Jonny Evans

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Jonny Evans

Innlegg Torstein Norevik » 18 Aug 2015, 11:19

Har sett et par steder at Jonny Evans linkes mot oss. Så også i denne artikkelen, hvor han først og fremst linkes mot West Bromwich, men det også vises til at han har vært linket mot Arsenal, Everton og Stoke. Så et annet sted at også nettopp Everton skal se han som en mulig erstatter for John Stones om sistnevnte skulle bli kapret av Chelsea eller Manchester United.

http://metro.co.uk/2015/08/16/west-brom ... s-5345713/

For egen del sier jeg nei takk. ;) Jeg tror ikke Evans er noe spesielt bedre enn de vi allerede har, og han er for øyeblikket langt bak i køen blant Manchester United-stopperne.

For egen del ville jeg ha foretrukket Celtic's Virgil Van Dijk, som har høstet mange lovord for sitt spill for Glasgow-laget og som lenge har vært jaktet av Southampton. Van Dijk har vel gitt uttrykk for at han liker tanken på å få kunne prøve seg i Premier League, og er også en spiller som har scoret en del mål for Celtic som stopper. Dette er vel en indikasjon på at han kan være farlig på offensive dødballer, og trolig da også en forsterkning på defensive dødballer, hvor vi har slitt mye under Hughes. Han står også bokført med en håndfull kamper for Nederlands U-19 og U-21 lag, så det er nok en bra spiller.

Jeg får vel legge til at jeg ikke har sett noe rykte på Van Dijk, og at dette kun er et uttrykk for mine egne personlige tanker, som et apropos til vår angivelige interesse for Jonny Evans. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jonny Evans

Innlegg Morten T. » 18 Aug 2015, 12:05

Evans har jeg aldri hatt sansen for og jeg sliter med å forstå hvordan han kunne ende opp i en storklubb som ManU og til og med få en god del spilletid.
Han gjør altfor mange feil og virker svak i dueller og er ofte feilplassert. Jeg synes vi har bedre alternativer i troppen nå.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jonny Evans

Innlegg onside » 29 Aug 2017, 12:04

I disse siste dagene rundt overganger og priser på spillere : Sikkert mange av dere som fikk med seg av Johnny Evans ikke var med mot Stoke på søndag og at han er linket til både Arsenal, Leicester og ManC. I går avslo WBA et bud fra Leicester på £23m for denne 29 årige midtstopperen. Det har virkelig tatt av.....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron