Bojan Krkić

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 26 Feb 2017, 21:57

Ser at noens favoritt, Krkic, ble byttet ut i det 58' minutt i forrige rundes hjemmekamp mot Werder Bremen. På det tidspunktet lå Mainz under med 0-2, noe som også ble sluttresultatet.

I gårsdagens runde da Mainz tok en sterk seier mot Leverkusen med 2-0 på bortebane så kom Krkic aldri på banen.
Får håpe han får mer spilletid i innspurten av sesongen. :D 8-) ;)

Mainz er vel nå nr. 11 og mye skal gå galt hvis de ikke beholder plassen i Bundesliga, men å kopiere forrige sesongs gode 6. plass kommer ikke på frågan.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Torstein Norevik » 26 Feb 2017, 22:37

Morten T. skrev:Ser at noens favoritt, Krkic, ble byttet ut i det 58' minutt i forrige rundes hjemmekamp mot Werder Bremen. På det tidspunktet lå Mainz under med 0-2, noe som også ble sluttresultatet.

I gårsdagens runde da Mainz tok en sterk seier mot Leverkusen med 2-0 på bortebane så kom Krkic aldri på banen.
Får håpe han får mer spilletid i innspurten av sesongen. :D 8-) ;)

Da kan det vel kanskje - for balansens skyld - også legges til at han spilte fra start, og i 70 minutter, da Mainz slo Augsburg 2-0 forleden. Noe som også var stillingen da Bojan forlot banen. Så det er ikke bare slik at når Bojan spiller, så taper Mainz, og når han ikke spiller, så vinner de, slik innlegget ditt kan etterlate et inntrykk av... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 26 Feb 2017, 23:23

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Ser at noens favoritt, Krkic, ble byttet ut i det 58' minutt i forrige rundes hjemmekamp mot Werder Bremen. På det tidspunktet lå Mainz under med 0-2, noe som også ble sluttresultatet.

I gårsdagens runde da Mainz tok en sterk seier mot Leverkusen med 2-0 på bortebane så kom Krkic aldri på banen.
Får håpe han får mer spilletid i innspurten av sesongen. :D 8-) ;)

Da kan det vel kanskje - for balansens skyld - også legges til at han spilte fra start, og i 70 minutter, da Mainz slo Augsburg 2-0 forleden. Noe som også var stillingen da Bojan forlot banen. Så det er ikke bare slik at når Bojan spiller, så taper Mainz, og når han ikke spiller, så vinner de, slik innlegget ditt kan etterlate et inntrykk av... ;)
Dette er såkalt "stråmannsargumentasjon", ( ref.: "som innlegget ditt kan etterlate et inntrykk av" ), så egentlig ingen vits å bale videre med det. Det eneste jeg gjorde var å opplyse om utlånte Krkic sitt bidrag i form av spilletid i de to siste kampene til Mainz05, resultatene i disse samt et uttrykt ønske om at han skal få mer spilletid i innspurten. Men for all del...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Torstein Norevik » 27 Feb 2017, 00:41

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Ser at noens favoritt, Krkic, ble byttet ut i det 58' minutt i forrige rundes hjemmekamp mot Werder Bremen. På det tidspunktet lå Mainz under med 0-2, noe som også ble sluttresultatet.

I gårsdagens runde da Mainz tok en sterk seier mot Leverkusen med 2-0 på bortebane så kom Krkic aldri på banen.
Får håpe han får mer spilletid i innspurten av sesongen. :D 8-) ;)

Da kan det vel kanskje - for balansens skyld - også legges til at han spilte fra start, og i 70 minutter, da Mainz slo Augsburg 2-0 forleden. Noe som også var stillingen da Bojan forlot banen. Så det er ikke bare slik at når Bojan spiller, så taper Mainz, og når han ikke spiller, så vinner de, slik innlegget ditt kan etterlate et inntrykk av... ;)
Dette er såkalt "stråmannsargumentasjon", ( ref.: "slik innlegget ditt gir inntrykk av" ), så egentlig ingen vits å bale videre med det. Det eneste jeg gjorde var å opplyse om utlånte Krkic sitt bidrag i form av spilletid i de to siste kampene til Mainz05, resultatene i disse samt et uttrykt ønske om at han skal få mer spilletid i innspurten. Men for all del...

Jeg synest det er relativt nedlatende å kalle det stråmannsargumentasjon, som det ikke er vits i å bale noe mer med, fordi om jeg oppfatter innlegget ditt på en bestemt måte.

Nei, du sier det ikke direkte i innlegget, og derfor er det vanskelig å arrestere deg på det, men leser man litt mellom linjene, så kan innlegget ditt lett oppfattes med et underliggende budskap om at Mainz ikke lykkes når Bojan er med, men lykkes når han ikke er med. Kanskje spesielt sett i lys av at du innleder med å påpeke at dette gjelder "noens favoritt", og du selv tidligere har gitt klart til kjenne at han langt fra var blant dine favoritter i Stoke-trøya. Og sett i lys av at du - i et tidligere innlegg - påpeker en trend med at Stoke bare spilte uavgjort eller tapte i kampene der Bojan var med.

Du var da tidligere også frempå og påpekte at Mainz tapte 0-4 i Bojans debut, og gjorde det da til et poeng at stillingen "bare" var 0-1 da Bojan kom inn. Joda, du kan godt fremstille det som fakta-opplysinger, men sett på bakgrunn av Bojan-debatten i forkant kan det også være fort gjort å lese et annet budskap mellom linjene enn rene fakta-opplysninger.

Dette forsterkes av at du samtidig helt unnlater å nevne kampen Mainz vinner 2-0, med Bojan på banen.

Det var dette jeg påpekte i mitt innlegg, når jeg skriver at for balansens skyld bør også kampen Mainz vinner, med Bojan på banen, nevnes. For ikke å etterlate et feilaktig inntrykk av at når Bojan ikke er med, så vinner Mainz, mens de derimot taper når han er på banen.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 27 Feb 2017, 02:03

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Da kan det vel kanskje - for balansens skyld - også legges til at han spilte fra start, og i 70 minutter, da Mainz slo Augsburg 2-0 forleden. Noe som også var stillingen da Bojan forlot banen. Så det er ikke bare slik at når Bojan spiller, så taper Mainz, og når han ikke spiller, så vinner de, slik innlegget ditt kan etterlate et inntrykk av... ;)
Dette er såkalt "stråmannsargumentasjon", ( ref.: "slik innlegget ditt gir inntrykk av" ), så egentlig ingen vits å bale videre med det. Det eneste jeg gjorde var å opplyse om utlånte Krkic sitt bidrag i form av spilletid i de to siste kampene til Mainz05, resultatene i disse samt et uttrykt ønske om at han skal få mer spilletid i innspurten. Men for all del...

Jeg synest det er relativt nedlatende å kalle det stråmannsargumentasjon, som det ikke er vits i å bale noe mer med, fordi om jeg oppfatter innlegget ditt på en bestemt måte.

Nei, du sier det ikke direkte i innlegget, og derfor er det vanskelig å arrestere deg på det, men leser man litt mellom linjene, så kan innlegget ditt lett oppfattes med et underliggende budskap om at Mainz ikke lykkes når Bojan er med, men lykkes når han ikke er med. Kanskje spesielt sett i lys av at du innleder med å påpeke at dette gjelder "noens favoritt", og du selv tidligere har gitt klart til kjenne at han langt fra var blant dine favoritter i Stoke-trøya. Og sett i lys av at du - i et tidligere innlegg - påpeker en trend med at Stoke bare spilte uavgjort eller tapte i kampene der Bojan var med.

Du var da tidligere også frempå og påpekte at Mainz tapte 0-4 i Bojans debut, og gjorde det da til et poeng at stillingen "bare" var 0-1 da Bojan kom inn. Joda, du kan godt fremstille det som fakta-opplysinger, men sett på bakgrunn av Bojan-debatten i forkant kan det også være fort gjort å lese et annet budskap mellom linjene enn rene fakta-opplysninger.

Dette forsterkes av at du samtidig helt unnlater å nevne kampen Mainz vinner 2-0, med Bojan på banen.

Det var dette jeg påpekte i mitt innlegg, når jeg skriver at for balansens skyld bør også kampen Mainz vinner, med Bojan på banen, nevnes. For ikke å etterlate et feilaktig inntrykk av at når Bojan ikke er med, så vinner Mainz, mens de derimot taper når han er på banen.

Nope, det er ikke nedlatende.
For allerede på linjen under du skriver dette, så kommer du med : "men leser man litt mellom linjene", og det er jo nettopp dette å stråmannsargumentere handler om. Du leser mellom linjene, gjør deg opp en mening basert på det, oppretter en stråmann og argumenterer videre mot den.

Som nevnt så skrev jeg kun en kort oppdatering i forhold til Herr Krkic sine bidrag i forhold til spilletid i de to siste kampene til Mainz05. Og videre et ønske og håp om at han kan få mer spilletid. Jeg har dog ikke en fjerneste anelse om hvordan innsatsen hans har vært når han har spilt for det tyske laget. For alt jeg vet kan han ha vært strålende, men jeg har dessverre ikke fått sett noen kamper med Mainz05 i det siste. Så registrerer jeg at det settes i gang en slags konspirasjonsteori om at jeg skal ha en underliggende agenda, men på akkurat samme måte som stråmannsargumentasjon så er heller ikke konspirasjonsteorier noe jeg liker å sysle med.

Bedre å forholde seg til det jeg faktisk skrev og uansett hvordan jeg vrir og vrikker på det så kan jeg ikke se at akkurat det er noe å la seg affektere over.

Kanskje spesielt sett i lys av at du innleder med å påpeke at dette gjelder "noens favoritt", og du selv tidligere har gitt klart til kjenne at han langt fra var blant dine favoritter i Stoke-trøya. Og sett i lys av at du - i et tidligere innlegg - påpeker en trend med at Stoke bare spilte uavgjort eller tapte i kampene der Bojan var med.
Det stemmer at jeg skrev "noens favoritt", men hva er feil med det? Han er definitivt ikke alles eller ingens favoritt, derfor syntes jeg ordet "noens" var mer korrekt å benytte.

Og jepp, jeg har sagt at han ikke er min favoritt, men samtidig så har jeg også flere ganger påpekt at han er god, og sist gang jeg sjekket så var ikke betydningen av det å være "god" det samme som å være "dårlig" eller "elendig".

Og her er det jeg skrev om Krkic i frb. med disse kampene han spilte som endte i tap eller uavgjort:Nja, jeg leste nettopp at Stoke ikke har vunnet en eneste en av de 9 kampene Krkic har figurert i denne sesongen, uten at det faktumet nødvendigvis beskriver alt og at dette selvfølgelig kan være tilfeldig...
Personlig synes jeg siste del av setningen er mest interessant, men det er opptil hver enkelt hva de velger å legge vekt på og evt. velge å konstruere en fortolkning av, og akkurat det er det fint lite jeg kan gjøre noe med....
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Torstein Norevik » 27 Feb 2017, 12:25

Det er mulig det ikke var ment slik, men det kan i alle fall veldig lett oppfattes slik. Fordi du i den første meldingen har hovudfokuset på at stillingen var 0-1 da Bojan kom inn, som ble endret til 0-4 på det kvarteret han spilte. Joda, du kan selvsagt med rette hevde at dette bare er faktaopplysninger, men du sår likevel spirer til en oppfatning om at alt ble mye verre for Mainz da Bojan kom innpå.

Noe som følges opp ved at du i neste innlegg fokuserer på at Mainz tapte da Bojan var på banen, men vant da han ikke var på banen. Som igjen etterlater et inntrykk av at det går dårlig med Mainz når Bojan er med og bra når han ikke er med.

Men så utelater du helt kampen der Mainz vinner med Bojan på banen, og som altså peker i motsatt retning.

Når dette så leses med det bakteppet at du i en rekke innlegg har vært kritisk til spillere i laget som du omtaler som "ballettdansere" (herunder Bojan), mener jeg at en slik forståelse av ditt innlegg er høyst relevant, uten at man behøver å beskyldes for å drive med stråmannsargumentasjon.

For det er problemet med ting som sies mellom linjene, men ikke uttrykkelig. Man sår spirer til tankevirksomhet hos leseren, gjerne i favør av eget syn, men kan samtidig dekke seg bak at man aldri har sagt det som leseren av budskapet har oppfattet, men kun har bedrevet nøytral faktaopplysning.

Jeg sier ikke at du har gjort eller ment det med ditt innlegg, men det kan i alle fall veldig lett oppfattes slik.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 27 Feb 2017, 17:12

Torstein Norevik skrev:Det er mulig det ikke var ment slik, men det kan i alle fall veldig lett oppfattes slik. Fordi du i den første meldingen har hovudfokuset på at stillingen var 0-1 da Bojan kom inn, som ble endret til 0-4 på det kvarteret han spilte. Joda, du kan selvsagt med rette hevde at dette bare er faktaopplysninger, men du sår likevel spirer til en oppfatning om at alt ble mye verre for Mainz da Bojan kom innpå.

Noe som følges opp ved at du i neste innlegg fokuserer på at Mainz tapte da Bojan var på banen, men vant da han ikke var på banen. Som igjen etterlater et inntrykk av at det går dårlig med Mainz når Bojan er med og bra når han ikke er med.

Men så utelater du helt kampen der Mainz vinner med Bojan på banen, og som altså peker i motsatt retning.

Når dette så leses med det bakteppet at du i en rekke innlegg har vært kritisk til spillere i laget som du omtaler som "ballettdansere" (herunder Bojan), mener jeg at en slik forståelse av ditt innlegg er høyst relevant, uten at man behøver å beskyldes for å drive med stråmannsargumentasjon.

For det er problemet med ting som sies mellom linjene, men ikke uttrykkelig. Man sår spirer til tankevirksomhet hos leseren, gjerne i favør av eget syn, men kan samtidig dekke seg bak at man aldri har sagt det som leseren av budskapet har oppfattet, men kun har bedrevet nøytral faktaopplysning.

Jeg sier ikke at du har gjort eller ment det med ditt innlegg, men det kan i alle fall veldig lett oppfattes slik.


Det er mulig det ikke var ment slik, men det kan i alle fall veldig lett oppfattes slik. Fordi du i den første meldingen har hovudfokuset på at stillingen var 0-1 da Bojan kom inn, som ble endret til 0-4 på det kvarteret han spilte. Joda, du kan selvsagt med rette hevde at dette bare er faktaopplysninger, men du sår likevel spirer til en oppfatning om at alt ble mye verre for Mainz da Bojan kom innpå.
Hovedfokus? Mitt fokus var å opplyse om at resultatet i den første kampen til Krkic hos sin midlertidige klubb ikke endte så bra. Jeg opplyste også om hvor lenge han spilte og resultatet før og etter hans ankomst på banen. Jeg la sogar med en link til en artikkel. Ikke med et kløyva ord nevnte jeg mannens prestasjon. Hvordan kunne jeg det, all den tid jeg ikke selv hadde sett kampen? At dette skal "så spirer" til noe som helst må nesten settes på kontoen til evt. mottakeres frie fantasi.

Noe som følges opp ved at du i neste innlegg fokuserer på at Mainz tapte da Bojan var på banen, men vant da han ikke var på banen. Som igjen etterlater et inntrykk av at det går dårlig med Mainz når Bojan er med og bra når han ikke er med.
Heller ikke her treffer du blink. Jeg redegjorde ganske enkelt for spilletid for Krkic og resultatet i de to siste kampene til Mainz. Jeg nevnte ikke Krkic sitt bidrag, eller evt. mangel på bidrag, med ett eneste ord i innlegget. I tillegg så uttrykket jeg et håp om at han skulle få mer spilletid. Igjen koker du sammen noe om at dette "etterlater seg et inntrykk..." og det å bedrive den type fri fantasi og fortolkninger er selvfølgelig opp til hver enkelt, men det blir jo ingen debatt av det i og med at det inntrykket er skapt på feilaktige premisser.

Men så utelater du helt kampen der Mainz vinner med Bojan på banen, og som altså peker i motsatt retning.
Jeg utelot absolutt ingenting. Jeg skrev om de to siste kampene til Mainz. Igjen kommer du med en påstand som er feil. I tillegg så er premisset for den andre delen i svaret ditt her også feilaktig i og med at jeg aldri har snakket noe om "retning". Det blir en oppkonstruert problemstilling som jeg aldri har vært med på å skape.

Når dette så leses med det bakteppet at du i en rekke innlegg har vært kritisk til spillere i laget som du omtaler som "ballettdansere" (herunder Bojan), mener jeg at en slik forståelse av ditt innlegg er høyst relevant, uten at man behøver å beskyldes for å drive med stråmannsargumentasjon.

Dette er ingen beskyldning om å bedrive stråmannsargumentasjon, det ER stråmannsargumentasjon.
Og nok en gang: Jeg er ikke kritisk til såkalt "tekniske spillere", min mening er kun at slike spillere må ha noen flere egenskaper med seg også. For eksempel jobbe hardt, løpe mye, duellere. Derfor liker jeg i Stoke bedre spillere som for eksempel Joe Allen og Marko Arnautovic, som for meg fremstår langt bedre og bidrar mer.
Og en annen ting, for dette virker å gå deg hus forbi uansett hvor mange ganger jeg nevner det: Krkic er en god fotballspiller. Han er god på små flater, han har en fin pasningsfot, et godt blikk og en ok skuddfot. Svakheten hans er først og fremst at han tar for mange feilvalg. Dette handler i grove trekk om når han bør drible, når han bør slå en pasning, når han bør dekke rom defensivt og når han bør avslutte. I tillegg blir han fort "borte" i kampene( gjerne etter en litt hard tackling ), taper mange dueller( hvis han i det hele tatt går inn i dem ) og jobber ikke hardt nok. En ting til, og denne er litt småstygg det innrømmer jeg, han virker ikke å være spesielt sterk mentalt sett. Det er ingen hemmelighet at Krkic hadde flere psykiske "downperioder" i Barcelona, noe som fortsatte i Italia og visstnok også i Holland. Han virker rett og slett ikke å tackle motgang spesielt bra og hvis jeg skal våge meg ut på en forklaring så KAN det skyldes at han opplevde stor suksess og et dertilhørende voldsomt press i Barcelona i meget ung alder. Det kan umulig ha vært lett.
Jeg vet ikke hvor mange ganger til jeg er nødt til å repetere at jeg synes at Krkic er en god fotballspiller med noen styrker, men også helt åpenbare svakheter, men jeg vil bli overrasket om dette er siste gang.

For det er problemet med ting som sies mellom linjene, men ikke uttrykkelig. Man sår spirer til tankevirksomhet hos leseren, gjerne i favør av eget syn, men kan samtidig dekke seg bak at man aldri har sagt det som leseren av budskapet har oppfattet, men kun har bedrevet nøytral faktaopplysning.
Men disse "linjene" som det visstnok skal sies noe i mellom er jo noe du selv skaper i din fantasi. Dernest så gjør du om denne fantasien til en slags "virkelighet", oppretter deretter en fiktiv motdebattant( stråmann ) og setter i gang å argumentere mot denne. På den måten har jeg to valg: Jeg kan la være å debattere mot noe jeg aldri har hevdet eller jeg kan selv innta rollen som "stråmann" og argumentere på vegne av den( noe jeg ikke har planer om ).

I sum så blir dette en form for konspirasjonsteori. Du tar noen løsrevne utsagn og samler disse opp i en stor gryte. Av disse løsrevne utsagnene så koker du sammen et brygg uten holdepunkter eller bevis for at noen av disse utsagnene hører sammen. Så dine påstander her er altså i bunn og grunn ikke til troendes, men en slags saga som du har skapt basert på hva du selv vil se eller hvordan du tror det hele henger sammen. Og nettopp derfor blir det også nærmest umulig for meg å forsvare meg mot slike påstander.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg olejodd » 28 Feb 2017, 01:37

Morten T. skrev:Ser at noens favoritt, Krkic, ble byttet ut i det 58' minutt i forrige rundes hjemmekamp mot Werder Bremen. På det tidspunktet lå Mainz under med 0-2, noe som også ble sluttresultatet.

I gårsdagens runde da Mainz tok en sterk seier mot Leverkusen med 2-0 på bortebane så kom Krkic aldri på banen.
Får håpe han får mer spilletid i innspurten av sesongen. :D 8-) ;)

Mainz er vel nå nr. 11 og mye skal gå galt hvis de ikke beholder plassen i Bundesliga, men å kopiere forrige sesongs gode 6. plass kommer ikke på frågan.


Til Morten. Er nok enig med Torstein her. Om jeg velger å lese mellom linjene eller ikke så tolker jeg det du skriver her som litt "hva var det jeg sa" i forhold til Bojan og hans kvaliteter, og at du således skal prøve å gi hans tilhengere et hint om at du er den som har fasiten på dette. Kall det gjerne en stråmannsargumentasjon for å forsvare ditt eget innlegg, men når du unnlater å oppsummere alle kamper For Mainz der Bojan har vært involvert så "skurrer" det litt for meg. Jeg er ikke den som fyller opp forumet med innlegg (håper du ikke bruker det mot meg ;) men jeg leser med veldig iver det som blir postet. Har det ikke vært for spesielt deg , Torstein og Svein og til dels noen flere så har det vært ganske så dødt her på forumet. All honnør for det :) Men fra en "på sidelinjen" så har jeg fått et inntrykk av du gjerne vil være den som har det siste ordet og da gjerne med et stikk til de/oss andre om at du er den som har fasiten på hva som foregår :) Men med all respekt, du sitter inne med mye viten om Stoke City og jeg har tatt til meg veldig mye informasjon om klubben pga av deg.
olejodd
Stokie
 
Innlegg: 7
Registrert: 08 Aug 2010, 18:53

Re: Bojan Krkić

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2017, 09:51

olejodd skrev:
Morten T. skrev:Ser at noens favoritt, Krkic, ble byttet ut i det 58' minutt i forrige rundes hjemmekamp mot Werder Bremen. På det tidspunktet lå Mainz under med 0-2, noe som også ble sluttresultatet.

I gårsdagens runde da Mainz tok en sterk seier mot Leverkusen med 2-0 på bortebane så kom Krkic aldri på banen.
Får håpe han får mer spilletid i innspurten av sesongen. :D 8-) ;)

Mainz er vel nå nr. 11 og mye skal gå galt hvis de ikke beholder plassen i Bundesliga, men å kopiere forrige sesongs gode 6. plass kommer ikke på frågan.


Til Morten. Er nok enig med Torstein her. Om jeg velger å lese mellom linjene eller ikke så tolker jeg det du skriver her som litt "hva var det jeg sa" i forhold til Bojan og hans kvaliteter, og at du således skal prøve å gi hans tilhengere et hint om at du er den som har fasiten på dette. Kall det gjerne en stråmannsargumentasjon for å forsvare ditt eget innlegg, men når du unnlater å oppsummere alle kamper For Mainz der Bojan har vært involvert så "skurrer" det litt for meg. Jeg er ikke den som fyller opp forumet med innlegg (håper du ikke bruker det mot meg ;) men jeg leser med veldig iver det som blir postet. Har det ikke vært for spesielt deg , Torstein og Svein og til dels noen flere så har det vært ganske så dødt her på forumet. All honnør for det :) Men fra en "på sidelinjen" så har jeg fått et inntrykk av du gjerne vil være den som har det siste ordet og da gjerne med et stikk til de/oss andre om at du er den som har fasiten på hva som foregår :) Men med all respekt, du sitter inne med mye viten om Stoke City og jeg har tatt til meg veldig mye informasjon om klubben pga av deg.
OK, men tolker du dette fortsatt slik etter alt jeg har forklart her?
Jeg har ingen mulighet til å styre hvordan andre tolker det jeg skriver, men jeg kan hvis jeg har lyst og tid, gjøre noe i forhold til å korrigere slike tolkninger, som jeg ikke bare mener, men vet er feilaktige.
Og, jeg har ingen "fasit", jeg bare debatterer ut i fra det jeg vet eller det jeg tror er riktig.

Ellers enig i at dette forumet er ganske dødt. Etter mitt syn begynte dette i større grad ved facebook sitt inntog og jeg har hele tiden ment at det ikke var særlig bra og en fullstendig unødvendig tilvekst gitt den størrelsen vi innehar, men det toget er jo uansett gått for lenge siden...
Engasjement er bra og viktig og derfor synes jeg det er viktig at flest mulig bidrar for å opprettholde dette. Veldig få ting kommer rekende på en fjøl.

For min del er det uansett helt over etter denne sesongen. Da har jeg holdt på med diverse ting relatert til dette i nærmere 10 år og bakker helt ut av både supporterklubb, Potters News og forum, for den saks skyld. Da skal jeg sysle med helt andre ting og bruke tid på det, og det er selvfølgelig helt greit.

Topp dag videre. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bojan Krkić

Innlegg Torstein Norevik » 28 Feb 2017, 10:58

Morten T. skrev:
olejodd skrev:
Morten T. skrev:Ser at noens favoritt, Krkic, ble byttet ut i det 58' minutt i forrige rundes hjemmekamp mot Werder Bremen. På det tidspunktet lå Mainz under med 0-2, noe som også ble sluttresultatet.

I gårsdagens runde da Mainz tok en sterk seier mot Leverkusen med 2-0 på bortebane så kom Krkic aldri på banen.
Får håpe han får mer spilletid i innspurten av sesongen. :D 8-) ;)

Mainz er vel nå nr. 11 og mye skal gå galt hvis de ikke beholder plassen i Bundesliga, men å kopiere forrige sesongs gode 6. plass kommer ikke på frågan.


Til Morten. Er nok enig med Torstein her. Om jeg velger å lese mellom linjene eller ikke så tolker jeg det du skriver her som litt "hva var det jeg sa" i forhold til Bojan og hans kvaliteter, og at du således skal prøve å gi hans tilhengere et hint om at du er den som har fasiten på dette. Kall det gjerne en stråmannsargumentasjon for å forsvare ditt eget innlegg, men når du unnlater å oppsummere alle kamper For Mainz der Bojan har vært involvert så "skurrer" det litt for meg. Jeg er ikke den som fyller opp forumet med innlegg (håper du ikke bruker det mot meg ;) men jeg leser med veldig iver det som blir postet. Har det ikke vært for spesielt deg , Torstein og Svein og til dels noen flere så har det vært ganske så dødt her på forumet. All honnør for det :) Men fra en "på sidelinjen" så har jeg fått et inntrykk av du gjerne vil være den som har det siste ordet og da gjerne med et stikk til de/oss andre om at du er den som har fasiten på hva som foregår :) Men med all respekt, du sitter inne med mye viten om Stoke City og jeg har tatt til meg veldig mye informasjon om klubben pga av deg.
OK, men tolker du dette fortsatt slik etter alt jeg har forklart her?
Jeg har ingen mulighet til å styre hvordan andre tolker det jeg skriver, men jeg kan hvis jeg har lyst og tid, gjøre noe i forhold til å korrigere slike tolkninger, som jeg ikke bare mener, men vet er feilaktige.
Og, jeg har ingen "fasit", jeg bare debatterer ut i fra det jeg vet eller det jeg tror er riktig.

Ellers enig i at dette forumet er ganske dødt. Etter mitt syn begynte dette i større grad ved facebook sitt inntog og jeg har hele tiden ment at det ikke var særlig bra og en fullstendig unødvendig tilvekst gitt den størrelsen vi innehar, men det toget er jo uansett gått for lenge siden...
Engasjement er bra og viktig og derfor synes jeg det er viktig at flest mulig bidrar for å opprettholde dette. Veldig få ting kommer rekende på en fjøl.

For min del er det uansett helt over etter denne sesongen. Da har jeg holdt på med diverse ting relatert til dette i nærmere 10 år og bakker helt ut av både supporterklubb, Potters News og forum, for den saks skyld. Da skal jeg sysle med helt andre ting og bruke tid på det, og det er selvfølgelig helt greit.

Topp dag videre. :)

Jeg oppfattet også innlegget ditt slik at du gav et lite stikk til oss som har sansen for Bojan, og det var vel utgangspunktet for min replikk om at også kampen Mainz vant - med Bojan på banen - burde tas med i det store bildet.
Men jeg både aksepterer og respekterer det selvsagt når du sier at det ikke var dette som var din mening, og at jeg feiltolket det du skrev og la mer i det enn det du hadde ment.

Så synest jeg det er synd om du velger å bakke helt ut av både supporterklubb og Potters News, selv om jeg har veldig stor forståelse for det etter å ha brukt fritiden din på dette i så mange år. Du har utvilsomt vært en kjemperessurs for både klubben og oss medlemmer, er en meget kunnskapsrik og dyktig debattant, og med et stort engasjement, som har lagt ned en veldig stor innsats til glede for oss medlemmer. Det er jeg for min del veldig takknemlig for !

Så lever jeg veldig godt med at vi til tider har vært veldig uenige i det rent fotballfaglige, men som jeg har sagt før tror jeg dette også i stor grad skyldes at vi har ulike preferanser når det kommer til fotball. Og det er selvsagt helt greitt. ;)

Ha en topp dag videre du også :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 27 gjester

cron