Andriy Yarmolenko...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Andriy Yarmolenko...

Innlegg Morten T. » 29 Jun 2014, 15:55

....som spiller for Dynamo Kiev i Ukraina kan være på blokka til Stoke.:
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Andriy Yarmolenko...

Innlegg bejori » 29 Jun 2014, 22:59

Løp og kjøp sier jeg bare, en klassespiller som større klubber har vært ute etter, men 12 millioner er mye penger.
bejori
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 293
Registrert: 09 Aug 2010, 23:27

Re: Andriy Yarmolenko...

Innlegg Torstein Norevik » 03 Jul 2014, 09:50

Denne artikkelen i The Sentinel handler egentlig om Wilson Palacios, og hans ønske om å bli værende i Stoke. :? Men avslutningsvis i artikkelen avfeies ryktene om at vi skal være interessert i Yarmolenko mer eller mindre som tull, og det vises til at vi ikke er interessert i å legge ut så store summer på èn enkelt spiller og at dette også ville være helt i strid med Hughes' transferpolitikk.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Hvem som har rett vet ikke jeg, men jeg reagerte selv på ryktet om Yarmolenko med skepsis, nettopp fordi det ikke har vært noe i Hughes' transferpolitikk så langt som tilsier at han ønsker å bruke så mye på èn enkeltspiller som det Yarmolenko antakelig ville ha kostet.... Jeg mener også at det er en riktig transferpolitikk, og at vi heller bør kjøpe rimeligere spillere med potensiale for å gjøre det bra, og således også med potensiale for en bra "resale-value", slik tilfellet har vært f.eks. med Arnautovic. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Andriy Yarmolenko...

Innlegg Morten T. » 08 Aug 2014, 09:26

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Andriy Yarmolenko...

Innlegg Richard Prestegård » 11 Aug 2014, 15:57

I følge en ganske pålitelig kilde i Stoke, så skal Yarmolenko være på det nærmeste klar. Hmm... :shock:

"Yarmolenko could get done before the Aston Villa game, but might not be in the squad. Definitely will be for Hull. Exciting is a understatement."
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Andriy Yarmolenko...

Innlegg TrondG » 13 Aug 2014, 12:05

Om dette skulle gå i orden, vil det i så tilfelle være en slags "next-step"-signering for Stoke, som klubbene på øvre halvdel gjerne vil være avhengige av. I det legger jeg spillere som Everton og Southampton har spilt med de siste årene; Barkley, Lallana, Baines etc. Store navn.

Slik situasjonen er, tyder det i midlertid på at det står mellom Redmond, Assaidi og Yarmolenko - dersom ryktene stemmer. Interessen for Redmond og Ozzie er allerede bekreftet av Sparky, og flere bud er blitt lagt på bordet. Hvis jeg kunne velge, er det likevel ingen tvil om hvem jeg ville ha signert; Yarmolenko. Kommer han, vil vi kunne bruke Arnautovic på venstrekanten der han kan trekke inn og skyte. Da vil Yarmolenko spille på høyrevingen og skyte med venstrefoten sin. Samtidig er ukraineren to-fotet, sterk, rask, driblesterk og i bunn og grunn en klassespiller.

En perfekt avslutning på sommervinduet hadde jo vært om han ble klar rett før fristen på Deadline Day stenger. Det hadde virkelig vært en rock-the-city-signing! :D

Edit: Understreker at jeg tviler sterkt på at denne overgangen går i orden. Enkelt og greit.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Andriy Yarmolenko...

Innlegg Reidar a stokie » 13 Aug 2014, 16:05

:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 69
Registrert: 22 Sep 2012, 20:50

Re: Andriy Yarmolenko...

Innlegg JonC » 13 Aug 2014, 16:33

Reidar a stokie skrev:http://www.youtube.com/watch?v=8Dyie0hiwOE

Når en ser disse bildene skjønner en at disse ferdighetene er noe denne mannen (link under) ikke innehar og kanskje er på vei vekk

viewtopic.php?f=21&p=31842#p31842
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Andriy Yarmolenko...

Innlegg Lilledino » 14 Aug 2014, 11:28

Reidar a stokie skrev:http://www.youtube.com/watch?v=8Dyie0hiwOE


Fitti katta (sagt med N`dure stemme)
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Andriy Yarmolenko...

Innlegg onside » 19 Mar 2015, 23:26

Nå må Hughes gå til Coates og be om penger, fordi det er ikke sikkert Moses er løsningen neste sesong. Yarmolenko er sjelden vare : Playmaker, kant og avslutter.
Tørr nesten ikke tenke på hvordan dette kan bli når Bojan er tilbake.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron