Ricardo Fuller...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Sven-Erik » 08 Jan 2012, 14:28

Blackburn er også på banen;

FFTransferNews Football fanzine
***Blackburn have contacted Stoke regarding Fuller
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Morten T. » 08 Jan 2012, 14:33

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Lilledino » 08 Jan 2012, 21:33

Hva tjener Fuller, sånn ish ?

Som gjør at han er "vanskelig" å selge ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Sven-Erik » 08 Jan 2012, 21:52

Lilledino skrev:Hva tjener Fuller, sånn ish ?

Som gjør at han er "vanskelig" å selge ?


Om Blackburn halverer hårgeletilskuddet til Gamsten tenker jeg nok de har råd til Fuller!! :D :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Morten T. » 08 Jan 2012, 22:23

Sven-Erik skrev:
Lilledino skrev:Hva tjener Fuller, sånn ish ?

Som gjør at han er "vanskelig" å selge ?


Om Blackburn halverer hårgeletilskuddet til Gamsten tenker jeg nok de har råd til Fuller!! :D :D

Det tragiske er jo at Gamst`n ligger på en lønn på 525 000 kroner - i uka !!! Det betyr 50 000-60 000 pund og det er en grei lønn for å slå ÈN bra corner i måneden. Hadde han vært i Stoke så hadde han vel vært blant de best betalte med en slik lønn(?).

Jeg tror Fuller har en ukelønn på 40 000-50 000. Det er også rimelig absurd, men så lenge flertallet i samfunnet vil ha et system som tillater slikt, så er det fint lite man får gjort det med det. Bortsett fra å argumentere mot galskapen og satse på å få med seg nok skapninger slik at hele greia forandres på et tidspunkt...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg jørgen » 09 Jan 2012, 00:03

Fuller har vel en rundt 200 000kr - 300 000kr i uken, hvis jeg ikke husker helt feil!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Torstein Norevik » 09 Jan 2012, 00:26

Her vet jeg at ikke minst Morten, men også flere andre, er uenige med meg. Men som jeg har vært inne på før, så tror jeg at nå er det rette tidspunktet å selge Fuller. Fuller har gjort en strålende jobb i Stoke-trøya, men alt har en ende, og når det gjelder Fuller tror jeg dessverre enden er nær når det gjelder fotballkarrieren på høyeste nivå. :cry: En kombinasjon av skader, alder og redusert spilletid er nok årsaken til at Fuller ikke lenger virker like giftig som før, men jeg tror heller ikke han vil få noe mer spilletid i tiden som kommer. TP rangerer i alle fall Crouch og Walters foran, og trolig også Jerome og Jones. Da er Fuller i realiteten blitt et 4. eller 5. valg, og da vil det nok heller ikke bli mye spilletid fremover.

En helt annen sak er om det burde være slik. Det kan jo alltids diskuteres, og der vil det nok også være uenighet. Personlig har jeg ikke tro på at Fuller vil komme tilbake slik vi husker han, og jeg synes heller ikke han har vært spesielt imponerende etter come-backet. Dette henger nok sammen med lite spilletid, men når det heller ikke er utsikter til vesentlig mer spilletid, så er det heller ikke noen grunn til å tro at kvaliteten i Fullers spill vil bedre seg vesentlig i tiden som kommer. Og det er jo hva TP velger å gi han av spilletid som er avgjørende, ikke hva vi fans ønsker at han kunne få....

Det er heller ikke gitt at han ville blitt veldig mye bedre selv med mer spilletid. Han har hatt flere alvorlige skader de siste par årene, og det er ikke noe nytt og ukjent at mange spillere sliter med å komme tilbake til gammelt nivå etter slike alvorlige skader, og kanskje spesielt når de - i fotballsammenheng - heller ikke er særlig unge lenger.

Og når Ricky har vært såpass skadeutsatt de siste sesongene, og er på feil side av 30-tallet, er det også fort at det vil kunne komme en ny alvorlig skade som vil sette han ytterligere tilbake og i verste fall kunne innebære slutten på en flott karriere.

Dersom denne analysen er riktig handler det - så kynisk som toppfotball er - egentlig om å få hente mest mulig ut av han mens det ennå er tid. Heller ikke Fuller kan leve på gamle meritter. Og da tror jeg at klubben vil ha mer å hente på å få inn et syv-sifret tall pundsedler, ved å selge han nå mens det ennå er mulig å få litt for han, enn noen minutter spilletid her og der i sporadiske kamper. En helt annen sak er at det da vil være nødvendig å få inn erstatter(e), for kvaliteten på Stoke-spissene - med unntak av Crouch - er per i dag dessverre ikke altfor mye å skryte av.... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2012, 21:07

Internett - en kilde for å finne sannheten:
http://www.skybet.com/cms/breaking-tran ... rdo+Fuller

:lol:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg jørgen » 31 Jan 2012, 21:23

WOOOOOOW!!!!! Det kan da ikke stemme?!?!?!!?!?! I hvertfall må det gå ut på bonuser og klausuler! Han er for gammel for den prisen! Men jeg takker og bukker :D
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Svein Nilsen » 31 Jan 2012, 21:28

Alt for billig :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron