Lee Grant

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Lee Grant

Innlegg Lilledino » 11 Des 2016, 12:39

Morten T. skrev:Hughes vil kjøpe Grant og jeg kan forstå hvorfor. Etter mitt syn har han stått prikkfritt og jeg kan faktisk ikke i skrivende stund komme på at han har gjort en eneste miss. Han er meget reaksjonssterk og god på strek og flink på igangsetting. Leser også spillet veldig godt.
Grant må være en av de bedre overgangene Hughes har hatt i sin periode i Stoke.
http://www.derbytelegraph.co.uk/derby-c ... story.html


Kanskje skogturen på 2-1 i går... Men jeg er enig i vurderingen. Hvordan kan han ha vært 2 keeper i Derby ...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Lee Grant

Innlegg Morten T. » 15 Des 2016, 16:45

Akkurat som jeg regnet med: Derby vil selvfølgelig ha godt betalt for en evt. overgang etter Grant sitt storspill i Stoke. Muligens for godt betalt slik at hele greia går i vasken:
http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport ... 97044.html

Jeg kan forstå Derby som vil melke dette for alt det er verdt, men synd hvis det ikke går i orden fordi Grant har virkelig vist seg å være en innertier og en av de aller beste overgangene under Hughes sitt snaue 3,5 år lange regime.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Lee Grant

Innlegg onside » 16 Des 2016, 14:16

Nå snakker Loud & Prouds Martin Spinks at Derby ønsker mer enn £4m!!!!

Stiv pris når vi snakker om en 33år gammel reservekeeper for et middelmådig Championship lag som Derby,
men kansje en OK pris når vi ser hva han har utrettet i høst for Stoke, og med tanke på reservekeeperne vi har....
Enig med deg Morten at dette lånet er det beste MH har gjort! :mrgreen:

https://twitter.com/mspinks10?ref_src=twsrc%5Etfw
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Lee Grant

Innlegg Torstein Norevik » 01 Jan 2017, 16:25

Det nye året starter med en skikkelig gladmelding for oss Stoke-fans. Lee Grant er nå Stoke-spiller på permanent basis, etter at Derby og Stoke kom til enighet om en overgangssum som visstnok skal ligge på ca 1,5m pund + eventuelt 750 000 pund ekstra i såkalte "add ons", som eventuelt utløses når/hvis eventuelle spesifike begivenheter inntrer.

http://www.stokesentinel.co.uk/lee-gran ... story.html

Grant har imponert stort under sitt låneopphold i Stoke, og selv om Butland nok fortsatt vil være et klart førstevalg når han er skadefri har Grant vist seg som en meget kompetent vikar. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Lee Grant

Innlegg vegar56 » 01 Jan 2017, 18:21

Absolutt gode nyheter, vel er Given en forholdsvis god keeper, men noen 1.keeper i PL er han ikke.
Som mange andre ser jeg ikke noe potensiale i Haugaard, men jeg har tatt feil før.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Lee Grant

Innlegg onside » 04 Jan 2017, 21:04

Da har Lee Grant signert en 2 1/2 års kontrakt med Stoke, fra Derby til en pris som starter på £1.3m.

http://www.stokecityfc.com/news/article ... 01685.aspx
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Lee Grant

Innlegg onside » 28 Jun 2018, 11:00

Lese har rukket å bli 35 år, og nå er det ManU som jakter en tredjekeeper! Hvis det skjer er det vel 100% sikkert at Butland blir? Eller? Uansett denne var litt overraskende ettersom vi også har vært koblet til ManU sin u21 keeper, Dean Henderson, men som vel ble værende i klubben. Uansett, ryktet sier i alle fall Grant kan finne på å gå til ManU, og da har vi Haugaard som vår 2.keeper....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Lee Grant

Innlegg Torstein Norevik » 28 Jun 2018, 11:11

onside skrev:Lese har rukket å bli 35 år, og nå er det ManU som jakter en tredjekeeper! Hvis det skjer er det vel 100% sikkert at Butland blir? Eller? Uansett denne var litt overraskende ettersom vi også har vært koblet til ManU sin u21 keeper, Dean Henderson, men som vel ble værende i klubben. Uansett, ryktet sier i alle fall Grant kan finne på å gå til ManU, og da har vi Haugaard som vår 2.keeper....

Denne så jeg ikke komme... :o

Kan det tenkes at dealen også innebærer at Henderson likevel vil gå motsatt vei ? 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Lee Grant

Innlegg onside » 28 Jun 2018, 12:50

Torstein Norevik skrev:
onside skrev:Lese har rukket å bli 35 år, og nå er det ManU som jakter en tredjekeeper! Hvis det skjer er det vel 100% sikkert at Butland blir? Eller? Uansett denne var litt overraskende ettersom vi også har vært koblet til ManU sin u21 keeper, Dean Henderson, men som vel ble værende i klubben. Uansett, ryktet sier i alle fall Grant kan finne på å gå til ManU, og da har vi Haugaard som vår 2.keeper....

Denne så jeg ikke komme... :o
Kan det tenkes at dealen også innebærer at Henderson likevel vil gå motsatt vei ? 8-)


Ja riktig, dersom det bare er for ett år, så kunne vel det tenkes.... da Hendersen på lån...?
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Lee Grant

Innlegg Knut Ole » 04 Jul 2018, 09:19

Våt drøm: Butland blir.
Og Haugaard er og vil alltid være en 3.keeper
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron