Xherdan Shaqiri

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Knut Ole » 01 Jul 2015, 20:43

torage skrev:Jeg har ikke turt å tro på at vi kan få Shaqiri, men kanskje er det ikke bare en av de mange ville ryktene som florerer. Men en stjerne som Shaqiri kan sikkert kreve en lønn som ikke klubben kan godta. Det har jo skjedd opp til flere ganger tidligere, når vi har trodd at vi omsider skulle få en virkelig klassespiller inn. Venter i spenning, men er foreløpig veldig avventende. Men begynner å drømme om Shaqiri sammen med Bojan herje på midtbanen/angrepet hos oss. En slik signering gjør kanskje sitt til at N`Zonzi velger å bli :) :)

Denne har vi trua på Tor Åge. Og som du skriver han sammen med Bojan, og ja ,PLEASE , N'Zonzi blir det fantastisk!
Kjenner jeg bryr meg mindre om det er snakk om 9 eller 12 mill pund. PC har godt høyt på banen og lovet fete signaturer og vår mann er stinn av gryn. Litt mer usikker på disse lønnsbetingelsene. Liker ikke om det tar veldig av der. Det går på daglige driftsbudsjettet til klubben og vanvittig høyt lønnsnivå har tatt kvelertak på mang en klubb.
Men jeg vil ha Shaqiri :)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg torage » 01 Jul 2015, 21:42

Knut Ole skrev:
torage skrev:Jeg har ikke turt å tro på at vi kan få Shaqiri, men kanskje er det ikke bare en av de mange ville ryktene som florerer. Men en stjerne som Shaqiri kan sikkert kreve en lønn som ikke klubben kan godta. Det har jo skjedd opp til flere ganger tidligere, når vi har trodd at vi omsider skulle få en virkelig klassespiller inn. Venter i spenning, men er foreløpig veldig avventende. Men begynner å drømme om Shaqiri sammen med Bojan herje på midtbanen/angrepet hos oss. En slik signering gjør kanskje sitt til at N`Zonzi velger å bli :) :)

Denne har vi trua på Tor Åge. Og som du skriver han sammen med Bojan, og ja ,PLEASE , N'Zonzi blir det fantastisk!
Kjenner jeg bryr meg mindre om det er snakk om 9 eller 12 mill pund. PC har godt høyt på banen og lovet fete signaturer og vår mann er stinn av gryn. Litt mer usikker på disse lønnsbetingelsene. Liker ikke om det tar veldig av der. Det går på daglige driftsbudsjettet til klubben og vanvittig høyt lønnsnivå har tatt kvelertak på mang en klubb.
Men jeg vil ha Shaqiri :)


Stoler på deg Knut Ole :D
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Kjell Ola » 01 Jul 2015, 21:46

Sky Italia skriv at Inter og Stoke visstnok skal vera samde om overgangssum!! :shock:
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Morten T. » 01 Jul 2015, 23:00

Stoke er blant de 30(!) rikeste klubbene i verden og har selvfølgelig råd til å hente Shaquiri. Klubben sitter ufattelig godt i det økonomisk nå og kan rett og slett ikke trekke det selvmedlidende fattigmannskortet lenger. Så hvis klubben mener det er greit å cashe ut 10-12 mill. for Shaquri så er det egentlig bare å banke til.
Jeg er spent på han(om han kommer ). Han spiller med masse energi og er uortodoks. En humørspiller som oftere leverer enn å ikke gjøre det( ut i fra det jeg har sett ). Mitt håp er at han ikke har falle-og filmesyke, da blir det buksevann og spanskrør uavhengig av hvilket mønster og farger det er på tekstiler og logo.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Knut Ole » 02 Jul 2015, 03:34

Vi har ikke anledning til å ha for mange som Arni (enten er han på eller av), som i samme kamp, eller verre, i samme måneder, ikke er 100% på. Arni er jo strålende når spiller-humøret er på plass, men det er slitsomt å se han av.
Kult med en uortodoks Shaquri som får en ny vår i våre farger.
Såklart enig Morten, han må luke vekk evt film-triks holdninger. Vi er i The Midlands for f...
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg reidaraustr » 02 Jul 2015, 09:54

Han har ikke signert enda! Redd denne avtalen går i vasken pga lønn :(
reidaraustr
Newbie
 
Innlegg: 4
Registrert: 02 Jul 2015, 09:50

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Lilledino » 02 Jul 2015, 10:02

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Morten T. » 02 Jul 2015, 10:14

Knut Ole skrev:[Litt mer usikker på disse lønnsbetingelsene. Liker ikke om det tar veldig av der. Det går på daglige driftsbudsjettet til klubben og vanvittig høyt lønnsnivå har tatt kvelertak på mang en klubb.

Enig.
I tillegg er jeg jo også så sidrompa og gammaldags at jeg synes det er en etisk dimensjon her i forhold til lønninger av unge fyrer som sparker ball. Forhåpentligvis så holder hedersmannen og Labourvelger Peter Coates på noen prinsipper her.

Og så til slutt et synspunkt som er fullstendig ute å kjøre og helt ubetydelig i forhold til det tidsriktige og moderne, men uansett: Det er ikke så farlig om klubben blir nummer 10, 12, 8, 6 eller 14, så lenge den blir det på en kultivert og anstendig måte og uten juks på og utenfor banen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Svein Nilsen » 02 Jul 2015, 11:50

Shaqiri er en meget spennende spiller selv om jeg har litt vanskelig for å se for meg han og Arnie på banen samtidig......Men, får MH begge til å jobbe hardt hjemover i en 4-3-3 blir det veldig bra! Dette er faktisk en Rock the City signering, hvis den går i boks. Da er vel også Kono uaktuell!
Mister vi N'Zonzi er det en liten tragedie, men det er vel da å kjøpe inn en tilsvarende type og håpe at det fungere minst like bra!

jeg tror PC og MH har en våt drøm om å bli topp 6 og at penger skal brukes for å nå det målet! Ååååå happy days 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg gmel » 02 Jul 2015, 12:45

I følge La Gazzetta/Nettavisen har han sagt nei, så får vi se....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron