Badou Ndiaye

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Torstein Norevik » 29 Jan 2018, 09:44

Lars skrev:
Torstein Norevik skrev:N´Diaye er utelatt fra troppen til Galatasaray foran neste kamp, noe klubben begrunner med at han er blitt distrahert av rykter om interesse fra "oversjøiske" klubber, som da trolig er klubb(er) på de britiske øyer.

http://www.stokesentinel.co.uk/sport/fo ... ay-1127478

Ifølge denne artikkelen fra The Sentinel er det imidlertid N´Diaye selv som skal ha bestemt seg for å forlate treningsleiren før den kommende kampen, samtidig som han skal ha insistert overfor klubben om å selge han til Stoke.

http://www.stokesentinel.co.uk/sport/fo ... ay-1127478

Hvis det er riktig at han har forlatt treningen(e) fordi han ønsker seg til Stoke - og nærmest gått til streik - så blir jeg veldig skeptisk. Det er ikke den type spillere vi trenger. Så må vi selvsagt ta et stort forbehold om dette er riktig, eller om han rett og slett forlot treningen(e) etter klubbens ønske, fordi de anser en overgang i nær framtid som sannsynlig. :?


Jeg vil nok ta noe av informasjonen som kommer frem med en klype salt. Om det er involvert google translate i noen av disse utsagnene så kan det fort tolkes feil. :)

Uansett, ser i dagens Sentinel at klubben (Galatasaray) er litt i knipe når det gjelder cash som går på dette med den finansielle fair play praksisen. Og ser også at det nevnes eventuelle bonuser som skal utbetales om Badou når 25 spilte kamper og han har per nå spilt 19. Om de selger Badou nå så vil klubben "spare" 750.000 Euro. Denne potensielle overgangen har nok mange elementer som kan slå ut i forskjellige retninger, personlig tror jeg en arbeidstillatelse kan være det største hinderet.

Jeg håper de klarer å komme i land med denne overgangen, som nevnt over, jeg er stor fan av han og det han bidro med i Bodø/Glimt. :)

Ja, du har nok helt rett i at vi skal ta ryktene om "streik" med en klype salt. Det skrives fryktelig mye rart i avisene, og mye av det har ingen substans i virkeligheten i det hele tatt. Men jeg tar overskriften her "på ordet" - ryktebørsen - og det er nå et rykte som har versert, sant eller usant. ;)

Det ser ut til at du kjenner godt til denne karen, Lars, og har blitt imponert. Det er bra, og det ser jo også ut til at hans stjerne har steget mange hakk også etter at han forlot Bodø/Glimt. Selv må jeg innrømme at jeg kjenner veldig lite til han, og ikke var klar over at han hadde spilt for B/G før du nevnte det i et innlegg. ;)

Men han beskrives som en N`Golo Kantè-type, og det er jo en bra attest, og en type spiller vi kan trenge sentralt på midtbanen. Vi får håpe at det blir en signering, og at han slår til, og at det ikke blir noe krøll med arbeidstillatelsen. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Foffern » 29 Jan 2018, 21:48

Som ihuga Bodø/Glimt-supporter så må jeg si meg enig med Lars om at dette hadde vært en utrolig artig overgang :D Det ville vært utrolig gøy å se Badou (/Glimt) spille også for mitt kjære Stoke. Jeg husker godt da han kom til Bodø/Glimt fra Diambar-akademiet da de spilte i OBOS-ligaen. Han scorte mot Rosenborg i hans første treningskamp, og jublet som han hadde scort i cupfinalen. Han var en drøm å se spille, og herjet i stort sett alle kamper han spilte for Glimt i OBOS og Eliteserien. Han er antakelig en av de beste som har spilt for Glimt noensinne, og er en svært komplett spiller. Fra sin midtbaneposisjon var han en boks-til-boks-spiller, og ga alt i hver ende av banen, ikke ulikt mentaliteten til Diouf. Han både scorte og serverte assist i fleng. Så får vi se om han eventuelt når opp til PL-nivået. Jeg har ikke sett han spille i Tyrkia, men siden han ikke får spille like mye der, så er han sikkert avhengig av å spille med rette type spillere for å få det beste ut.
Foffern
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 43
Registrert: 06 Aug 2010, 23:29

Re: Badou Ndiaye

Innlegg onside » 29 Jan 2018, 23:35

Foffern og Lars, i morgen blir det bekreftet at vi får vårt første aktivum på midtbanen. Det Imbula kunne ha vært, det Fletcher aldri kommer til å bli og med den farten Adam alltid ønsket han hadde hatt. Nå har vi kjøpt en to-tre backer i dette vinduet, litt booooringe og unødvendig etter min mening, og lånt ut ett par andre backer, endelig en midtbanespiller med taklingskraft og fart. Fletcher står stille i forhold! La oss nå ikke la WestHam få ødelegge denne overgangen så blir dette så j...g bra. Goooooaaaarrrnnn Stoke!
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Lilledino » 30 Jan 2018, 12:45

Dette synes jeg er skikkelig usportslig, om så er tilfelle,

Her gjør Stoke all research, forarbeidet og bakgrunns sjekker og så kommer Hammers og bare snapper han ..

https://www.footballfancast.com/premier ... dou-ndiaye
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Badou Ndiaye

Innlegg onside » 30 Jan 2018, 13:02

Lilledino skrev:Dette synes jeg er skikkelig usportslig, om så er tilfelle,
Her gjør Stoke all research, forarbeidet og bakgrunns sjekker og så kommer Hammers og bare snapper han ..
https://www.footballfancast.com/premier ... dou-ndiaye


Dette er rene spekulasjoner. Han signerer for Stoke!
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Badou Ndiaye

Innlegg onside » 30 Jan 2018, 14:58

Stoke Load&Proud

Stoke City are likely to announce the signing of Badou Ndiaye tomorrow rather than today as previously hoped.
But sources close to the transfer insist there are no last-minute snags and Ndiaye himself is believed to be flying in from Turkey shortly.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Lars » 30 Jan 2018, 17:06

onside skrev:
Lilledino skrev:Dette synes jeg er skikkelig usportslig, om så er tilfelle,
Her gjør Stoke all research, forarbeidet og bakgrunns sjekker og så kommer Hammers og bare snapper han ..
https://www.footballfancast.com/premier ... dou-ndiaye


Dette er rene spekulasjoner. Han signerer for Stoke!


Tror også det bare er spekulasjoner fra en journalist som sier hva han ville gjort og ikke hva som faktisk er på gang.

Jeg har jo vært en del på kommentarfeltene til både Loud & proud og The Sentinel på Facebook i det siste og foruten å bli sitert i online-utgaven av Sentinel så ble jeg kontaktet på mail av en journalist der som lurte på om jeg kunne svare på noen spørsmål angående Badou, og det har jeg gjort, så det vil vel dukke opp på nett etter hvert. :) Avisen venter jo på en annonsering de også, men den kommer nok ikke før i morgen i følge journalisten. Jeg prøvde jo å fiske litt, men det er i alle fall det de vil ut med så langt.
Lars
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 72
Registrert: 06 Aug 2010, 21:43

Re: Badou Ndiaye

Innlegg onside » 30 Jan 2018, 17:23

Kult Lars, her må du legge ut lenker til de aktuelle sitat/ intervjuene :)
Og som du sier, annonseringen er nå utsatt til i morgen sikkert mange grunner.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Lilledino » 30 Jan 2018, 17:44

Enig, kult lars:

Eks : Refer to a secure source in Norway, Badou is a great player....


Leste forøvrig dette, som var en avgjørende faktor :

Although Inter Milan and Newcastle United were also interested, the player felt being close to international team-mates Biram Mame Diouf, Sadio Mane and Idrissa Gueye would help him settle quickly.

Trivsel er Alfa og omega..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Badou Ndiaye

Innlegg Lars » 30 Jan 2018, 18:19

Jeg føler jo litt at jeg legger hodet på hoggstabben, men jeg håper at Badou kan bidra med at jeg beholder hodet. :D

Ser at Badou har lagt ut flere bilder på sin facebook side som nok betyr at han kanskje allerede har ankommet Stoke.

https://www.facebook.com/lyandiaye/?hc_ ... iMFuw1F478

Satser på at vi kan juble minst 2 ganger i morgen, signeringen bekreftes og 3p mot Watford. :)
Lars
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 72
Registrert: 06 Aug 2010, 21:43

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron