Saido Berahino

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 20 Jan 2017, 15:38

WBA trenger vel mer enn de £6mil som det snakkes om Stoke har tilbudt. Jeg merer Stoke bør by £10mil hvis de mener noe hvis ikke så burde de aldri ha startet dette jage igjen nå.
WBA vil uansett få opp mot £8mil i compenasjon for ung spiller under "utdanning" og diverse utgifter til rehab i Frankrike etc. etc. Da holder det ikke med £6mil Coates! :cry:
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2017, 18:08

onside skrev:WBA trenger vel mer enn de £6mil som det snakkes om Stoke har tilbudt. Jeg merer Stoke bør by £10mil hvis de mener noe hvis ikke så burde de aldri ha startet dette jage igjen nå.
WBA vil uansett få opp mot £8mil i compenasjon for ung spiller under "utdanning" og diverse utgifter til rehab i Frankrike etc. etc. Da holder det ikke med £6mil Coates! :cry:
Hmmm...
Snodige greier, jeg trodde at alt dette var Pulis sin skyld og et resultat av en snedig og ondskapsfull plan som den capskledde har sydd sammen i årevis, og så kommer du rekende med slike fakta som utdanningskompensasjon og det som verre er.

Tilbake til tegnebordet... :x
,
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg gmel » 20 Jan 2017, 18:15

I boks for £15 mill(LoudnProud m fl)
Ca 14 for mye, mener jeg, men håper at jeg tar feil
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 20 Jan 2017, 18:23

Morten T. skrev:
onside skrev:WBA trenger vel mer enn de £6mil som det snakkes om Stoke har tilbudt. Jeg merer Stoke bør by £10mil hvis de mener noe hvis ikke så burde de aldri ha startet dette jage igjen nå.
WBA vil uansett få opp mot £8mil i compenasjon for ung spiller under "utdanning" og diverse utgifter til rehab i Frankrike etc. etc. Da holder det ikke med £6mil Coates! :cry:
Hmmm...
Snodige greier, jeg trodde at alt dette var Pulis sin skyld og et resultat av en snedig og ondskapsfull plan som den capskledde har sydd sammen i årevis, og så kommer du rekende med slike fakta som utdanningskompensasjon og det som verre er.

Tilbake til tegnebordet... :x
,


Jeg kjenner overhode ikke på alle fakta i denne saken, men nå som vi vet at WBA/Pulis sa nei til over £20mil for knapt et år siden (det var vel både Stoke og Spurs) så ser dette unektelig veldig merkelig ut hele greia? :shock: Det er mange Stoke fans (twitter + forum) som er utrolig forbanna over at denne saken får så stor oppmerksomhet, og ødelegger prosessen rundt kjøp av andre spillere. Ikke vet jeg, men jeg tror MH ikke er så avslappe rundt denne saken som han gir uttrykk for, men det blir bare antagelser og spekulasjoner.....

Uansett, - vi han fremdeles mange på skadelista, og flere som ønsker seg bort - vi bør ha inn en kvalitetsspiller i dette vinduet!
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 20 Jan 2017, 18:24

Halleluja ! £10mil - Initielt, med økning til £15 med alle add-ons. Det var det vi måtte ut med ja.... Kanskje ikke så rart nei.

http://www.stokesentinel.co.uk/halleluj ... story.html
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Saido Berahino

Innlegg Torstein Norevik » 20 Jan 2017, 19:04

onside skrev:Halleluja ! £10mil - Initielt, med økning til £15 med alle add-ons. Det var det vi måtte ut med ja.... Kanskje ikke så rart nei.

http://www.stokesentinel.co.uk/halleluj ... story.html


Ifølge The Sentinel er overgangssummen 12m pund, som kan stige til 15m pund.

I meste laget for en slik gambling, spør du meg. Men han er ung og har mange år foran seg, så vi får bare krysse fingrene og håpe at dette vil vise seg å være vel anvendte penger. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2017, 20:01

På tross av at Tony Pulis har benyttet all sin iboende ondskapsfullhet og smålige hevnlyst på å forsøke å hindre denne avtalen å gå i gjennom slik at han kunne skade Berahino mest mulig, samt klubben han ledet i 10 år og ikke minst sin gode venn Peter Coates, så ser det nå ut til at denne går i gjennom og er så godt som offisiell: http://mobile.wba.co.uk/news/article/20 ... 29879.aspx

De gode vant til slutt...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 20 Jan 2017, 20:54

Morten T. skrev:De gode vant til slutt...


Jepp, men jeg håper det ikke er slutt enda :) Tror og ønsker han er den spissen vi har lengtet etter, ikke til forkleinelse til lange mann som skal få sine 100pl goals, men en som over tid - sammen med Shaqiri og Arnautovic kan levere scoringer om ikke i bøtter & spann så i hvertfall såpass at vi kan hige etter topp 7 sammen med Everton/Southampton Og noen flere. Syns laget ble med ett litt mer komplett med denne spydspissen på plass, og med ett par skadde spillere tilbake nå er fopallverden straks litt lysere.

Leser at prisen ligger på £10mil-12mil som innslagspunkt, men la oss håpe at vi må ut med £5mil til og at det blir success. Det er ingen garanti, vi har gjort feilkjøp før, og det vil vi gjøre i femtiden også, men jeg har faktisk tro på at Sparky kan få sutregutten på rett kjøl. Motivasjonen burde det ikke være noe å bekymre seg over, men evnen og oppholdet ute i kunden kan indikere at han trenger litt tid.... skal vi ikke krysse fingrene Morten og Torstein ?
Sist endret av onside den 21 Jan 2017, 00:10, endret 1 gang
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2017, 21:09

onside skrev:skal vi ikke krysse fingrene Morten og Torstein ?
Absolutt!
Jeg er faktisk litt spent på denne overgangen. Og det er jeg fordi den er så usikker. Jeg håper han slår til, og jeg håper han kan slå tilbake og bruke motgangen han har hatt til noe positivt. Ikke alle spillere klarer det...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg gmel » 20 Jan 2017, 21:14

Medical gjenstår
Håper de sjekker fra topp til tå, gjerne en ekstra sjekk i toppen. :D
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron