Philip Wollscheid

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Philip Wollscheid

Innlegg gunny » 02 Jan 2015, 20:15

gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Torstein Norevik » 04 Jan 2015, 22:24

I følge The Sentinel skal Hughes - etter dagens kamp mot Wrexham - ha bekreftet at Stoke prøver å få til en avtale med Bayer Leverkusen om et lån av Wollscheid, med utsikt til en permanent avtale.... ;)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Jeg er ikke så veldig stø i låne-reglene, men er det slik at låneregelen om max 2 spillere kun gjelder for PL-spillere, eller gjelder disse generelt ? Om det siste er riktig så vil et lån av Wollscheid kunne åpne for en exit for Assaidi. For det er vel ikke aktuelt å la Moses gå ??? :o
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Morten T. » 05 Jan 2015, 01:16

Torstein Norevik skrev:I følge The Sentinel skal Hughes - etter dagens kamp mot Wrexham - ha bekreftet at Stoke prøver å få til en avtale med Bayer Leverkusen om et lån av Wollscheid, med utsikt til en permanent avtale.... ;)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Jeg er ikke så veldig stø i låne-reglene, men er det slik at låneregelen om max 2 spillere kun gjelder for PL-spillere, eller gjelder disse generelt ? Om det siste er riktig så vil et lån av Wollscheid kunne åpne for en exit for Assaidi. For det er vel ikke aktuelt å la Moses gå ??? :o

Moses er vel formelt Chelseaspiller igjen - så lenge han er under behandling for skaden? Han er i hvertfall ikke med i spillerstallen som ligger ute på Stoke sine offisielle sider.

Uansett, jeg liker at Stoke forsøker å hente spillere fra Bundesliga - ja, jeg har beint ut savna det! Der er det nemlig massevis av kvalitet og ikke minst spillere som har forstått at fotball er et lagspill som krever hard jobbing. Det er sjelden mye utenomsportslig fjas med tyske spillere, og det minner meg mye om slik ståa var i England in the good old days før 20-åringer begynte å taue inn 300 000 kroner - i uka. Jeg liker det rett og slett. :)
At det er en tysk spiller synes jeg gjør det enda bedre, for med svært få unntak så har spillere fra det landet i årevis bevist at de virkelig vet hva som kreves for å bli best.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Richard Prestegård » 05 Jan 2015, 11:16

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:I følge The Sentinel skal Hughes - etter dagens kamp mot Wrexham - ha bekreftet at Stoke prøver å få til en avtale med Bayer Leverkusen om et lån av Wollscheid, med utsikt til en permanent avtale.... ;)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Jeg er ikke så veldig stø i låne-reglene, men er det slik at låneregelen om max 2 spillere kun gjelder for PL-spillere, eller gjelder disse generelt ? Om det siste er riktig så vil et lån av Wollscheid kunne åpne for en exit for Assaidi. For det er vel ikke aktuelt å la Moses gå ??? :o

Moses er vel formelt Chelseaspiller igjen - så lenge han er under behandling for skaden? Han er i hvertfall ikke med i spillerstallen som ligger ute på Stoke sine offisielle sider.

Uansett, jeg liker at Stoke forsøker å hente spillere fra Bundesliga - ja, jeg har beint ut savna det! Der er det nemlig massevis av kvalitet og ikke minst spillere som har forstått at fotball er et lagspill som krever hard jobbing. Det er sjelden mye utenomsportslig fjas med tyske spillere, og det minner meg mye om slik ståa var i England in the good old days før 20-åringer begynte å taue inn 300 000 kroner - i uka. Jeg liker det rett og slett. :)
At det er en tysk spiller synes jeg gjør det enda bedre, for med svært få unntak så har spillere fra det landet i årevis bevist at de virkelig vet hva som kreves for å bli best.


Vanskelig å si seg uenig i dette, Morten. Deler de samme oppfatningene og Bundesliga er undervurdert og får for lite oppmerksomhet i Norge da England og Spania troner desidert øverst på hva mediene skriver om. Jeg stiller meg positiv til denne avtalen :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Torstein Norevik » 05 Jan 2015, 13:13

Enig med dere, Morten og Richard... ;) Mye tyder nå på at Wollscheid kan komme til å bli signert, om vi skal tro engelsk media. Han vil nok bli en solid tilvekst, vi snakker tross alt om en spiller som spilte landskamp(er) for verdensmester Tyskland så sent som i 2013. Skal vi tro at han vil danne stopperparet sammen med Shawcross ? For jeg håper inderlig at han ikke hentes inn med tanke på å erstatte vår kaptein til sommeren.... :?

http://www.bbc.com/sport/0/football/30673720
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Philip Wollscheid

Innlegg gmel » 07 Jan 2015, 19:03

I boks sier LoudnProud
Lån med opsjon på kjøp
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Torstein Norevik » 07 Jan 2015, 19:13

Bekreftet på hjemmesiden til Stoke :D

http://mobile.stokecityfc.com/news/arti ... 8745.aspx#
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Richard Prestegård » 21 Mai 2015, 20:02

STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Philip Wollscheid

Innlegg -Tottal- » 24 Mai 2015, 14:07

Syntes ikke at han har overbevist at han er klar for oppgaven med å være en baute som midtstopper.
Mye fomling, feil og litt spesielle valg innemellom....denne plassen har nok vært Stoke sitt svakeste ledd denne sesongen IMO.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Philip Wollscheid

Innlegg Morten T. » 25 Mai 2015, 23:42

-Tottal- skrev:Syntes ikke at han har overbevist at han er klar for oppgaven med å være en baute som midtstopper.
Mye fomling, feil og litt spesielle valg innemellom....denne plassen har nok vært Stoke sitt svakeste ledd denne sesongen IMO.

Enig. Han har vært variabel og dette er et litt merkelig kjøp, synes jeg.
Dette betyr vel også kroken på døra for Huth?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester

cron