Noe på gang ?

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Noe på gang ?

Innlegg Torstein Norevik » 31 Aug 2015, 23:59

Det går rykter på sosiale medier i kveld om at en spiller har vært i samtaler med Scholes, Cartwright og Hughes i dag. En Alan Nixon, som visstnok skal være en av britisk presse mest kjente "transfer-gossip"-spaltister hevder på Twitter at dette skal være Mile Jedinak fra Crystal Palace, og at han er tiltenkt en rolle som erstatter for N´Zonzi. ;) Jeg kjenner ingenting til denne Nixon, men han var visstnok jobbet for flere aviser, blant annet The Independent.

Stoke Loud & Proud melder også at en spiller skal ha vært i samtaler med Stoke-troikaen i dag. I følge Stoke Loud & Proud skal dette være snakk om en spiller utenfra de britiske øyer, som skal ha blitt fløyet inn for samtaler i dag. Yarmolenko ??? :o

Bare spekulasjoner og løse rykter selvsagt, og muligens helt uten substans, som mye av det som skjer rundt Deadline Day. Men det er da moro likevel.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Noe på gang ?

Innlegg vegar56 » 01 Sep 2015, 10:33

Hvis det går som det går og Walters forsvinner i dag, så trenger vi nye muskler. En mann til som skal sloss om de kreative plassene vil ikke være mitt førstevalg.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 01 Sep 2015, 11:13

Ser at det er aktuelt å låne Moses, men trodde ikke det var lov, da vi allerede har en på lån fra Chelski...?
Ellers er det synd med SJW , men det er nå han som er stribukken her!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2015, 11:19

vegar56 skrev:Hvis det går som det går og Walters forsvinner i dag, så trenger vi nye muskler. En mann til som skal sloss om de kreative plassene vil ikke være mitt førstevalg.

Jeg er enig. Vi må ha en balanse her. Det kan ikke BARE være 11 ballettdansere på et LAG. Vi må faktisk ha noen som tør å gå i krigen også. Stoke må vokte seg litt på den fronten selv om selvfølgelig ikke alt står og faller på et evt. salg av en av Stoke Citys mest undervurderte spillere.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 01 Sep 2015, 12:25

ja, balanse er viktig. Dersom Walters forsvinner er vi nødt å få en spiler som kan erstatte hans stå på vilje og guts - for ikke å glemme hans målteft.
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Sep 2015, 12:32

Morten T. skrev:
vegar56 skrev:Hvis det går som det går og Walters forsvinner i dag, så trenger vi nye muskler. En mann til som skal sloss om de kreative plassene vil ikke være mitt førstevalg.

Jeg er enig. Vi må ha en balanse her. Det kan ikke BARE være 11 ballettdansere på et LAG. Vi må faktisk ha noen som tør å gå i krigen også. Stoke må vokte seg litt på den fronten selv om selvfølgelig ikke alt står og faller på et evt. salg av en av Stoke Citys mest undervurderte spillere.

Enig med dere. Jedinak er vel en slik type spiller, og han har fått gode skussmål for det han har gjort i Crystal Palace selv om han vel ikke har spilt stort (om noe?) denne sesongen. Cabaye har vel holdt han utenfor laget og det er vel også sagt at Pardew ikke vil forandre på laget og gi plass til Jedinak så lenge Palace gjør det så bra som de gjør det.

Men som alltid er jeg litt skeptisk til å bruke mange millioner pund på spillere som er er på feil side av de 30, Jedinak fylte 31 for en liten måned siden. PÅ den annen side har han utvilsomt kvaliteter og ble kåret til "International Footballer of the year" i Asia så sent som i fjor og han er også kaptein for Australias landslag. Jeg er ikke imot kjøp, men synes kanskje vi burde begrense oss til et bud på 2-3m pund, og ikke 5m pund som har vært antydet som pris.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest