Ben Wilmot

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Ben Wilmot

Innlegg Torstein Norevik » 22 Jun 2021, 17:01

Ifølge nettstedet Stoke Loud & Proud, er vi i ferd med å signere Ben Wilmot fra Watford, og han skal være klar for den medisinske testen. Kilden til Stoke Loud & Proud er nettstedet «Football League World».

Må innrømme at jeg ikke kjenner noe til denne karen, men ved hjelp av litt «googling» ser jeg at han er 21 år, spiller midtstopper eller defensiv midtbane, og også spilte et 20-talls kamper på lån hos Swansea for et par sesonger siden.

Han står også bokført med en håndfull kamper for England U-19, U-20 og U-21.

Han skal være tiltenkt en rolle som erstatter for Collins, som antakelig forsvinner til Burnley, og jeg ser at han får bra skussmål fra Watford-fansen.

Kjedelig om Collins forsvinner, men antakelig nødvendig opp mot FFP, og for at MON skal få et visst handlingsrom til å fortsette byggingen av et nytt Stoke-lag.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ben Wilmot

Innlegg Torstein Norevik » 22 Jun 2021, 18:54

Torstein Norevik skrev:Ifølge nettstedet Stoke Loud & Proud, er vi i ferd med å signere Ben Wilmot fra Watford, og han skal være klar for den medisinske testen. Kilden til Stoke Loud & Proud er nettstedet «Football League World».

Må innrømme at jeg ikke kjenner noe til denne karen, men ved hjelp av litt «googling» ser jeg at han er 21 år, spiller midtstopper eller defensiv midtbane, og også spilte et 20-talls kamper på lån hos Swansea for et par sesonger siden.

Han står også bokført med en håndfull kamper for England U-19, U-20 og U-21.

Han skal være tiltenkt en rolle som erstatter for Collins, som antakelig forsvinner til Burnley, og jeg ser at han får bra skussmål fra Watford-fansen.

Kjedelig om Collins forsvinner, men antakelig nødvendig opp mot FFP, og for at MON skal få et visst handlingsrom til å fortsette byggingen av et nytt Stoke-lag.


Også The Sentinel skriver nå at Wilmot kan være på vei til Stoke...

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ot-5561043
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ben Wilmot

Innlegg Morten T. » 24 Jun 2021, 17:24

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 36 gjester

cron