Bojan Krkić

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Bojan Krkić

Innlegg Knut Ole » 18 Jul 2014, 11:05

Lest et sted at spanjolen har 3 mill euro i årslønn. I såfall er det vel noe slikt som ligger i potten ved en evt signatur
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Bojan Krkić

Innlegg Svein Nilsen » 22 Jul 2014, 18:39

Har signert en 4-års kontrakt!!!!!
23-24 år og 150 kamper for Barca, Milan og Ajax. Rock the City!!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Bojan Krkić

Innlegg vegar56 » 22 Jul 2014, 20:39

Svein Nilsen skrev:Har signert en 4-års kontrakt!!!!!
23-24 år og 150 kamper for Barca, Milan og Ajax. Rock the City!!!!

Scoret ikke mye mål for Ajax, men det er lov til å håpe på en ny vår :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 22 Jul 2014, 21:52

Er faktisk litt smålunken til denne. Uomtvistelig et stort talent og en slags "wonderkid" - men ikke nå lenger.
Utlånene har kommet som en følge av at han ikke har fått det til i Barcelona, noe som i og for seg ikke behøver å bety noe særlig fordi konkurransen er knivskarp, men jeg stiller et STORT spørsmålstegn ved at ikke klubbene han har vært lånt ut til ville signe han permanent og at ikke flere og større klubber har jaktet han hvis potensialet fortsatt er der.

Håper han slår til, men som vanlig er det umulig å være skråsikker på noe som helst i fotball. Innerst inne skulle jeg ønske at Hughes hadde retta blikket mer mot Tyskland både hva kommer til filosofi og innkjøp. Bundesliga er utrolig bra og drives langt bedre enn PL. De har mange meget gode spillere( som skjønner at laget er viktigst ) og de spiller en fotball som er effektiv, knallsterkt defensivt, utrolig bra bevegelser offensivt, hurtig, smart og så langt unna den gamle seiglivede myten og tullballet om "Maskinfotball" som det går an å komme. Tiki-Taka er i ferd med å bli litt passé( koden er knekt ) og det KAN hende at det vil være bedre og mer innovativt å se etter andre spillertyper i andre ligaer.

Crossing Fingers og uansett lykke til, Bojan! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 22 Jul 2014, 22:04

Knut Ole skrev:
Josef skrev:
Knut Ole skrev:Uten veldig sterk sammenligning var det vel en del her som var skeptiske til at vi knyttet til oss Peter O. i vinter. En svært solid spiller, men hans karriere var da virkelig over og ut ble det skrevet. Eller....?

Noen få av oss mente vel at alt som kom inn i stedenfor Kenwyne Jones uansett måtte være av det bedre. Noen var jo Kenwyne-fans og mista aldri trua helt til mannens aller siste sleivspark ble foretatt i røde og hvite striper. Jeg synes den byttehandelen var det beste Hughes gjorde i 13/14.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Stoke - HamKam » 22 Jul 2014, 22:24

EN MEGET SPENNENDE OG UVENTET SIGNERING NÅR ALT KOMMER TIL ALT. HUGES HAR TIDLIGERE, I STOKE, BEVIST AT HAN HAR EN EGEN EVNE TIL Å FÅ FREM DET BESTE I SPILLERE SOM IKKE HAR FÅTT DET TIL Å KLAFFE I ANDRE KLUBBER. HVIS BOJAN GREIER Å KOMME OPP MOT 75 PROSENT AV TIDLIGERE NIVÅ SÅ BLIR HAN DEN BESTE SPILLEREN I RØDE OG HVITE STRIPER PÅ 25 ÅR !!!
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Bojan Krkić

Innlegg Lilledino » 22 Jul 2014, 22:38

Ihht til den alltid oppdaterte og trygge facebook, har Bojan signert !!!

https://www.facebook.com/StokeCitySuppo ... =notify_me
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Torstein Norevik » 23 Jul 2014, 00:14

Klubben bekrefter signeringen på sine hjemmesider, og Bojan er uomtvistelig Stoke-spiller. :)

http://www.stokecityfc.com/news/article ... 75217.aspx

Personlig synes jeg at dette er en meget spennende signering, selv om vi selvsagt ikke har noen garanti for at han vil slå til. Historikken den senere tiden taler imot han, fordi han utvilsomt har hatt en klart nedadgående kurve rent karrieremessig. På den annen side har han i hovedssak hatt tilhold i noen av de største klubbene i Europa, med store ressurser og hvor kampen om en plass i førsteelleveren er knallhard, og det er ditto vanskelig å få spilletid.

Jeg synes signeringen av Bojan skiller seg fra signeringene av spillere som Gudjohnson, Owen og Woodgate. I sin tid spillere i verdensklasse, men som var langt "over the top" og på tampen av sine karrierer da de kom til Stoke. Bojan er faktisk ennå ganske ung, bare 23, og har ennå rikelig tid til å få en stor fotballkarriere dersom han greier å finne tilbake til sitt gamle jeg. ;)

Signeringen har litt karakter av gambling, fordi han utvilsomt er en meget bra spiller om han bare greier å få ut kapasiteten. I fotball er selvtillit veldig viktig, og med en karriereutvikling som den Bojan har hatt er kanskje ikke selvtillit det han har mest av i øyeblikket. Får han derimot tillit over tid, får lov til å gjøre feil og ha noen svake kamper uten at man hugger hodet av han, så kan det jo tenkes at selvtilliten kommer tilbake og at han kan finne tilbake til sitt gamle jeg. Jeg tror mye her handler om det mentale, for jeg nekter å tro at han - i en alder av fortsatt bare 23 - er blitt så mye dårligere når det kommer til faktorer som teknikk, fart og spilleforståelse. Og han skal veiledes av en manager som selv i sin tid var en angriper av meget høy klasse, og jeg kan heller ikke tenke meg at det vil være negativt i denne settingen.

Signeringen av Bojan kan derfor kunne komme til å vise seg å være et ordentlig scoop. Og det er noen med at den som intet våger intet vinner... :? Jeg synes det er friskt satset av Hughes & co, og skulle han ikke slå til er han fortsatt såpass ung at det skulle være mulig å få en slant penger tilbake for han.

Det er jammen spennende tider, og jeg kan nesten ikke vente til den kommende sesongen sparkes i gang...... :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Bojan Krkić

Innlegg TrondG » 23 Jul 2014, 00:15

Dette er helt rått. Mark Hughes imponerer nok en gang, og greier mannen å få Bojan på gang slik han gjorde med Arnautovic er £3 millioner (iflg. Telegraph) et ran. Krkic er bare 23 år, utvilsomt et vanvittig talent og jeg er i bunn og grunn ekstremt imponert over at man har klart å lokke han til klubben vår.

Laget vårt begynner å se veldig sterkt ut nå, og det ryktes fremdeles om at det kan komme både en og to til inn. Tipper at Bojan er tiltenkt en "tier-rolle", og da bør vi fremdeles være på utkikk etter en ren venstreving. Håper det blir Assaidi, selv om det kan virke som at mannen og hans agenter er litt for grådige i sine krav. Satser på at det løser seg.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Bojan Krkić

Innlegg Lilledino » 23 Jul 2014, 00:38

TrondG skrev:Dette er helt rått. Mark Hughes imponerer nok en gang, og greier mannen å få Bojan på gang slik han gjorde med Arnautovic er £3 millioner (iflg. Telegraph) et ran. Krkic er bare 23 år, utvilsomt et vanvittig talent og jeg er i bunn og grunn ekstremt imponert over at man har klart å lokke han til klubben vår.

Laget vårt begynner å se veldig sterkt ut nå, og det ryktes fremdeles om at det kan komme både en og to til inn. Tipper at Bojan er tiltenkt en "tier-rolle", og da bør vi fremdeles være på utkikk etter en ren venstreving. Håper det blir Assaidi, selv om det kan virke som at mannen og hans agenter er litt for grådige i sine krav. Satser på at det løser seg.


Assaidi kommer !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester