Long har vært koplet til oss tidligere, og i dagens The Sentinel koples han igjen til "The Potters". Det hevdes at vi er ute etter en spiss, og Long - som har vært en del inn og ut av laget i Southampton - er lysten på mest mulig spilletid i forkant av EM, der han trolig kommer til å være med for Irland, sammen med "trippel W", Walters, Whelan og Wilson.
Everton skal også være ute etter Long, samtidig som det sies at Southampton ikke er spesielt lystne på å la han gå.
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.htmlLitt usikker på hva jeg mener om denne. Han har jo scoret en del mål opp gjennom karrieren, men jeg er likevel ikke overbevist om at han er rett mann til å løse våre problemer med å score mål. Han har visst nok like ofte kommet inn fra benk i Southampton som han har startet, og det er jo ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. Slo vel heller ikke helt til i Hull, da han var der.
Jeg hadde vel kanskje ønsket meg en spiller som har en noe sterkere CV, selv om det innebærer at vi må grave en del dypere i lommeboken...