Loic Remy

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Loic Remy

Innlegg pål - lillehammer » 06 Aug 2010, 19:01

Ikke spesielt overraskende sier agenten til Remy at det er 8 klubber som er interessert og at de ikke har dårlig tid. De var imponert over trenngsfacilitetene våre og den passion som tilhengerne våre viser overfor klubben og at han kom på besøk men alt tyder på at Remy venter på tilbud fra større klubber enn oss desverre.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Loic Remy

Innlegg Simen » 08 Aug 2010, 00:26

Simen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 314
Registrert: 06 Aug 2010, 18:29
Bosted: Rakkestad

Re: Loic Remy

Innlegg Knut Ole » 08 Aug 2010, 16:19

Arghhhh! Som fryktet :( Veit ikke om alle lodd er kastet i forhold til Remy. Men NÅ MÅ det snart dukke opp signeringer. Stoke City F C framstår akkurat nå litt klossete. TP har vært sååå tydelig på behov for nye spillere. PC har stilt penger, store penger til rådighet. Null resultat!
Har de satset på å få underskriften til helt feil spillere?
Nå er det 6 dager til serieåpning, og det er en svært viktig match slik jeg ser det.
Uten bevegelser / HANDLEKRAFT de neste dagene har vi etter mitt syn de tre viktige kortene ved oppstart av høsten: Sørensen (potensiell matchvinner), Delap (middelmådig spiller, men mye vil igjen være bygget opp omkring dødballer - først og fremst kast), Fuller som den mest kreative og skapende. Delaps kast er jo på ingen måte noen overraskelse lenger blandt motstanderne, men det er kanskje første og fremst nedfallsfrukten/andreballene vi kan få "glede" av. Klart vi har andre flotte spillere som Ethers, Shaw/Huth/Faye, Tuncay, men blir ikke de fort en del av ovennevnte system?
Vi blir ikke akkurat noe elsket lag (selvom ikke det i seg selv er noe mål) omkring med nøyaktig samme arbeidsgjeng og intet nytt. Og Sidibe....ja det vil ikke undre meg om det gjøres plass til han i start-ellvern så lenge det ikke signeres nye offensive spillere.
Come on TP/PC !!!!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Loic Remy

Innlegg Lilledino » 09 Aug 2010, 11:32

Sukk....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Loic Remy

Innlegg Simen » 09 Aug 2010, 12:26

"Stoke is not the move that I want

http://www.teamtalk.com/stoke-city/6302 ... witch-Remy

Eller??

Nice have agreed the fee for Remy who visited Stoke and admitted: "I want to play here."

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... -Remy.html
Simen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 314
Registrert: 06 Aug 2010, 18:29
Bosted: Rakkestad

Re: Loic Remy

Innlegg gunny » 09 Aug 2010, 17:49

gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Loic Remy

Innlegg Knut Ole » 09 Aug 2010, 19:47

....jålekopp
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Loic Remy

Innlegg O2Stokie » 10 Aug 2010, 17:36

Ikke gi opp enda, karer. Liverpool går for Cole, Spurs får ikke solgt Crouch, hvme har da råd til å kjøpe Remy? Jo, vi! Og Nice vil få kaldere og kaldere føtter jo nærmere vinduets slutt vi kommer, så jeg tipper vi kjøper han for 10 mill + 3 i add on siste dagen. Everton har ikke penger.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Loic Remy

Innlegg Morten T. » 10 Aug 2010, 18:16

gunny skrev :
> Remy vil til London....
>
> http://www.sportinglife.com/football/pr ... remiership

Dette er vel standard for de fleste fotballspillere, tror jeg. London er nok en anelse mer fristende for en ung fyr i tjueåra enn Stoke-on-Trent.
Husker da Dag Riisnæs spilte for Kongsvinger og uttalte at det eneste man kunne gjøre på fritida der oppe var å spille biljard. Da blei det( som vanlig når diskusjonen dreier seg om by vs. land ) mange som blei sinte som sprekkferdige lemen....Spillerne nevner nok ikke dette så ofte, men innerst inne vil nok mange av dem spille for klubber fra de store byene.

Men hvis Stoke legger på bordet mest pund, så tipper jeg at det vil bli tunga på vektskåla.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Loic Remy

Innlegg gunny » 10 Aug 2010, 18:46

Morten T. skrev :
> gunny skrev :
> > Remy vil til London....
> >
> >
> http://www.sportinglife.com/football/pr ... remiership
>
> Dette er vel standard for de fleste fotballspillere, tror jeg. London er nok en
> anelse mer fristende for en ung fyr i tjueåra enn Stoke-on-Trent.
> Husker da Dag Riisnæs spilte for Kongsvinger og uttalte at det eneste man kunne gjøre
> på fritida der oppe var å spille biljard. Da blei det( som vanlig når diskusjonen
> dreier seg om by vs. land ) mange som blei sinte som sprekkferdige lemen....Spillerne
> nevner nok ikke dette så ofte, men innerst inne vil nok mange av dem spille for
> klubber fra de store byene.
>
> Men hvis Stoke legger på bordet mest pund, så tipper jeg at det vil bli tunga på
> vektskåla.

Han kan jo bo i Manchester. En times kjøring til the Potteries er ingenting Gamsten bor jo i Manchester og pendler til Blackburn - det blir det samme
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 25 gjester

cron