Saido Berahino

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 10 Jan 2017, 12:13

Stoke skal ha lagt inn bud...:
http://www.skysports.com/transfer-centre

Å hente han er skikkelig gambling, tror jeg. Det kan tippe begge veier.
Enten så bøtter han( forhåpentligvis ) inn mål for oss eller så ender vi opp med en sutrer som ikke fatter sammenhengen med at det kreves hard jobbing for å prestere og, ikke minst, rettferdiggjøre den skammelig høye summen med pund han kommer til å få i ukelønn av Stoke City Football Club.

40/60 sjanse på at dette kan gå bra.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg gmel » 10 Jan 2017, 12:38

Knut Ole skrev:Bra refleksjon Richard. Vi supportere ønsker oss mest av alt en notorisk målskårer, men denne er ikke lett tilgjengelig i januarvinduet (den virkelige verden) for SCFC i motsetning til i PL manager eller på barkrakk-diskusjoner. Berahino er nok imidlertid en av dem som faktisk er til salgs. En annen sak er om han er et bra kjøp for Stoke og vil løse klubbens endeløse utfordring ved å mangle en notorisk målskårer. Et sjansespill, tenker jeg med hans "record" og holdninger. På den annen side er det mulig, som Torstein skriver, at media har blåst opp det negative om Berahino til noe større og verre enn hva det faktisk er? De er jo flinke tilslutt, media altså.
I høst har vi forsøkt Bony, uten at det har gjort noen positiv forskjell.
Min kommentar og spørsmål til gmel i går var heller at Crouch signatur ikke kan bli den eneste i dette vinduet. Da fortsetter ferden i vinter og vår på et feilet spor.


Min mening er at det er greit å ha med Crouch videre , men jeg er redd de blir så fornøyde hvis de får inn Berahino, at de slår til med er par midtbanespillere i tillegg!
Vi trenger skikkelig trøkk framme!!!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 10 Jan 2017, 12:52

Morten T. skrev:Stoke skal ha lagt inn bud...:
http://www.skysports.com/transfer-centre

Å hente han er skikkelig gambling, tror jeg. Det kan tippe begge veier.
Enten så bøtter han( forhåpentligvis ) inn mål for oss eller så ender vi opp med en sutrer som ikke fatter sammenhengen med at det kreves hard jobbing for å prestere og, ikke minst, rettferdiggjøre den skammelig høye summen med pund han kommer til å få i ukelønn av Stoke City Football Club.

40/60 sjanse på at dette kan gå bra.


Føler meg veldig skeptisk til dette, men kan være enig i oddsene dine Morten.
Prisen har sunket til £12mill, og årsaken er jo at han er på utgående kontrakt, og ikke noe annet. Prisen blir £0mill + Compensation til sommeren.
Årsaken til skepsisen er jo at fyren har en tendens til å langtidssurne, både på og utenfor banen, fysisk og mentalt. Hadde vi fått en garanti for at det ikke skjer, hadde dette vært noe for oss!
Sist endret av onside den 10 Jan 2017, 13:21, endret 2 ganger.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Saido Berahino

Innlegg Bjarne » 10 Jan 2017, 13:05

Om stemningen i garderoba er negativ for tiden så er vel kjøp av denne spilleren feil medisin.
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 10 Jan 2017, 13:57

Bjarne skrev:Om stemningen i garderoba er negativ for tiden så er vel kjøp av denne spilleren feil medisin.

Ja, det er et godt ankepunkt.

På den annen side så har jeg aldri helt forstått hvordan disse gutta kan bli sure heller. De er såååå priviligerte, hele forbanna bunten.

Okei, hvis de hadde spilt på 7. nivå og fått en treningsdress og gratis trikkebilletter som takk for innsatsen. Da kan jeg forstå at innsats, motivasjon og humør hadde vært svingende. Spesielt hvis også noe av dagen går bort til å levere post, sette opp hus eller reparere bil ved siden av å spille ball, men dette er gutter som knapt er tørre bak øra og tjener mer på en måned enn statsministre i flere land gjør på ett år.

Hadde jeg sjøl dratt inn en halv mill eller mer i uka på en eller annen profesjon, så hadde jeg vært en hurragutt på full speed og supergodt humør hele tiden, og jeg hadde heller ikke gått av veien for å jobbe 24/7 om det hadde vært påkrevd. Jeg hadde i tillegg følt meg jævlig priviligert og klaget minimalt på tilværelsens letthet.

Så hvorfor kan ikke disse gutta bare, som det het "in the good old days", ta seg i hop og slutte å surve, for pokker!? 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg Lilledino » 11 Jan 2017, 08:04

Tralala Berahino story igjen.

Tror ikke han er Nirvana..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 11 Jan 2017, 13:25

Everton og Crystal Palace skal også være interessert. I tillegg skal WBA være interessert i å beholde Berahino.:
http://www.ibtimes.co.uk/west-brom-outc ... bs-1600428
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 11 Jan 2017, 20:37

Ja, WBA har vel lagt frem 3 kontraktsforslag det siste året, hvor det siste er på £60.000 i uka. Dette har han jo sagt glatt nei til. Det er jo litt spesielt å gi en DET kontraktsforslaget og ikke la ham spille engang, så denne konflikten stikker dypt. Rehaben til Frankrike og den påfølgende tvitter-krigen, gjorde vel heller ikke spenningsnivået lavere. Får virkelig håpe WBA får solgt han nå, så får alle parter kommet seg videre.
Går han til Stoke, vil det kreve veldig mye av hele Stoke-apparatet, inkludert spillerne!
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Saido Berahino

Innlegg Lilledino » 12 Jan 2017, 09:41

Åpnet for samtaler ?

Nærmer vi oss ?

http://www.90min.com/posts/4396032-stok ... k.com.html
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 12 Jan 2017, 13:38

Det er mulig det er samtaler, men jeg tror det er noen hindringer som må ryddes av veien før denne karen kommer løpende inn på Clayton Wood.

Først og fremst pris og lønn, men også kontratsmessiger forhold rundt våre spisser. Crouch har allerede signert for 18 måneder og Bony har 6 måneder igjen, dersom han ikke stikker til Tyrkia, Bojan har lang kontrakt, men vil vekk, men MH vil beholde ham, mens Joselu kan være på vei tilbake dersom La Coruna ikke kjøper... Så jeg vil anta noen skal selges/lånes ut før Berahino kjøpes.

Siste nytt i Sentinel om temaet er kalt "huge gambling", og det er det jo, men ikke bare han, men alt vi kjøper inn :)

http://www.stokesentinel.co.uk/for-all- ... story.html

PS. Payet har tatt en Berahino også. Sliter med motivasjonen/holdningene og får ikke trene med 1. laget..... Håper vel å få dra på rehab til Frankrike han også ;)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron