Peter Crouch...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Peter Crouch...

Innlegg bjørn123 » 11 Aug 2011, 16:43

Snakket med en Tottenham supporter idag - han er sjeleglad for å bli kvitt Crouch. Kan ikke si jeg har helt sansen den lange og hengslete spilleren jeg heller.
Få en med bedre fart og ikke minst målteft !
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Peter Crouch...

Innlegg JonC » 11 Aug 2011, 19:14

Det spørs jo hvordan han blir brukt. På det engelske landslaget (mai 2005- nov 2010) spilte han 42 kamper hvorav 19 fra start. Han spilte totalt 2187 min og scorte 22 mål. Det gir snitt på 1 mål pr 99 min. Tror ikke denne mannen har glemt hvor målet står, selv om det har blitt færre landskamper i det siste. Hans siste (til nå) landskamp mot Frankrike tapte England 1-2. Gjett hvem som scoret Englands mål :?:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Peter Crouch...

Innlegg ilovasen » 21 Aug 2011, 14:15

For dyr og for dårlig. La oss slippe.
ilovasen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 156
Registrert: 01 Apr 2011, 14:58

Re: Peter Crouch...

Innlegg Lilledino » 22 Aug 2011, 21:16

Ingen Crouch på starting eller som reserve i dag....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Peter Crouch...

Innlegg O2Stokie » 22 Aug 2011, 21:18

Lilledino skrev:Ingen Crouch på starting eller som reserve i dag....

Da er han vel på vei... ;)
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Peter Crouch...

Innlegg Morten T. » 22 Aug 2011, 21:23

Håper han kommer.
Han er noe såpass sjelden som høy, bra teknisk( sjekk brassesparkene hans! ) og en flittig målscorer. Meget flink til å plassere seg i feltet. Svakheten er tempo og til dels fysikk.

Jeg ville ha tatt ut Crouch 98 av 100 ganger på laget, hvis valget hadde stått mellom han og Jones.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Peter Crouch...

Innlegg torage » 22 Aug 2011, 21:26

O2Stokie skrev:
Lilledino skrev:Ingen Crouch på starting eller som reserve i dag....

Da er han vel på vei... ;)


Og det samme gjelder Palacios.. ;)
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Peter Crouch...

Innlegg Knut Ole » 22 Aug 2011, 23:33

torage skrev:
O2Stokie skrev:
Lilledino skrev:Ingen Crouch på starting eller som reserve i dag....

Da er han vel på vei... ;)


Og det samme gjelder Palacios.. ;)

Håper dere har rett, begge to.
Ryktende sier jo at Spurs har gjort to betydelige signeringer. Ting henger sammen her.....
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Peter Crouch...

Innlegg Stoke - HamKam » 23 Aug 2011, 10:21

Crouch er etter sigende skadet, og det var nok grunnen til at han hverken spilte eller satt på benken i går.

Crouch er muligens bedre enn Jones på topp, og han har en bra rating på det Engelske landslaget, men jeg liker rett og slett ikke typen. Det er for mye juks og fantestreker med den fyren. Han har fallesyken innenfor 16-meteren, han lugger og dytter og har flere uærlige mål på samvittigheten enn noen annen jeg kan komme på i farten. Alle dytter, - ja det er riktig men det finnes også en grense for hva som er akseptabelt og jeg synes Crouch har gått over den streken. Jeg vil heller vinne kamper på ærlig vis enn å bli stemplet som en juksemaker.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Peter Crouch...

Innlegg pål - lillehammer » 24 Aug 2011, 13:23

Stoke - HamKam skrev:Crouch er etter sigende skadet, og det var nok grunnen til at han hverken spilte eller satt på benken i går.

Crouch er muligens bedre enn Jones på topp, og han har en bra rating på det Engelske landslaget, men jeg liker rett og slett ikke typen. Det er for mye juks og fantestreker med den fyren. Han har fallesyken innenfor 16-meteren, han lugger og dytter og har flere uærlige mål på samvittigheten enn noen annen jeg kan komme på i farten. Alle dytter, - ja det er riktig men det finnes også en grense for hva som er akseptabelt og jeg synes Crouch har gått over den streken. Jeg vil heller vinne kamper på ærlig vis enn å bli stemplet som en juksemaker.


Men det er vel bedre å ha han på laget er det ikke ?? Han lugger vel de på motstanderlaget hehe.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 87 gjester

cron