Darren Randolph

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Darren Randolph

Innlegg onside » 01 Jul 2019, 21:57

Skal vi også gå for Boro-keeperen dersom Butland forlater skuta? Blir vel fort andrevalget her vel.....
https://www.teamtalk.com/news/exclusive ... lternative
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Darren Randolph

Innlegg Morten T. » 01 Jul 2019, 22:32

Jeg så han flere ganger forrige sesong og vil påstå at han er en av de beste keeperne i Championship. Reaksjonssterk og god på strek. Henter Stoke han så tror jeg det( nesten som vanlig ) vil stå bra til på keepersiden i Stoke.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Darren Randolph

Innlegg onside » 01 Jul 2019, 22:44

Morten T. skrev:Jeg så han flere ganger forrige sesong og vil påstå at han er en av de beste keeperne i Championship. Reaksjonssterk og god på strek. Henter Stoke han så tror jeg det( nesten som vanlig ) vil stå bra til på keepersiden i Stoke.

Så du mener han går foran Davies, da holder han stilen, mener å huske ham fra West Ham-tiden, god i feltet og stor rekkevidde, og faktisk «bare» 32 år. Jepp, vil tro vi får et bra keeperpar om vi da EVNTUELT vil selge Butland, og den sannstnligheten øker dag for dag.....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Darren Randolph

Innlegg Morten T. » 02 Jul 2019, 09:54

onside skrev:
Morten T. skrev:Jeg så han flere ganger forrige sesong og vil påstå at han er en av de beste keeperne i Championship. Reaksjonssterk og god på strek. Henter Stoke han så tror jeg det( nesten som vanlig ) vil stå bra til på keepersiden i Stoke.

Så du mener han går foran Davies, da holder han stilen, mener å huske ham fra West Ham-tiden, god i feltet og stor rekkevidde, og faktisk «bare» 32 år. Jepp, vil tro vi får et bra keeperpar om vi da EVNTUELT vil selge Butland, og den sannstnligheten øker dag for dag.....

Jeg kjenner ikke til Davies, rett og slett fordi jeg aldri har sett han spille, men Randolph er en stødig keeper og han gjorde flere kvalifiserte redninger i de kampene jeg så med Middlesbrough forrige sesong.

Kommer han inn så blir det konkurranse om keeperplassen - og det er veldig bra.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Darren Randolph

Innlegg onside » 02 Jul 2019, 13:04

Morten T. skrev:
onside skrev:
Morten T. skrev:Jeg så han flere ganger forrige sesong og vil påstå at han er en av de beste keeperne i Championship. Reaksjonssterk og god på strek. Henter Stoke han så tror jeg det( nesten som vanlig ) vil stå bra til på keepersiden i Stoke.

Så du mener han går foran Davies, da holder han stilen, mener å huske ham fra West Ham-tiden, god i feltet og stor rekkevidde, og faktisk «bare» 32 år. Jepp, vil tro vi får et bra keeperpar om vi da EVNTUELT vil selge Butland, og den sannstnligheten øker dag for dag.....

Jeg kjenner ikke til Davies, rett og slett fordi jeg aldri har sett han spille, men Randolph er en stødig keeper og han gjorde flere kvalifiserte redninger i de kampene jeg så med Middlesbrough forrige sesong.

Kommer han inn så blir det konkurranse om keeperplassen - og det er veldig bra.

Ser han prises til hele £10m, så da blir han i alle fall satt pris på :D
Da er det vel uaktuelt for Stoke tenker jeg........
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... er-3044554
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Darren Randolph

Innlegg Morten T. » 23 Jul 2019, 10:13

Hvisomatte-Dersomatte-Forsomatte Butland forsvinner så kan Randolph fortsatt være aktuell. Eller...?
https://the72.co.uk/139688/stoke-and-we ... ough-star/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester

cron