Eric Maxim Choupo-Moting

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Eric Maxim Choupo-Moting

Innlegg essaen » 01 Sep 2018, 12:07

Ren galskap...Dette såkalte transferteamet til Stoke ,er og har vært en økonomisk og sportslig katastrofe for klubben :twisted:
essaen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 64
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04

Re: Eric Maxim Choupo-Moting

Innlegg Torstein Norevik » 01 Sep 2018, 12:12

onside skrev:Da ble Choupo-Moting klar for PSG sent i går kveld. Etter som Stoke har frigitt - , jeg gjentar frigitt, dvs gitt ham sparken, var det for han bare å finne seg en ny klubb, og Stoke kunne vel ikke kreve penger for ham i det hele tatt :o Han hadde vel noe slik som £3m i året i lønn, men at vi ikke fikk en penny for ham er jo egentlig ikke noe annet enn en katastrofe Stokes Transfere-team. Her er det bommet så grovt de to-tre siste sesongene at denne ryddejobben er nødvendig men det koster oss masse masse, masse...

Skulle gjerne hatt han på laget, men nå er han PSG-spiller, sammen med Neymar, Cavani og Mbappé.....
Er vel egentlig bare han selv og hans agent som ler hele veien ut dørene på Clayton Wood :roll:

http://www.skysports.com/football/news/ ... nt-germain

En ganske uforståelig overgang, i mine øyne. Choupo-Moting hadde sine øyeblikk, men er jo ikke i nærheten av en plass i startoppstillingen til PSG, og vil vel heller aldri være det. Han var jo knapt god nok for Stoke. Da kan det ikke handle om annet enn penger.

Ja, jeg vet at Choupo-Moting har spilt under PSG-trener Tuchel i Mainz (var det vel?), og hadde en viss suksess da. Men så er det også en viss forskjell mellom Mainz og stjernegalleriet til PSG.

At han takker og bukker til et tilbud fra storklubben PSG er i og for seg forståelig, hvis han kun tenker penger og ikke karriere. Men hva PSG vil med han, er et annet spørsmål som i alle fall jeg ikke har noe godt svar på. For der vil han neppe få mye spilletid, om noen i det hele tatt.

Å la han gå gratis, er likevel også ganske uforståelig. Da må det kun handle om å få han vekk fra lønnsbudsjettet, for etter det jeg har forstått var vel både han og Imbula blant våre best betalte spillere, og utgiftsposter - uten gjenytelse - som nå er borte. Det er da også noe, men ufattelig dårlig butikk for klubben, det har det vært... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Eric Maxim Choupo-Moting

Innlegg Svein Nilsen » 01 Sep 2018, 15:40

Tja, jeg er vel av den oppfatning at Hanmeddetlangenavnet er en ganske bra fotballspiller og betydelig bedre enn mange av de spillerne som mer eller mindre har klippekort på Stoke City. At han har bidratt svært lite for oss i forhold til lønn etc er helt riktig, men det er jo ikke han som tar ut laget...... OK, han har vel ikke vist all verden eller gitt nok, men kanskje han får det frem i PSG? Noe er det i han, langt der inne!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Eric Maxim Choupo-Moting

Innlegg Kjell Ola » 17 Mar 2021, 23:57

Og jammen scorar han i CL :shock:
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Forrige

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron