Bojan Krkić

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Bojan Krkić

Innlegg Knut Ole » 06 Feb 2019, 00:22

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Vinduet i USA er fortsatt åpent, helt til 1. Mai faktisk, og det ryktes nå at Krkic likevel kan forsvinne dit:
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... evolution/

Bojan har på sin twitter-konto i kveld lagt ut følgende korte og konsise melding: "I´m not going anywhere".

Og Stoke ønsker ikke å selge, så da får vi håpe at det blir ro rundt han og at han får sjansen til å vise hva han er god for utover våren. ;)

I am not going anywhere = vakkert sagt !
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Bojan Krkić

Innlegg onside » 25 Mar 2019, 23:36

Sitter på Mallorca og sapper på TV da plutselig det dukker opp en kjent spiller i en live-match. Bojan spiller for Catalonia mot Venezuela , og jommen er ikke gutten frempå og scorer også. Bra matchingen, stor fart med mange gode pasninger...
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 08 Mai 2019, 18:30

Krkic til Girona?:
https://okdiario.com/deportes/catalan-b ... je-3961998

Girona ligger to runder før slutt på nedrykksplass i La Liga, men kan fortsatt holde seg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Per Magne » 09 Mai 2019, 13:44

Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 09 Mai 2019, 15:17

Per Magne skrev:Da var det slutt for Bojan i Stoke.
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... -zMYS5zHPk

Ikke offisielt, men er det noe hold i dette så ser det ut til at han må finne nye beitemarker, ja.

Skal jeg tippe, så blir det retur til Spania. Enten til en La Liga-klubb på nedre halvdel eller på nivå to.
Kanskje kan også serbisk liga være et alternativ, pga. tilknytningen hans til Serbia?

Jeg tror Jones vil ha inn andre spillertyper, med fart, fysikk og utholdenhet, så sånn sett er det greit.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg mfkpotter » 09 Mai 2019, 16:24

Blir kvalm av hele greia, Bojan er bedre enn alle de andre offensive spillerne Stoke har til sammen. Han er ikke like god som han var før skaden, og det sitter dessverre mest mentalt. Men det å spille med Afobe og Vokes som stinker, ja det er helt greit. Jeg var på kampen mot Sheffield United, og Bojan var bedre på de 10 minuttene, en Vokes og Afobe til sammen. Dette er ikke overraskende, med tanke på at Nathan Jones i all offentlighet latterliggjorde Bojan.

Den behandlingen mange Stoke spillere nå får, gjør meg oppgitt og til dels forbanne på hele gjengen. Jeg har ikke sjekket, men hvis jeg ikke husker helt feil, så klarte vel Nathan Jones å vinne hele 3 kamper på noen og tyve forsøk. Amatørenes teater....
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 09 Mai 2019, 16:30

Klubben, og Jones, avkrefter det som står i Sentinel:
https://www.stokecityfc.com/news/club-c ... jan-report

På meg virker det mer som om det er Krkic selv som har sagt at han vil sondere terrenget etter en ny klubb.

Så konklusjonen her må vel bli at ingenting er klart, hverken den ene eller andre veien?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Knut Ole » 09 Mai 2019, 16:41

mfkpotter skrev:Blir kvalm av hele greia, Bojan er bedre enn alle de andre offensive spillerne Stoke har til sammen. Han er ikke like god som han var før skaden, og det sitter dessverre mest mentalt. Men det å spille med Afobe og Vokes som stinker, ja det er helt greit. Jeg var på kampen mot Sheffield United, og Bojan var bedre på de 10 minuttene, en Vokes og Afobe til sammen. Dette er ikke overraskende, med tanke på at Nathan Jones i all offentlighet latterliggjorde Bojan.

Den behandlingen mange Stoke spillere nå får, gjør meg oppgitt og til dels forbanne på hele gjengen. Jeg har ikke sjekket, men hvis jeg ikke husker helt feil, så klarte vel Nathan Jones å vinne hele 3 kamper på noen og tyve forsøk. Amatørenes teater....

Enig Rune !
En gåte at Bojan kun har fått 8 matcher i år, mens McClean, Clucas, Afobe og dels Vokes blir gitt ny tillitt hele sesongen etter mye skrall opptreden. Rowett psyket jo Bojan ut, og Jones uttalte noe i retning at han benyttet Bojan for å please supportere. Slett ledelse, rett og slett!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Bojan Krkić

Innlegg Per Magne » 09 Mai 2019, 16:51

Morten T. skrev:Klubben, og Jones, avkrefter det som står i Sentinel:
https://www.stokecityfc.com/news/club-c ... jan-report

På meg virker det mer som om det er Krkic selv som har sagt at han vil sondere terrenget etter en ny klubb.

Så konklusjonen her må vel bli at ingenting er klart, hverken den ene eller andre veien?


Ser de skriver at de avkrefter det, men samtidig står det vel at Jones er enig i at det kan være fornuftig fior ham å prøve seg et annet sted. Er vel egentlig bare en forfining av samme budskap, og kan virke som et forsøk å slippe supporterne sin vrede, ved å legge ansvaret over på spilleren.... Mener Jones her må stå for valget han har tatt, kan godt være det er riktig ut fra helhetlig syn, men det han driver med nå er tåkelegging.
Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 09 Mai 2019, 17:03

Per Magne skrev:
Morten T. skrev:Klubben, og Jones, avkrefter det som står i Sentinel:
https://www.stokecityfc.com/news/club-c ... jan-report

På meg virker det mer som om det er Krkic selv som har sagt at han vil sondere terrenget etter en ny klubb.

Så konklusjonen her må vel bli at ingenting er klart, hverken den ene eller andre veien?


Ser de skriver at de avkrefter det, men samtidig står det vel at Jones er enig i at det kan være fornuftig fior ham å prøve seg et annet sted. Er vel egentlig bare en forfining av samme budskap, og kan virke som et forsøk å slippe supporterne sin vrede, ved å legge ansvaret over på spilleren.... Mener Jones her må stå for valget han har tatt, kan godt være det er riktig ut fra helhetlig syn, men det han driver med nå er tåkelegging.

Jones og klubben avkrefter det som står i lokalavisa, ja.
Egentlig så er det akkurat det jeg er mest skuffa over her. Klubben, og manageren, bør selvfølgelig la være å gå inn i en slik polemikk og styre laaaangt unna å kommentere spekulasjoner i media. I ytterste konsekvens så bør de jo da gjøre dette hver gang media spekulerer i en spillers framtid og det ville ha ført til mye surr.
Det å gå ut slik de gjør her i forhold til en enkelt spiller i gruppa forstår jeg ikke helt pointet med.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron