Saido Berahino

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Saido Berahino

Innlegg gmel » 20 Jan 2017, 21:27

Han gikk klar....da er det bare å ønske velkommen :?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Saido Berahino

Innlegg Torstein Norevik » 20 Jan 2017, 21:35

Morten T. skrev:
onside skrev:skal vi ikke krysse fingrene Morten og Torstein ?
Absolutt!
Jeg er faktisk litt spent på denne overgangen. Og det er jeg fordi den er så usikker. Jeg håper han slår til, og jeg håper han kan slå tilbake og bruke motgangen han har hatt til noe positivt. Ikke alle spillere klarer det...

Tiltredes i aller høyeste grad :) Ingenting ville glede meg mer enn om Berahino kan bli den målscoreren vi så sårt har savnet. Og veldig positivt at Hughes griper fatt i dette problemet. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 20 Jan 2017, 21:38

gmel skrev:Medical gjenstår
Håper de sjekker fra topp til tå, gjerne en ekstra sjekk i toppen. :D


Bra gutter!

Han gikk greit igjennom, men om de sjekker om fyren er ved sine fulle fem tviler jeg på, men skal det scores mål så er de gjerne litt på siden av oss normale... og her kunne jeg ramset opp en stor haug med notoriske målscorere som har litt vel stort fokus på å få ballen forbi keeper og mellom stengene....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Saido Berahino

Innlegg vegar56 » 20 Jan 2017, 22:42

Da er det bare å håpe at han klarer å overbevise tvilerne (undertegnede er en av dem).
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 20 Jan 2017, 23:09

vegar56 skrev:Da er det bare å håpe at han klarer å overbevise tvilerne (undertegnede er en av dem).

Jeg tror vel at vi alle er tvilere i mer eller mindre grad her, en sutregutt som har vist at han kan levere, men som røyk uklar med Sjefen og ble benka,og greide/ville ikke komme tilbake.

Nå er det opp til MH å få skikk på guttungen, sammen med resten av gjengen... Adam, Whelan, Pieters, Shawx, Walters, Given, Crouch, Allen, Johnson, så det skulle være håp.

Tror vi oddsene ligger på rundt 1/2...... så sannsynligheten for å feile er relativt stor.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2017, 23:29

onside skrev:
vegar56 skrev:Da er det bare å håpe at han klarer å overbevise tvilerne (undertegnede er en av dem).

Jeg tror vel at vi alle er tvilere i mer eller mindre grad her, en sutregutt som har vist at han kan levere, men som røyk uklar med Sjefen og ble benka,og greide/ville ikke komme tilbake.

Nå er det opp til MH å få skikk på guttungen, sammen med resten av gjengen... Adam, Whelan, Pieters, Shawx, Walters, Given, Crouch, Allen, Johnson, så det skulle være håp.

Tror vi oddsene ligger på rundt 1/2...... så sannsynligheten for å feile er relativt stor.
Ut i fra det jeg har lest så er "Sjefen" i dette tilfellet klubbeieren( den forrige ) i WBA som han røyk uklar med.
Men for all del, det kan jo være flere aspekter her...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg Lilledino » 21 Jan 2017, 16:20

Nå som han har signert, må vi bare håpe at han slår til...

MH har jo jobbet for å får signert Berahino lenge...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Saido Berahino

Innlegg Morten T. » 22 Jan 2017, 12:57

Den utskjelte gamlesjefen ønsker Berahino lykke til og mener at Stoke har fått tak i en god spiller - hvis han begynner å fokusere igjen:
http://m.stokesentinel.co.uk/tony-pulis ... story.html

Merkelig, men jeg trodde at mannen som( i sterk kontrast til dagens regime) la ned et utall av timer på veldedighet i Stoke-on-Trent( bl.a. for barnesykehuset Donna Louise Hospice ) og som ledet laget i kamp samme dag som hans mor døde, og som gjennomgikk en personlig tragedie i sin siste sesong i Stoke i form av at hans datter mistet et barn, egentlig var en fyr som ville Stoke alt vondt og forsøkte, på en hevngjerrig måte, å stikke kjepper i hjulene her.

Hmmm, kanskje jeg må gå i meg selv å vurdere ettermælet hans på nytt og droppe de bombastiske meningene om mannen etterfulgt av en god dose med utropstegn for å liksom markere at her, ja her, mener jeg alvor?

That'll be the day, tipper jeg...

Oslo-ironiker
Morten T. 8-)

Uansett, lykke til i Stoke Berahino og håper han kan slå til raskt, men tror nok han vil trenge litt tid.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 28 Jan 2017, 18:14

Mye "ondt blod i Birmingham" før overgangen til Stoke ble en realitet. Den godeste Saido virker både ydmyk og oppriktig fornøyd med at Sparky i overgangsvindu etter overgangsvindu ikke gav opp, men fortsatte å gi bud på bud slik at han tilslutt lykkes med et £12-£15mil overgang. Her kan det virke som om både Stoke og WBA er fornøyde. Saido han også ovenfor fansen kommet med både forklaringer som kan tolkes som unnskyldninger for at situasjonen ble som den ble. Han er jo en akademi spiller som har gått gradene i WBA og fått landskamper og fast plass på førstelaget etterhvert, men så plutselig falt i unåde av klubben fordi han ikke ville signere ny kontrakt. Grunnen han oppgav var at han følte at han ikke var en del av de langsiktige planene klubben opererte med. Og her er det vel både eiere, ledere og manageren som har et ord med i laget. Uansett så er det ikke lett å si noe somhelst når klubben sier at du bare er doven, utakknemmelig og ikke skriver under på den nye kontrakten. mens du som spiller ikke føler dette er noe for meg.

Uansett nå ser han fremover og det starter han med å si unnskyld til supporterne til WBA,. Det er bra.
Med den ydmykheten håper og tror jeg Saido kan bli en meget spennende tilvekst vi så sårt trenger der fremme. Med farten og pasningsfoten til Allen, Shaqiri, Arnautovic og ikke minst SuperServer Charlie Adam kan vi få det bakromsalternativet vi har savnet. Farten til Croach, Bojan eller Walters har vel aldri skremt hverken Jagielka, Cahill eller Vertongen. Nå kan vi både ha en lang teknisk en og en liten kjapp en. Jo mer jeg tenker på dette jo mer spennende blir det.

http://www.espnfc.co.uk/stoke-city/stor ... n-new-deal
http://www.teamtalk.com/news/berahino-o ... oke-switch
http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport ... 03874.html

Er det umaken verdt av Stoke?
http://eplindex.com/79117/saido-berahin ... ughes.html
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Saido Berahino

Innlegg onside » 17 Jun 2018, 13:35

Nå ble det vel avklart at Rowett skulle gi Bera en ørliten siste sjanse til å finne tilbake til det han ikke har viste på 2 år, og så kommer Steven Gerrard i Rangers og ønsker å legge penger på bordet for å få ham til Scotland......
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... no-1681309
https://footballleagueworld.co.uk/range ... -year-old/
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 25 gjester

cron