Chris Wood

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Chris Wood

Innlegg onside » 27 Jul 2017, 05:50

Notorisk målscorer for Leeds forrige sesong. Rart at ingen PL lag har hentet ham før?

http://www.express.co.uk/sport/football ... ews-Gossip
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Chris Wood

Innlegg Lilledino » 30 Jul 2017, 16:05

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Chris Wood

Innlegg pål - lillehammer » 31 Jul 2017, 13:34

Stor risiko å hente disse championshipspillerne selvom han har bøtta inn mål for Leeds. Litt for mange eksempler på det motsatte. Med prislapp på 20 mill bør han levere. Tror nok risikoen opp mot høy pris er grunnen til at ikke mange har prøvd å hente han enda.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Chris Wood

Innlegg onside » 31 Jul 2017, 20:54

pål - lillehammer skrev:Stor risiko å hente disse championshipspillerne selvom han har bøtta inn mål for Leeds. Litt for mange eksempler på det motsatte. Med prislapp på 20 mill bør han levere. Tror nok risikoen opp mot høy pris er grunnen til at ikke mange har prøvd å hente han enda.


Jepp, enig i det at det er risiko, men risikoen må veies opp mot det at a) Berahino ikke scorer b) Joselu leverer bare en til to kamper c) Croach er mer morsom på twitter og radio enn å score :roll:

Gutten her vet i alle fall hvor målet står: https://www.youtube.com/watch?v=TR6_W7O5tKs
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Chris Wood

Innlegg pål - lillehammer » 03 Aug 2017, 14:40

onside skrev:
pål - lillehammer skrev:Stor risiko å hente disse championshipspillerne selvom han har bøtta inn mål for Leeds. Litt for mange eksempler på det motsatte. Med prislapp på 20 mill bør han levere. Tror nok risikoen opp mot høy pris er grunnen til at ikke mange har prøvd å hente han enda.


Jepp, enig i det at det er risiko, men risikoen må veies opp mot det at a) Berahino ikke scorer b) Joselu leverer bare en til to kamper c) Croach er mer morsom på twitter og radio enn å score :roll:

Gutten her vet i alle fall hvor målet står: https://www.youtube.com/watch?v=TR6_W7O5tKs


Får håpe du får rett hvis vi kjøper han. Vi tar imidlertid minst like stor risiko på han som vi har gjort med Berahino og så langt ikke lyktes. Men vi er vel mer kjent for å kjøpe spisser som scorer 7 mål enn 27 mål.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Chris Wood

Innlegg onside » 15 Aug 2017, 12:37

Nå fyller vi på med spillere på kant (Choupo og Jese) og selger etter all sannsynlighet Joselu mens Barahino fremdeles ikke scorer. Hvor lenge tørr Sparky vente med å hente en som garanterer 15 PL-mål? Jeg syns vi bør legge de £20m i Wood og få litt fart foran mål!

Det går ryker om at Stoke allerede har lagt inn bud på Wood, men som er blitt avslått. Burnley skal visstnok forsøke seg på et bud nærmere £20m de nærmeste dagene....Her bør vi være med! :P


Update
Det rykte om at det var Stoke som hadde fått avslått et bud kan være feil. Ser ut som det er Burnleys £12m bud som er avslått......
(Ryktet om Stoke stod på en tråd i et Leeds forum)

http://www.insidefutbol.com/2017/08/15/ ... op/346957/
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Chris Wood

Innlegg onside » 22 Aug 2017, 17:21

Jeg har registrert at Stoke ikke ville være i kampen om Wood, som fra Leeds til Burnley for £15m. Jeg antar Sparky fremdeles har for stor tro på Barahino til å kjøpe en ny spiss :roll:
Får håpe han ikke fortsetter å bøtte inn mål da......
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Chris Wood

Innlegg Lilledino » 23 Aug 2017, 17:27

onside skrev:Jeg har registrert at Stoke ikke ville være i kampen om Wood, som fra Leeds til Burnley for £15m. Jeg antar Sparky fremdeles har for stor tro på Barahino til å kjøpe en ny spiss :roll:
Får håpe han ikke fortsetter å bøtte inn mål da......


Haha, men pasningen til Jese lørdag var frekk da ...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Chris Wood

Innlegg onside » 27 Aug 2017, 18:52

Lilledino skrev:
onside skrev:Jeg har registrert at Stoke ikke ville være i kampen om Wood, som fra Leeds til Burnley for £15m. Jeg antar Sparky fremdeles har for stor tro på Barahino til å kjøpe en ny spiss :roll:
Får håpe han ikke fortsetter å bøtte inn mål da......

Haha, men pasningen til Jese lørdag var frekk da ...

Da åpnet Wood målkontoen for Burnley, trengte bare 30 minutter - ikke overraskende :roll:
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Chris Wood

Innlegg onside » 31 Mar 2018, 17:37

Hadde vi signert Wood, som mange av dere lo av, hadde vi garantert overlevd i PL neste sesong. Han leverer mål av ypperste klasse noe vi ikke kan si om Berahino, Crouch, Jese eller Diouf.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron