Joe Allen

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Joe Allen

Innlegg RedFalcon » 20 Jul 2016, 21:57

John Percy skriver dette på Twitter:

"Stoke have agreed a fee of £13million with #lfc for Joe Allen. More to follow"
Brukerens avatar
RedFalcon
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 334
Registrert: 03 Nov 2013, 12:48

Re: Joe Allen

Innlegg Richard Prestegård » 20 Jul 2016, 22:15

RedFalcon skrev:John Percy skriver dette på Twitter:

"Stoke have agreed a fee of £13million with #lfc for Joe Allen. More to follow"


Ja, takk!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Joe Allen

Innlegg onside » 20 Jul 2016, 22:28

Richard Prestegård skrev:
RedFalcon skrev:John Percy skriver dette på Twitter:
"Stoke have agreed a fee of £13million with #lfc for Joe Allen. More to follow"

Ja, takk!


Kan skjønne kjøpet ut fra en motivasjon: å lokke andre spillere til klubben. Arsenal hadde vel 14 midtbanespillere av høy klasse før fjorårssesongen, så vi kan vel fylle på med en halvbra en vi også :)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Joe Allen

Innlegg Torstein Norevik » 20 Jul 2016, 23:27

Kan være et bra kjøp, selv om det er mye penger. Han var meget god i Swansea, men har ikke slått til i Liverpool. Han var derimot meget god igjen under EM.

Hvis dette ryktet stemmer, så spørs det da hvem som må vike. Det mest naturlige er vel Whelan, selv om han var meget god i fjor. Men heller ikke Whelan blir yngre, og hvis det stemmer at vi er villige til å spandere 13m pund på Allen, så er det neppe med tanke på at han skal sitte på benken... ;) Allen er en sterk ballvinner med god motor, og er vel også mer drivende og kreativ fremover enn vår visekaptein. Så dette kan altså vise seg å være et godt kjøp om det skulle være noe i dette ryktet. Jeg kan vel også legge til at jeg ikke så akkurat denne komme... ;)

Høres ikke ille ut med en midtbanekvintett bestående av Allen, Imbula, Shaqiri, Arnautovic og Bojan... ;) Da mangler vi bare et egyptisk stjerneskudd, en notorisk goalgetter og en solid makker til Shawcross, så er lykken komplett... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Joe Allen

Innlegg gunny » 21 Jul 2016, 07:23

Liverpool betalte vel £15 mill da de kjøpte ham, så prisen har i så fall ikke godt opp siden den gang. Tror han passer i Hughes sin stil. Er litt bekymret for at vi ikke har nok fysikk på midtbanen vår til å vinne dueller.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Joe Allen

Innlegg vegar56 » 21 Jul 2016, 09:07

Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Joe Allen

Innlegg Knut Ole » 21 Jul 2016, 20:20

Jepp til Allen-deal!
Men så har vi behov for å signere en notorisk målskårer. Og en solid stopper.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Joe Allen

Innlegg Torstein Norevik » 22 Jul 2016, 13:08

Overgangs-prosessene i England (og andre steder) har noen ganger gjerne i seg en dominoeffekt, ved at en overgang i sin tur åpner opp for en rekke andre overganger, fordi klubber vil ha på plass en erstatter før en spiller selges, eller fordi de må selge først for å kunne finansiere kjøpet av en annen.

Stoke kan bli involvert i en slik prosess, knyttet til de to Liverpool-klubbene, i forbindelse med at Liverpool har akseptert et bud på 13m fra "The Potters" for Joe Allen. Liverpool selger blant annet fordi det nå ser ut til at de får hentet Wijnaldum fra Newcastle. På den annen side ryktes det nå at Koeman og hans Everton ønsker å hente Gylfi Sigurdsson til klubben. Om han forsvinner må Swansea erstatte han, og det er alminnelig kjent at "svanene" ønsker seg Joe Allen tilbake til klubben han forlot til fordel for Liverpool. Selges Sigurdsson vil Swansea i alle fall ha finansieringen på plass til å hente Joe Allen, og det kan skape problemer for Stoke.

Liverpool har akseptert budet fra Stoke på 13m pund, men likevel er det ikke noe nytt om denne overgangen, ikke minst hvorvidt Allen selv ønsker å komme til Stoke. Når dette nå drar ut, til tross for at klubbene er enige, reiser det seg i alle fall hos meg et spørsmål om dette innebærer at Allen aller helst vil tilbake til Swansea, og at han nå avventer denne muligheten før han gir sitt svar til Stoke.

Jeg er derfor dessverre kommet dit hen at jeg tviler på at Allen blir Stoke-spiller, selv om jeg veldig gjerne kunne ha ønsket meg han til klubben. Jeg håper selvsagt at jeg tar feil, men det at ting drar ut pleier sjelden å være et godt tegn. Er alle parter tilstrekkelig interesserte vil gjerne både klubbene og spilleren ha felles interesse i å få en avtale i boks så fort som mulig... :?

http://www.stokesentinel.co.uk/premier- ... story.html

http://www.stokesentinel.co.uk/stoke-ci ... story.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Joe Allen

Innlegg Knut Ole » 22 Jul 2016, 21:34

Sant Torstein mht dominoeffekt.
Nå er Wijnaldum klar for Liverpool. Hva blir neste brikke; Allen til Stoke el Swansea eller..,...
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Joe Allen

Innlegg bejori » 24 Jul 2016, 18:35

Nærmer han seg tro, er i samtaler med Hughes i dag. :D
http://sillyseason.com/football/joe-all ... ove-75095/
bejori
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 293
Registrert: 09 Aug 2010, 23:27

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron