Xherdan Shaqiri

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Richard Prestegård » 28 Jun 2015, 19:23

Morten T. skrev:
gmel skrev:Nå er vi ikke kommet til juli ennå, og jeg er lei av hele "silly season" greiene.
Og jeg som gledet meg sånn.....

Ta det for hva det er, så blir det mer skøy. Media må oppkonstruere nyheter og skriver om ekstremt mye rør og løgn, selv om de av og til treffer blink selvfølgelig.
Man ser det jo på avisene i Norge også. Det er bare 2-3 aviser av skikkelig god kvalitet igjen her på berget og disse skriver så definitivt ikke om sport eller fotball.

Jeg synes Silly Season er skøy, mye på grunn av nettopp dette med alt oppkok, slarv, løgn og generell svada. I sum skaper det en forventning og spenning der og da, men man vet jo at det det aller meste renner ut i sanda til slutt uansett... :P :twisted: 8-)


Helt enig! Silly-season er så latterlig at det blir bra. Det går ikke en dag uten at jeg leser det ene ryktet villere enn det andre og som regel er det storlagene som får gjennomgå med merkelige rykter og helt absurde avtaler som i 99,8% av tilfellene bare er rent oppspinn eller ville antagelser fra journalistene. Det spriter opp hele oppkjøringa til sesongen, og selv om det nok er et snev av sannhet om at Stoke er interessert i Shaqiri, så er det nok milevis igjen til en avtale.
Min favoritt var da Stoke var linka til Ronaldhino da fortsatt fotballen til Stoke ble sett på som mer rugby enn fotball. Tenk deg den midtbanen a hvis det hadde vært noe sannhet i de ryktene. Dean Whitehead, Jon Walters, Glenn Whelan og Ronaldhino. Oh lord :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Torstein Norevik » 28 Jun 2015, 22:51

Enig ! Jeg synest "Silly season" er moro, og skaper forventning, selv om vi alle vet at det aller meste bare er oppspinn eller i beste fall inneholder bare et snev av sannhet. ;)

Som f.eks da mange trodde Sergio Roberto var på vei fra Barcelona til Stoke, mens han egentlig bare var på ferie og benyttet anledningen til å besøke kompisene Bojan og Marc Muniesa. ;) (selv om det vel var i januar-vinduet og ikke i "Silly Season"....) ;)

Nå har jo Stoke også en tradisjon for å komme med signering(er) som ingen forutså, som f.eks. tilfellet var med Joselu, så det er nok fornuftig å ta ryktene ikke bare med en klype salt, men med noen kilo med salt... ;)

Men det er uansett moro å fantasere litt om at Stoke - ut fra ryktene som har vært - kan få en startoppstilling med Shaqiri og Konoplyanka på hver sin ving, selv om jeg tror at sjansen for at jeg vinner toppgevinsten i lotto kanskje er større enn at vi skal få signert begge disse. Men drømmen kan ingen ta fra meg, og jeg kan ha det moro med det så lenge det varer.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg vegar56 » 29 Jun 2015, 09:23

Torstein Norevik skrev:Som f.eks da mange trodde Sergio Roberto var på vei fra Barcelona til Stoke, mens han egentlig bare var på ferie og benyttet anledningen til å besøke kompisene Bojan og Marc Muniesa. ;) (selv om det vel var i januar-vinduet og ikke i "Silly Season"....) ;)

Men det er jo hyggelig å tenke på at disse to spanjolene kan vøre med på å trekke flere med samme språk :-)

Synes personlig det blir litt for mye for tiden, leser ikke annet enn det som er knyttet til Stoke (Sentinel, BBC), det er saklig og nok for meg.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Morten T. » 29 Jun 2015, 19:44

Torstein Norevik skrev:Men det er uansett moro å fantasere litt om at Stoke - ut fra ryktene som har vært - kan få en startoppstilling med Shaqiri og Konoplyanka på hver sin ving, selv om jeg tror at sjansen for at jeg vinner toppgevinsten i lotto kanskje er større enn at vi skal få signert begge disse. Men drømmen kan ingen ta fra meg, og jeg kan ha det moro med det så lenge det varer.... ;)

Helt enig og noe annet jeg synes er bra er at vi kan diskutere og debattere klubbens gjøren og laden og det som skjer rundt. Jo flere som viser engasjement( på alle fronter ) dess bedre - for alle. Hvis ingen, eller bare noen få, gidder så blir det døllere.
For flere av oss er jo Stoke en pasjon og hobby og derfor er det jo ikke akkurat kraftkrevende å engasjere seg dann og vann heller.

Disse sidene bør være en glimrende arena for å gjøre nettopp det.

Etter mitt syn. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Torstein Norevik » 29 Jun 2015, 22:44

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Men det er uansett moro å fantasere litt om at Stoke - ut fra ryktene som har vært - kan få en startoppstilling med Shaqiri og Konoplyanka på hver sin ving, selv om jeg tror at sjansen for at jeg vinner toppgevinsten i lotto kanskje er større enn at vi skal få signert begge disse. Men drømmen kan ingen ta fra meg, og jeg kan ha det moro med det så lenge det varer.... ;)

Helt enig og noe annet jeg synes er bra er at vi kan diskutere og debattere klubbens gjøren og laden og det som skjer rundt. Jo flere som viser engasjement( på alle fronter ) dess bedre - for alle. Hvis ingen, eller bare noen få, gidder så blir det døllere.
For flere av oss er jo Stoke en pasjon og hobby og derfor er det jo ikke akkurat kraftkrevende å engasjere seg dann og vann heller.

Disse sidene bør være en glimrende arena for å gjøre nettopp det.

Etter mitt syn. :)

Kan ikke bli mer enig, Morten :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Oddvin » 30 Jun 2015, 21:36

Forøvrig ein kar som kan overraske og være et forbilde for mange! http://www.tv2.no/v/928908/
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg gunny » 01 Jul 2015, 15:32

Overgangssum 12 mill pund avtalt???


STOKE AGREE SHAQIRI FEE

According to Sky Italia sources, Stoke have agreed a £12million fee with Inter Milan for Xherdran Shaqiri.

It is now up to the player where his future lies, having spent just six months at the club. He signed on a four-and-a-half year deal for an undisclosed fee during the January transfer window
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg gmel » 01 Jul 2015, 16:12

Mye penger på et litt usikkert kort, men allikevel utrolig spennende.
Har akkurat sjekket hva det egentlig koster meg å ha denne lidenskapen, der jeg hele tiden ender opp med å se repriser på søndag morgen, mens mye av lørdagen har gått med til å unngå å få røpt resultatet.
Men nå begynner saker å ting å se spennende ut, og sist jeg drev med streaming var det bare såvidt jeg jeg kunne skille lagene.......så det blir vel påan igjen i august ... ;)
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg Lilledino » 01 Jul 2015, 17:00

Bare personlige betingelser som gjenstår for Shaqiri...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Xherdan Shaqiri

Innlegg torage » 01 Jul 2015, 19:15

Jeg har ikke turt å tro på at vi kan få Shaqiri, men kanskje er det ikke bare en av de mange ville ryktene som florerer. Men en stjerne som Shaqiri kan sikkert kreve en lønn som ikke klubben kan godta. Det har jo skjedd opp til flere ganger tidligere, når vi har trodd at vi omsider skulle få en virkelig klassespiller inn. Venter i spenning, men er foreløpig veldig avventende. Men begynner å drømme om Shaqiri sammen med Bojan herje på midtbanen/angrepet hos oss. En slik signering gjør kanskje sitt til at N`Zonzi velger å bli :) :)
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron