Nye spillere.

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Nye spillere.

Innlegg O2Stokie » 22 Aug 2010, 14:28

Vi trenger åpenbart minst en god midtbanespiller, hadde helst sett at det kom inn to sentrale midtbanesp. Ikke så sikkert lengre at vi trenger noen flere på høyre. Walters så veldig bra ut i går, og Liam var bra i pre season før han ble skada. Whelan spesiellt og Delap har vist i de to første kampene at de ikke er gode nok for PL lengre. Og vi bør kanskje ha inn en høyre back i stedet for en venstre? Synes ikke Collins gjorde seg bort i går, og Higgy er bra når motstanderne ikke har en rask høyreving. Men Huth har vært skrekkelig på høyre hittil, flytt han inn i midten der han hører hjemme. Og jeg tror ikke det blir så dumt å få inn Wheater som cover for Huth og Ryan. Faye bør bli 4. valget når de andre er skadet/ suspendert.
Og nå når Sidibe er ute, så får vi vel i hvert fall inn en til spiss, uten at vi selger Tunny, han var bra i går. Kanskje vi bør ha en back up på venstre for Ethers? Synes ikke han har vært helt opp mot sitt beste enda i år.
Så: Høyre back, to sentrale på midten og en spiss, det er mitt ønske før vinduet stenger. Hvis en av midtbanespillerene også kan spille på venstre er det enda bedre.
Tanker?
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Nye spillere.

Innlegg Morten T. » 22 Aug 2010, 15:05

Vi trenger midtbanespillere MED kreativitet, arbeidskapasitet og løpsstyrke. Men vil ikke det ødelegge litt av måten Pulis tenker fotball på, da? Jeg er overbevist om at spillere som Fuller og Tuncay ville kommet mere til sin rett med flinke servitører, men jeg tror ikke Tony P. deler overbevisninga...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nye spillere.

Innlegg jørgen » 23 Aug 2010, 23:27

Jeg er deler også den tanken! Vi står jo i evig gjeld til Pulis etter at han fikk oss opp fra Championship (og de gode plasseringene de siste sesongene), men det virker som om spillestilen der har forfulgt oss i alt for stor grad. Vår sentrale midtbane er for øyeblikket alt for middelmådig med tanke på ferdigheter i fotball. Alle er brukbare ballvinnere, kreative osv, når vi egentlig (i mine øye) trenger å stykke opp arbeidet defensivt og offensivt. Skal man etablere seg som et topplag i Premier League må man ha en sentral midtbane som er kreativ og god med ball, og en sentral midtbane som holder hovedfokuset sitt på det defensive. Kan garantere at det finnes offensive midtbanespillere der ute som vil gå til Stoke hvis muligheten byr seg, og som besitter ferdighetene til å gjøre gode kamper i Premier League! Spørsmålet er bare om Pulis ønsker noen slike :( Tviler på at noen supportere ville bli skuffet hvis Stoke tok noen bare ansiktsløftninger for å bedre på skjønnheten i spillet!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Nye spillere.

Innlegg O2Stokie » 26 Aug 2010, 21:45

Wilson, Rodallega, Jenas, Bothroyd og en til?
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Nye spillere.

Innlegg Morten T. » 26 Aug 2010, 22:41

Nå er det bare 5-6 dager igjen av vinduet.
Cuvllier, Nash, Jones og Walters inn så langt.

Blir spennende å se om "vente å se"-taktikken til TP( og PC? ) vil bære frukter.
Jeg håper på Xavi, Iniesta og Zlatan( :lol: ), men jeg tipper det blir Wilson og et par stykker til fra Championship...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nye spillere.

Innlegg O2Stokie » 28 Aug 2010, 11:02

Wilson, Rodallega, Jerome, Jenas, Bentley og Noble/Diame. Shawcross i bytte mot de to fra Spurs.... Håper det kommer inn en back også.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Nye spillere.

Innlegg O2Stokie » 29 Aug 2010, 18:46

De som pr i kveld er de heteste kandidatene er Wilson, Gudjohnsen, Rodallega/ Jerome, Jenas og Bentley fra Spurs, Noble/ Cole, Darron Gibson. Bothroyd backup og Smithies hvis Bego selges.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Nye spillere.

Innlegg O2Stokie » 30 Aug 2010, 11:29

Pulis håper å få inn Wilson i dag, og har bydd på Jenas, Rodallega og Wheater. Og så forsøker vi å få Gudjohnsen på lån.
Ser ut som disse 5 er førstepri.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Nye spillere.

Innlegg Stoke - HamKam » 30 Aug 2010, 12:18

STOKE City chairman Peter Coates today revealed that the club had opened talks with Eidur Gudjohnsen in an ambitious attempt to sign the Iceland international on a season-long loan from Monaco, writes Michael Baggaley.

City are believed to have agreed a deal with the French club to split his wages of around £75,000-a-week.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Nye spillere.

Innlegg Stoke - HamKam » 30 Aug 2010, 12:26

Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron