Bojan Krkić

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Bojan Krkić

Innlegg vegar56 » 28 Feb 2017, 11:39

Bojan var en god spiller før han ble skadet, har ikke vært i nærheten av det nivået siden.
Ikke noe som tyder på at han blir en PL-spiller igjen :?:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Bojan Krkić

Innlegg Torstein Norevik » 28 Feb 2017, 16:49

vegar56 skrev:Bojan var en god spiller før han ble skadet, har ikke vært i nærheten av det nivået siden.
Ikke noe som tyder på at han blir en PL-spiller igjen :?:

Det overrasker deg neppe at jeg ikke er helt enig. ;) Periodevis har han vært tilbake på tilnærmet samme nivå som før skaden, men det gjelder i all hovedsak den første høsten etter at han kom tilbake, altså høsten 2015. Da han kom tilbake stod Stoke med 2 poeng etter sesongens fem første kamper. Da Bojan kom tilbake snudde trenden, og vi tok 27 poeng på de neste 14 kampene før årsskiftet, en periode der samspillet mellom Arnie, Bojan og Shaqiri var på sitt beste. Og en periode der kun Leicester og Arsenal tok flere poeng enn Stoke. Så bra spilte Bojan denne høsten at han det gikk rykter om at både Chelsea, Man.U og Liverpool ønsket seg Bojan i sine rekker, se linken nedenfor.

http://www.express.co.uk/sport/football ... ter-United

Og jeg minner igjen om at dette var etter at han var kommet tilbake fra det lange skadeavbrekket.

Så vet vi jo alle at Stoke mer eller mindre kollapset utpå nyåret, og da var heller ikke Bojan god, i likhet med resten av laget. Så er jeg enig i at han etter den tid ikke har vært like god som tidligere, selv om han hadde en Man of The Match opptreden mot Leicester før jul, for deretter å bli satt rett ut igjen av laget i den påfølgende kampen, uvisst av hvilken grunn.

Men han hadde altså en meget god periode høsten 2015, etter skaden, noe som tilsier at det ikke var skadeavbrekket i seg selv som har ført til at han ikke har levert like bra, hverken denne sesongen eller siste halvdel av forrige sesong.

Som andre også har vært inne på kan det virke som om Bojan er en spiller som trenger mye trygghet, tillit og omsorg for å fungere godt. Når han har fått det har han vært meget god, når han ikke har fått det har han ikke fungert på langt nær like godt. Jeg tror kanskje mye av forklaringen ligger der, på det mentale plan, som også andre har vært inne på i tidligere innlegg. For jeg har problemer med å skjønne at en så god fotballspiller som Bojan - som tidvis har vært glimrende i Stoke-trøya - nærmest over natten skal ha blitt en så mye dårligere fotballspiller. For jeg er enig i at han ikke var spesielt god i høst, de gangene han fikk sjansen. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2017, 20:46

vegar56 skrev:Ikke noe som tyder på at han blir en PL-spiller igjen :?:
Det er det sikkert delte meninger om, men det skal jo bli spennende å se.
Mitt stalltips er at alle de tre spanjolene( Joselu, Krkic og Muniesa ) er tilbake i spansk fotball neste sesong, men det kan jo også komme inn en ny manager i Stoke som plutselig vil ha med noen av disse igjen. Større undere har skjedd.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 04 Mar 2017, 20:14

Ingen Krkic i denne heller, og han er ikke skadet:
http://www.bundesliga.com/en/news/Bunde ... 435364.jsp

NB! Det var ingen skumle baktanker med dette innlegget eller et ønske om å fremstå som en "besserwisser"( Gud forby i Jantelovens hjemland ) eller som en som sier "hva var det jeg sa?".
Dette var KUN en oppdatering av situasjonen til en av de mest profilerte spillere i Stoke sin eie.

Okei, er det innafor?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Torstein Norevik » 04 Mar 2017, 21:39

Morten T. skrev:Ingen Krkic i denne heller, og han er ikke skadet:
http://www.bundesliga.com/en/news/Bunde ... 435364.jsp

NB! Det var ingen skumle baktanker med dette innlegget eller et ønske om å fremstå som en "besserwisser"( Gud forby i Jantelovens hjemland ) eller som en som sier "hva var det jeg sa?".
Dette var KUN en oppdatering av situasjonen til en av de mest profilerte spillere i Stoke sin eie.

Okei, er det innafor?

Det er helt innafor, Morten... :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 23 Mar 2017, 11:09

Krkic til tyrkiske Fenerbache etter sesongen?:
http://turkish-football.com/stoke-city- ... enerbahce/

Jeg så forøvrig Krkic spille for Mainz05 mot Schalke04 i helga. Han var litt under middels og ble vel byttet ut etter en drøy time da Mainz lå under 0-1. Til mannens forsvar så skal det sies at han spiller på et høyst ordinært lag, men med unntak av noen få seanser som han gjorde bra så klarte Krkic aldri å sette sitt preg på begivenhetene.
Dessverre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 02 Apr 2017, 18:25

Bojan Krkic Perez jr. ble sittende på benken under hele den særs viktige kampen mot bånnlaget Ingolstadt. Mainz 05 tapte kampen 2-1, noe som betyr at Krkic & co. virkelig er i trøbbel og nærmer seg nedrykk. Mainz sin form har vært svak i 2017 og på de 10 siste kampene står klubben bokført med 2 seire, 2 uavgjort og 6 tap. Dette gir et poengsnitt på 0,8 i den samme perioden og fortsetter det snittet resten av sesongen så rykker Krkic og hans nye lagkamerater ned til 2. Bundesliga.

Det ville ha vært kjipt for den vesle katalaneren vil jeg anta, og neppe noe han selv forutså da han ble hentet til klubben fra den lille byen som ligger vakkert plassert ved elven Rhinen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 04 Apr 2017, 13:59

Det virker som om Krkic er i tenkeboksen om sin framtid.:

http://sportwitness.co.uk/stoke-city-pl ... re-summer/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Lilledino » 06 Aug 2017, 15:14

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Bojan Krkić

Innlegg onside » 08 Aug 2017, 13:15

Malaga sjekker ut hvor sterkt grep Stoke har rundt Bojan....

http://www.stokesentinel.co.uk/stoke-ci ... story.html
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron