Ibrahim Afellay

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Ibrahim Afellay

Innlegg Torstein Norevik » 04 Des 2015, 12:24

Morten T. skrev:Afellay til Roma i Januar?:
http://www.footballtransfertavern.com/p ... x7eElIk.97

Håper ikke det. Han var etter mitt syn banens beste mot Sheffield Wednesday og scoret også på en herlig - og teknisk praktfullt utført - volley.

La gå, han imponerte ikke veldig i de første kampene, før han deretter har slitt med å få spilletid etter det røde kortet mot WBA. Men jeg synest han har hatt en klar stigning i de innhoppene han har hatt i de siste kampene, og kronet det hele med en meget god kamp mot Sheff.W. Kanskje han bare har trengt litt tid til å venne seg til tempoet i PL, slik Bojan også trengte ? Og at det beste av han fortsatt er i vente ?

Jeg synest uansett at det er for tidlig å kvitte seg med Afellay, gi han i alle fall tiden frem til sommeren før en begynner å diskutere noen exit for hans del... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ibrahim Afellay

Innlegg vegar56 » 04 Des 2015, 15:29

Torstein Norevik skrev:Jeg synest uansett at det er for tidlig å kvitte seg med Afellay, gi han i alle fall tiden frem til sommeren før en begynner å diskutere noen exit for hans del... ;)

Har hatt gode innhopp, og en bra kamp mot Wednesday. En spiller for fremtiden, og ikke en som man lar gå uten videre :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Ibrahim Afellay

Innlegg Morten T. » 04 Des 2015, 15:41

vegar56 skrev:
Torstein Norevik skrev:Jeg synest uansett at det er for tidlig å kvitte seg med Afellay, gi han i alle fall tiden frem til sommeren før en begynner å diskutere noen exit for hans del... ;)

Har hatt gode innhopp, og en bra kamp mot Wednesday. En spiller for fremtiden, og ikke en som man lar gå uten videre :!:

Afellay er( som meg selv :mrgreen: ) en fyr som holder seg godt og ser yngre ut enn det han er.
Han er faktisk 29 år og bør være på toppen av karrieren nå. Han må faktisk begynne å prestere jevnere på et høyere nivå enn det han hittils har gjort, men jeg er enig: Det er for tidlig å selge han nå etter bare noen måneder.

Faktisk er Afellay og Charlie Adam like gamle, selv om det kanskje ikke helt ser slik ut... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ibrahim Afellay

Innlegg gmel » 24 Apr 2016, 11:34

Skadet til jul!
En av våre bedre spillere, så vrikket han kneet på trening , det var det.....
Det blir nok en del nye fjes til høsten , ja.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Bare ett år igjen ?

Innlegg vegar56 » 26 Jul 2016, 14:34

I flg. http://www.stokecityfc.com/news/article/club-confirm-ibrahim-afellay-signing-2575152.aspx så skrev Afellay under en 2-årskontrakt for ett år siden, jeg må si at han vel er en spiller det er verdt å beholde, så jeg håper vi snart får beskjed om at han har forlenget kontrakten sin !
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Ibrahim Afellay

Innlegg Morten T. » 17 Jan 2017, 20:17

Etter sitt relativt lange skadeopphold har Afellay imponert på sin korte tid etter tilbakekomsten. Noe som tilsynelatende har resultert i at Hughes og Stoke vil tilby 30-åringen ny kontrakt:
https://www.clubcall.com/stoke-city/afe ... 37875.html

Synes selv han har levert bra de minuttene han har fått etter den leie skaden han fikk.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ibrahim Afellay

Innlegg Richard Prestegård » 17 Jan 2017, 22:26

Morten T. skrev:Etter sitt relativt lange skadeopphold har Afellay imponert på sin korte tid etter tilbakekomsten. Noe som tilsynelatende har resultert i at Hughes og Stoke vil tilby 30-åringen ny kontrakt:
https://www.clubcall.com/stoke-city/afe ... 37875.html

Synes selv han har levert bra de minuttene han har fått etter den leie skaden han fikk.


Var meget god og inne i sin beste periode for Stoke da han ble skadet og ute lenge. Har kommet tilbake på godt vis og kommer han tilbake i samme form, er han en meget god spiller. Jeg vil gi ham en ny kontrakt. Han har motbevist at han var ferdig på toppnivå som fotballspiller spør du meg. Og han virker som en viktig spiller i garderoben og en som gir alt for laget også. Det trenger vi.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ibrahim Afellay

Innlegg vegar56 » 15 Feb 2017, 11:27

Virker som vår gode midtbanespiller kan tenke seg å bli i Stoke, men mangler kontraktstilbud. På tide at klubben tar tak i situasjonen :!:

http://www.stokesentinel.co.uk/ibrahim-afellay-unsure-over-long-term-future-at-stoke-city/story-30135991-detail/story.html
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Ibrahim Afellay

Innlegg onside » 02 Mar 2017, 20:49

Da ble det en ny to-års kontrakt til den godeste Affelay. Etter min mening har han hatt store problemer med å komme tilbake etter langtidsskadet, men det han har levert er noen veldig gode innhopp. De kampene han har startet, har han dessverre blitt litt for sliten og veik, og overhode ikke tatt slik han har gjort i innhoppene. Vi satser på gode treningsperiode og bedre form så er han der igjen :D
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Ibrahim Afellay

Innlegg onside » 27 Mar 2017, 19:29

Ryktet sier at Stoke har tilbudt Affelay til Fernebache, hørtes tivilsomt ut, fordi han har jo nettopp signert en to-års!
http://turkish-football.com/stoke-trans ... ro-giants/
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron