Ryan Shawcross

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Ryan Shawcross

Innlegg pål - lillehammer » 17 Aug 2010, 14:15

Tottenham har vist tenkt å by 10 mill pund for Ryan Shawcross. Vi lever bl a av salg av spillere så det må vi godta men 10 mill pund for Englands fremtidige landslagskaptein er rett og slett latterlig. Vi kan ikke selge han for halv pris. Forsvarsspillere er vel prisa noe lavere enn offensive spillere men dette er "gi bort pris" spør du meg. Vi får vente til Manchester C eller Chelsea er klare for å kjøpe for da blir prisen fort langt over den reelle verdien.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Ryan Shawvross

Innlegg Morten T. » 24 Sep 2010, 11:58

Juventus, som Vincent Pericard en gang i tida spilte for, skal være interessert i Shawcross:
http://www.eatsleepsport.com/stoke-city ... 00732.html?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ryan Shawvross

Innlegg Sven-Erik » 24 Sep 2010, 18:17

Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Ryan Shawvross

Innlegg pål - lillehammer » 27 Sep 2010, 15:01

Vi bør selvfølgelig beholde Ryan men betaler Juventus godt nok er det ikke så vanskelig å erstatte en midtstopper. Vi har vel plenty med midtstoppere i klubben allerede.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Ryan Shawvross

Innlegg Morten T. » 03 Okt 2010, 13:57

Liverpool vil hente Shawcross i Januar:
http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... y-move-for
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ryan Shawvross

Innlegg pål - lillehammer » 04 Okt 2010, 08:47

Morten T. skrev:Liverpool vil hente Shawcross i Januar:
http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... y-move-for


Han går ikke til bunnlag vet du. :D
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Ryan Shawvross

Innlegg Morten T. » 10 Okt 2010, 13:22

Oi,oi,oi! Ryan S. linket mot selveste Real Madrid:
http://translate.google.com/translate?j ... iada-24066
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ryan Shawvross

Innlegg bjørn123 » 11 Okt 2010, 15:27

pål - lillehammer skrev:Tottenham har vist tenkt å by 10 mill pund for Ryan Shawcross. Vi lever bl a av salg av spillere så det må vi godta men 10 mill pund for Englands fremtidige landslagskaptein er rett og slett latterlig. Vi kan ikke selge han for halv pris. Forsvarsspillere er vel prisa noe lavere enn offensive spillere men dette er "gi bort pris" spør du meg. Vi får vente til Manchester C eller Chelsea er klare for å kjøpe for da blir prisen fort langt over den reelle verdien.

Selg for f.. selg!
Synes gutten er høyt overvudert. I tilegg den desidert letteste plassen å erstatte.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Ryan Shawvross

Innlegg pål - lillehammer » 13 Okt 2010, 14:38

bjørn123 skrev:
pål - lillehammer skrev:Tottenham har vist tenkt å by 10 mill pund for Ryan Shawcross. Vi lever bl a av salg av spillere så det må vi godta men 10 mill pund for Englands fremtidige landslagskaptein er rett og slett latterlig. Vi kan ikke selge han for halv pris. Forsvarsspillere er vel prisa noe lavere enn offensive spillere men dette er "gi bort pris" spør du meg. Vi får vente til Manchester C eller Chelsea er klare for å kjøpe for da blir prisen fort langt over den reelle verdien.

Selg for f.. selg!
Synes gutten er høyt overvudert. I tilegg den desidert letteste plassen å erstatte.


Overvurdert er jeg helt uenig i. Han er nå god nok til å gå rett inn på flere av de store lagene. Men ellers er jeg helt enig i at får vi en god pris nå (20 mill pund) bør vi selge. Man C betalte vel 24 mill pund for Julian Lescott som ikke er spesielt god så prisen bør nok være i den størrelsen vil jeg tro.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Ryan Shawvross

Innlegg JonC » 13 Okt 2010, 20:29

Overvurdert er jeg helt uenig i. Han er nå god nok til å gå rett inn på flere av de store lagene. Men ellers er jeg helt enig i at får vi en god pris nå (20 mill pund) bør vi selge. Man C betalte vel 24 mill pund for Julian Lescott som ikke er spesielt god så prisen bør nok være i den størrelsen vil jeg tro.


Og med pengene vi får for salget av Shawcross bruker vi ............. viewtopic.php?f=21&t=163&p=2189#p2189
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron