Saido Berahino

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Saido Berahino

Innlegg Torstein Norevik » 20 Jan 2017, 11:06

Morten T. skrev:I flg. Peter Coates så er det ingen sammenheng mellom et evt. kjøp av Berahino og et salg av Krkic. Slik jeg leser det så betyr det at Stoke godt kan kjøpe Berahino, men likefullt gå for å beholde katalaneren.:
http://www.stokesentinel.co.uk/stoke-ci ... story.html

Det er godt nytt... :D ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 20 Jan 2017, 11:18

Sparky på pressekonferansen akkurat nå om de sterke ryktene om Berahino til £12mill:

"It sways from one end of the scale to the other. I said last week that I was more confident that something could be done. It's fair to say now that it's swung the other way.
There hasn't been too much progress for some time. I might be wrong and things might change quickly but people seem to be entrenched in positions. It's down to price and other things."

PS. WBA har nå bekreftet kjøpt et £10m kjøp av Jake Livermore
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2017, 13:04

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg Lilledino » 20 Jan 2017, 13:05

TP skal hevne seg på Stoke?

http://www.expressandstar.com/sport/wes ... t-we-want/

Han vil tape dette, side kontrakten til Berahino går ut til sommeren...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2017, 13:21

Lilledino skrev:TP skal hevne seg på Stoke?

http://www.expressandstar.com/sport/wes ... t-we-want/

Han vil tape dette, side kontrakten til Berahino går ut til sommeren...

Ja, jeg tror nok Pulis har gnissa tenner i snart fire år mens han har ventet på en sjanse som dette. Han virker som en skikkelig bitter fyr, oh yes...

Det står vel i artikkelen at det er klubbene som står for finansene, så jeg tipper vel at det er andre i klubben(e) som har vel så mye å si i forhold til pris( for Stoke sitt vedkommende f.eks. Peter Coates, Tony Scholes etc. )
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2017, 13:25

Uansett, denne overgangen mener jeg er skikkelig bingo, hvis det blir noe av da.
Dette kan helle begge veier.

Det positive er jo at han har vist at han kan levere, og at han er engelsk( i forhold til kvoten på "home grown players" ).

Det negative er at han fremstår som en ustabil sutrer og at det er en stund siden han har prestert.

Dette er en råsjanse etter mitt syn og jeg er veldig usikker på om Stoke skal legge mye i potten for å hente han...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg Torstein Norevik » 20 Jan 2017, 14:24

Morten T. skrev:Uansett, denne overgangen mener jeg er skikkelig bingo, hvis det blir noe av da.
Dette kan helle begge veier.

Det positive er jo at han har vist at han kan levere, og at han er engelsk( i forhold til kvoten på "home grown players" ).

Det negative er at han fremstår som en ustabil sutrer og at det er en stund siden han har prestert.

Dette er en råsjanse etter mitt syn og jeg er veldig usikker på om Stoke skal legge mye i potten for å hente han...

Enig, dette kan slå begge veier. Han har vist før at han vet hvor målet står, men egentlig bare i en sesong (+ på England U-21). Jeg synest en pris på 12-14m pund, som har vært nevnt, er altfor høyt m.t.p risikoen for at han ikke slår til.
Ifølge avisen kan det se ut til at Stokes bud er 6m pund, og for en pris i det sjiktet kan det derimot være verdt å ta sjansen, m.t.p. hva man ellers får for den prisen i dagens transfermarked. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Saido Berahino

Innlegg mfkpotter » 20 Jan 2017, 14:50

Lilledino skrev:TP skal hevne seg på Stoke?

http://www.expressandstar.com/sport/wes ... t-we-want/

Han vil tape dette, side kontrakten til Berahino går ut til sommeren...



Jeg tror du har rett, Tony Pulis er en arrogant stabukk som absolutt gjør sitt for å kludre til denne overgangen til Stoke. Hvis du som manager for en klubb ødelegger en spiller på denne måten, så burde jo ledelsen i klubben være sjeleglad for å bli kvitt han. Berahino er en av de mest talentfulle og naturlige avslutterne i PL, som har fått de siste 18 månedene ødelagt av en idiot av en manager.

Nei Stoke, dette vil være et av de bedre kjøpene som kan gjøres i dag.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2017, 14:54

mfkpotter skrev:
Lilledino skrev:TP skal hevne seg på Stoke?

http://www.expressandstar.com/sport/wes ... t-we-want/

Han vil tape dette, side kontrakten til Berahino går ut til sommeren...



Jeg tror du har rett, Tony Pulis er en arrogant stabukk som absolutt gjør sitt for å kludre til denne overgangen til Stoke. Hvis du som manager for en klubb ødelegger en spiller på denne måten, så burde jo ledelsen i klubben være sjeleglad for å bli kvitt han. Berahino er en av de mest talentfulle og naturlige avslutterne i PL, som har fått de siste 18 månedene ødelagt av en idiot av en manager.

Nei Stoke, dette vil være et av de bedre kjøpene som kan gjøres i dag.
Ja, det er sikkert sånn det henger sammen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg Lilledino » 20 Jan 2017, 15:00

Morten T. skrev:Uansett, denne overgangen mener jeg er skikkelig bingo, hvis det blir noe av da.
Dette kan helle begge veier.

Det positive er jo at han har vist at han kan levere, og at han er engelsk( i forhold til kvoten på "home grown players" ).

Det negative er at han fremstår som en ustabil sutrer og at det er en stund siden han har prestert.

Dette er en råsjanse etter mitt syn og jeg er veldig usikker på om Stoke skal legge mye i potten for å hente han...


Det er jeg forsåvidt enig I Morten, og jeg er ikke overbevist I et kjøp her. MH virker relativt desp da, og har jaktet Saido leeeenge...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron