Ryan Shawcross

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Ryan Shawvross

Innlegg jørgen » 02 Okt 2011, 15:21

"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Ryan Shawvross

Innlegg bjørn123 » 03 Okt 2011, 20:18

Håper inderlig vi selger ham og behodler Huth - men tror dessverre ikke at det vil skje.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Ryan Shawvross

Innlegg lindalen » 03 Okt 2011, 23:50

Vi trenger begge, så jeg er litt uenig med deg der. Mange andre som heller bør finne seg en ny klubb.
lindalen
Newbie
 
Innlegg: 2
Registrert: 20 Aug 2010, 18:17

Re: Ryan Shawvross

Innlegg jørgen » 04 Okt 2011, 00:13

bjørn123 skrev:Håper inderlig vi selger ham og behodler Huth - men tror dessverre ikke at det vil skje.


Synes Shawcross er minst like viktig som Huth. Han har vært meget god så langt, og pådrar seg ikke like mange kort som tyskeren!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Ryan Shawvross

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2011, 08:33

Det virker som om TP har bestemt seg for at Shawcross skal være en viktig bestanddel i sentrallinja til et fremtidig Stoke. Alt har sin pris, men han selges neppe.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ryan Shawvross

Innlegg Svein Nilsen » 04 Okt 2011, 14:38

Tja, at ikke Shawx pådrar seg flere kort ett Huth er vel ikke riktig! Sist år hadde vel Shawx 2 røde.....og måtte vel totalt sett stå over langt flere kamper enn Huth! Huth er nok styggere i spillestilen men betydelig lurere enn Shawx. Jeg finner det merkelig at Huth, som var vår klart beste spiller sist sesong nå har blitt en benkesliter eller i beste fall back, høyre OG venstre! Fortsatt er han BETYDELIG bedre enn Woodgate og Upson som midtstopper.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Ryan Shawvross

Innlegg bjørn123 » 04 Okt 2011, 16:18

Det som irriterer meg mest med Schawcross er nettopp at han virker så vanvittig lite rutinert (eller smart og dere vil). Det tror jeg også mange andre lag som var interessert i ham har innsett, og derfor er han ikke like attraktiv som tidligere. Dersom vi får noe rundt 10 mill pund er det dirrekte galskap og ikke selge ham.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Ryan Shawvross

Innlegg Torstein Norevik » 05 Okt 2011, 00:15

bjørn123 skrev:Det som irriterer meg mest med Schawcross er nettopp at han virker så vanvittig lite rutinert (eller smart og dere vil). Det tror jeg også mange andre lag som var interessert i ham har innsett, og derfor er han ikke like attraktiv som tidligere. Dersom vi får noe rundt 10 mill pund er det dirrekte galskap og ikke selge ham.


Er nok ikke helt enig med deg, Bjørn. ;) Han er fortsatt bare 23, og vil nok trolig bli stadig bedre de kommende sesongene. Ofte er fotballspillerne på toppen av karrieren i siste halvdel av tjue-årene, og gitt at det holder stikk også med Shawcross har vi fortsatt det beste i vente fra han. Er enig i at han av og til gjør noen klønete ting, som f.eks. straffen mot Swansea, men jevnt over er han bra og jeg synest faktisk at han denne sesongen har vært langt bedre enn i fjor, en og annen blemme til tross.

En annen sak ved å selge Shawcross er at vi da sannsynligvis må ut med store summer for å hente en like bra erstatter. Og ettersom både Woodgate og Upson begynner å trekke på årene og neppe vil være av toppklasse mer enn et par sesonger fremover, kan vi ikke regne med å trekke for store veksler på de i uoverskuelig fremtid.

Nei, Shawcross representerer fremtiden og bør inngå som en del av grunnstammen i det Stoke-laget som skal bygges for årene som kommer, snarere enn å selges. En annen sak er at jeg, som også andre her inne har vært inne på, mener at det kanskje kunne være "dags" for å prøve kombinasjonen Shawcross/Huth i midtforsvaret igjen, på bekostning av Woodgate og/eller Upson. Huth var vår desidert beste spiller i fjorårssesongen, og selv om både Woodgate og Upson jevnt over har vært bra, noen stygge feil til tross, er jeg langt fra sikker på at de utgjør noen bedre stopperkombinasjon med Shawcross enn det Huth ville gjøre. Snarere tvert i mot ! ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ryan Shawcross

Innlegg Foffern » 05 Okt 2011, 09:07

Enig at Shawcross har potensial til å bli en særdeles god stopper, men til tross for alder har han jo 100 kamper i PL, og syns vi må kunne forvente at han viser mer rutine enn det som av og til vises. Det er jo tross alt Premier League det snakkes om her, og et lite øyeblikk uten 100% konsentrasjon kan bli nokså utslagsgivende på høyt fotballnivå. Mulig mange er uenig med meg, men sitter med en følelse av at Shawcross altfor ofte gjennomfører fotballkamper midt-på-treet (autopilot på det trygge?) hvor de store prestasjonene er sjeldne. Joda, stabilitet og jevne prestesjonerer er vel og bra, men blir ikke like imponert lenger (for store forventninger?).

Alle spillere har en pris etter min mening. Klubben består!
Foffern
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 43
Registrert: 06 Aug 2010, 23:29

Re: Ryan Shawcross

Innlegg Sven-Erik » 06 Jan 2012, 22:57

og det går igjen rykter om at Spurs ønsker Shawcross;

OK RUMOUR FOLKS, it will be in the press soon i am told. . . Spurs looking to go in for Shawcross, and possibly chuck in Defoe (18million for Shawcross). . . .
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron