Bruno Martins Indi

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Bruno Martins Indi

Innlegg vegar56 » 07 Aug 2017, 10:33

Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Bruno Martins Indi

Innlegg Lilledino » 07 Aug 2017, 17:02

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bruno Martins Indi

Innlegg Lilledino » 07 Aug 2017, 17:10

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bruno Martins Indi

Innlegg onside » 08 Aug 2017, 21:30

Det forventes at han signerer innen 24 timer. Bruno flyr inn i kveld og får sin obligatoriske medisinsjekk i mogen tidlig. (Loaud &proud) Vi gleder oss, selv om vi kanskje vil måtte hente enda en stopper dersom vi skal spille de fleste kampene med 3 stoppere. ShawX, BMI, Zouma og Cameron
http://amp.sportsmole.co.uk/football/st ... 04465.html
Sist endret av onside den 09 Aug 2017, 07:07, endret 1 gang
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Bruno Martins Indi

Innlegg Torstein Norevik » 08 Aug 2017, 23:00

Kanskje Stoke visste hva de gjorde likevel ved å vente ? Selv om vi supportere har vært veldig utålmodige angående denne... ;)

Det snakkes vel nå om en overgangssum på ca 7,5 pund, mens utkjøpsklausulen vel lå ca 1m pund over, og Porto nå ønsket seg ca 10m pund. Da har vi spart en million pund eller to eller tre ved å vente. Da snakker vi om 10-30 mill NOK, og det er veldig mye penger, selv om det i dagens overgangsmarked kanskje ikke virker så veldig mye... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Bruno Martins Indi

Innlegg onside » 09 Aug 2017, 07:06

Torstein Norevik skrev:Kanskje Stoke visste hva de gjorde likevel ved å vente ? Selv om vi supportere har vært veldig utålmodige angående denne... ;)

Det snakkes vel nå om en overgangssum på ca 7,5 pund, mens utkjøpsklausulen vel lå ca 1m pund over, og Porto nå ønsket seg ca 10m pund. Da har vi spart en million pund eller to eller tre ved å vente. Da snakker vi om 10-30 mill NOK, og det er veldig mye penger, selv om det i dagens overgangsmarked kanskje ikke virker så veldig mye... ;)


Riktig regnestykke: Utkjøpsopsjonen var på £13.4m og det var den Stoke ikke ville benytte for 3 måneder siden. Hvis vi nå kjøper han for ca. £7.5m snakker vi da om en besparelse på ca. £6m eller faktisk over NOK 60.000.000,- (regnet med dagens £ valutakurs ca 10,3)

Stoke visste jo sjølvsagt hva de gjorde, og som vi har vært inne på her inne, så trodde vi kanskje de skulle hente han GRATIS neste sesong, i og med at de låner Zouma denne sesongen, men nå tyder ting på at han signerer i dag. Det kan igjen tyde på at Sparky velger å kjøre med 3 stoppere i mange kamper i år.
http://www.skysports.com/football/news/ ... t-24-hours
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Bruno Martins Indi

Innlegg Torstein Norevik » 09 Aug 2017, 09:24

onside skrev:
Torstein Norevik skrev:Kanskje Stoke visste hva de gjorde likevel ved å vente ? Selv om vi supportere har vært veldig utålmodige angående denne... ;)

Det snakkes vel nå om en overgangssum på ca 7,5 pund, mens utkjøpsklausulen vel lå ca 1m pund over, og Porto nå ønsket seg ca 10m pund. Da har vi spart en million pund eller to eller tre ved å vente. Da snakker vi om 10-30 mill NOK, og det er veldig mye penger, selv om det i dagens overgangsmarked kanskje ikke virker så veldig mye... ;)


Riktig regnestykke: Utkjøpsopsjonen var på £13.4m og det var den Stoke ikke ville benytte for 3 måneder siden. Hvis vi nå kjøper han for ca. £7.5m snakker vi da om en besparelse på ca. £6m eller faktisk over NOK 60.000.000,- (regnet med dagens £ valutakurs ca 10,3)

Stoke visste jo sjølvsagt hva de gjorde, og som vi har vært inne på her inne, så trodde vi kanskje de skulle hente han GRATIS neste sesong, i og med at de låner Zouma denne sesongen, men nå tyder ting på at han signerer i dag. Det kan igjen tyde på at Sparky velger å kjøre med 3 stoppere i mange kamper i år.
http://www.skysports.com/football/news/ ... t-24-hours

Ja, hvis utkjøpsklausulen var 13,4m pund, så er jo regnestykket ditt riktig. Mitt regnestykke var basert på en utkjøpsklausul på ca 8,5m pund, som jeg også har sett nevnt på enkelte nettsteder. Men om det ene eller andre er riktig vet ikke jeg. Vi har nok uansett spart en del penger ved å vente. ;)

Uansett tyder vel dette på - som du også skriver - at Hughes vil kjøre med tre stoppere i mange kamper. Det skal også bli spennende å se hvem han ofrer i de kampene der vi spiller med en firebacks-linje. Det sitter nok langt inne å droppe Shawcross, selv om han kanskje er den svakeste av de tre når alt kommer til alt ? ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Bruno Martins Indi

Innlegg onside » 09 Aug 2017, 09:41

Torstein Norevik skrev:Ja, hvis utkjøpsklausulen var 13,4m pund, så er jo regnestykket ditt riktig. Mitt regnestykke var basert på en utkjøpsklausul på ca 8,5m pund, som jeg også har sett nevnt på enkelte nettsteder. Men om det ene eller andre er riktig vet ikke jeg. Vi har nok uansett spart en del penger ved å vente. ;)

Uansett tyder vel dette på - som du også skriver - at Hughes vil kjøre med tre stoppere i mange kamper. Det skal også bli spennende å se hvem han ofrer i de kampene der vi spiller med en firebacks-linje. Det sitter nok langt inne å droppe Shawcross, selv om han kanskje er den svakeste av de tre når alt kommer til alt ? ;)


Ja, jeg har sett også at den opsjonen har hatt litt forskjellig verdi, men det som også er en del av bildet er at Crystal Palace var inne med et bud på £15m! Om det var reelt eller ikke vet jeg ikke, men problemet med Crystal Palace var at den godeste Bruno ikke møtte opp til den medisinske testen! Så det er fantastisk at han ville tilbake til Stoke!

og ja, det skal vel noe til at Hughes vraker Shawcross, og/men vi får håpe at har skjerper seg når alvoret starter på lørdag! :)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Bruno Martins Indi

Innlegg Lilledino » 09 Aug 2017, 11:14

Tør vi håpe ..

https://www.footballtransfertavern.com/ ... toke-city/

Og ang Shawcross, så er jeg også enig i vurderingen, at han kanskje er den svakeste.
Jeg tror at om dommerne vil ha mer fokus på holding innen 16 meter, kan han få store problemer...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bruno Martins Indi

Innlegg onside » 10 Aug 2017, 13:00

Her kommer det noen Italienere og prøve stikke kjepper i hjulene..... :(

http://sportwitness.co.uk/serie-interes ... st-minute/


update
BMI kommer til Stoke i dag (11.aug.2017)..... forhåpentligvis.... og signerer i morgen :roll:
http://www.stokesentinel.co.uk/stoke-ci ... story.html
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron