Glen Johnson...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Glen Johnson...

Innlegg Morten T. » 08 Jul 2015, 09:51

...er frigitt av Liverpool og kobles nå mot Stoke:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -back.html

Jeg innrømmer det, jeg har alltid likt han og måten han spiller back på. Litt rufsete defensivt, men veldig god offensivt. Alderen taler selvfølgelig litt i mot og også det faktum at han gradvis har blitt litt dårligere de siste sesongene.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Glen Johnson...

Innlegg gmel » 08 Jul 2015, 11:34

Gratis
Gammel
Gasje

Men det er ikke jeg som betaler ...
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Glen Johnson...

Innlegg vegar56 » 08 Jul 2015, 16:03

Morten T. skrev:...er frigitt av Liverpool og kobles nå mot Stoke:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -back.html

Jeg innrømmer det, jeg har alltid likt han og måten han spiller back på. Litt rufsete defensivt, men veldig god offensivt. Alderen taler selvfølgelig litt i mot og også det faktum at han gradvis har blitt litt dårligere de siste sesongene.

Ikke mye positivt i kommentarfeltene på den artikkelen....
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Glen Johnson...

Innlegg Morten T. » 08 Jul 2015, 19:12

vegar56 skrev:
Morten T. skrev:...er frigitt av Liverpool og kobles nå mot Stoke:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -back.html

Jeg innrømmer det, jeg har alltid likt han og måten han spiller back på. Litt rufsete defensivt, men veldig god offensivt. Alderen taler selvfølgelig litt i mot og også det faktum at han gradvis har blitt litt dårligere de siste sesongene.

Ikke mye positivt i kommentarfeltene på den artikkelen....

Kommentarfelt har jeg for vane å styre unna, med mindre jeg trenger en bekreftelse på at jeg er ganske frisk når alt kommer til alt, MEN Johnson er likefullt en god spiller. Min tvil går på om han er god nok for Stoke og om han vil bli bedre som spiller. Jeg tror han kunne ha blitt en slags squadplayer, men når det er sagt så er han neppe stort dårligere enn de backene som allerede er i Stoke.

Jeg er i tvil.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Glen Johnson...

Innlegg gmel » 09 Jul 2015, 14:51

Ser ut som han kommer
Stoke LoudnProud
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Glen Johnson...

Innlegg onside » 10 Jul 2015, 16:04

Litt enig og uenig med Morten; Johnson er en god og klok back, men veid opp mot alder, lønnskrav og allerede innspilt backfirer mener jeg klart at vi bør droppe Johnson.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Glen Johnson...

Innlegg gmel » 10 Jul 2015, 20:05

Medical i kveld
Clayton woods
Loud'n'proud
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Glen Johnson...

Innlegg gmel » 11 Jul 2015, 10:41

Alle de tre nye , van Ginkel, Given , og Johnson skal være på vei til Asia, og det forventes at de spiller mot Arsenal.
Vi har altså solgt to av våre beste spillere og fått denne gjengen og "noen pund" i tillegg.....
Ikke det helt store. Jada , vi har signert to-tre spillere utenom, men.... :roll:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Glen Johnson...

Innlegg Torstein Norevik » 11 Jul 2015, 13:13

gmel skrev:Alle de tre nye , van Ginkel, Given , og Johnson skal være på vei til Asia, og det forventes at de spiller mot Arsenal.
Vi har altså solgt to av våre beste spillere og fått denne gjengen og "noen pund" i tillegg.....
Ikke det helt store. Jada , vi har signert to-tre spillere utenom, men.... :roll:

Jeg ser ikke svart på det, selv om vi mister N'Zonzi og Begovic. ;) N'Zonzi var meget god i fjor, vår beste, men jeg tror van Ginkel kan vise seg å bli en meget verdig erstatter. Han er ung, men står likevel bokført med et par landskamper for en så sterk fotballnasjon som Nederland, og han har høstet lovord for sin innsats i låneperioden i Milan. Bare det at han ble hentet inn av Chelsea for 7-8m pund for et par sesonger siden, bare rundt 20 år gammel, borger også for at dette er en spiller som har "noe ekstra". Men han ble vel skadet kort tid etter at han kom til Chelsea og fikk vel derfor aldri sjansen der. Han er nok likevel på ingen måte avskrevet av Mourinho, og låneperioden sees vel som en mulighet for å gi han matchtrening på høyt nivå i PL, noe han neppe ville ha fått mye av ennå i Chelsea m.t.p. hvem han der konkurrerer mot. Har heller ikke fått inntrykk av at det ligger noe opsjon om kjøp i bakkant av låneperioden, noe som ville ha vært naturlig om Chelsea hadde ønsket å kvitte seg med han.

Når det gjelder Begovic synes jeg ikke han på langt nær var like god denne sesongen som i de foregående. Strålende på sitt beste, joda, men han hadde også uvanlig mange feil til han å være, som kostet oss poeng. Butland er et kjempetalent og har allerede levert meget gode kamper for oss sin unge alder til tross. Det er grunn til å tro at den fine utviklingen hans bare vil fortsette etterhvert som han vinner mer PL-erfaring, og jeg ser ikke bort ifra at han kan komme til å bli enda bedre enn Begovic.

Vi skal heller ikke glemme at vi har fått en ny spiss, med fortid i Real Madrid, i spanske Joselu. Og Joselu skal visstnok allerede ha rukket å imponere Mark Hughes på trening, så det lover bra. Kanskje han kan være den notoriske goalgetteren vi har manglet de siste sesongene ?

Og om ryktene er sanne skal vi også være nær en signering av Agyemang-Badu, som imponerte for Ghana under fjorårets fotball-VM. Og vi har vært linket mot Barcelonas Sergio Roberto.

Og er Glen Johnson, med 56 landskamper for England, egentlig noe dårligere alternativ på høyre-back enn Phil Bardsley og Geoff Cameron ?

Og jeg er rimelig sikker på at vi ikke har sett den siste signeringen ennå foran neste sesong. Mark Hughes har åpenbart vært på jakt etter en ving denne sommeren, sett hen til føljetongene med Konoplyanka og Shaqiri, så jeg tror ikke det vil gi høye odds at vi kommer til å signere en meget anstendig ving. Og vi får også tilbake Bojan, som var ute av spill hele vårsesongen sist, etter å ha vært vårt klart beste spiller i kampene før han ble skadet.

Jeg er altså ikke så veldig bekymret selv om N'Zonzi og Begovic forsvinner. Det eneste jeg muligens er litt betenkt på er om at det kan bli for mange nykommere på en gang. :? På den annen side er vi ennå ganske tidlig i overgangsvinduet, og det er tid til at nykommerne kan gli inn i miljøet og bli kjent med lagkompisene i god tid før seriestart.

Jeg mener derfor at forutsetningene for at vi skal kunne gjøre minst en like god sesong som den forrige er gode, spesielt om vi får inn et par signeringer til i form av en ving og en sentral midtbanespiller.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Glen Johnson...

Innlegg theKanel » 11 Jul 2015, 16:06

Heilt enig med Mr.Norevik her!
At me no får litt peng for Begovic som etter mi meining har hatt ei litt nedadgåande kurve trur eg er eit smart trekk.
Og så synest eg det er utrulig bra at me handler inn "varer" såpass tidlig. Då har me kanskje ei spelargruppe som er ganske godt samkjørte til 9 august.
Og ein ser vel at Mark Hughes viderefører tanken om eit meir spelande Stoke, samtidig som han henter inn litt spelara med erfaring.
At me mister N'Zonzi er sjølvsagt kjipt, men det viktigste er jo at me har spelara som virkelig vil spela for Stoke, og ikkje konstant går og tenker på at dei heller skulle spelt for ein "større" klubb.

Og så håper eg virkelig at me får inn Badu. Då trur eg ikkje at savnet av N'Zonzi blir så stort.

Og Joselu... Eg har trua! Allerede trygt plassert på mitt Fantasy Premier League lag...
Kan ikkje berre ha da kjekt, må ha da litt gøy og!
theKanel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 326
Registrert: 08 Aug 2010, 01:10
Bosted: Osterøy

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 27 gjester

cron