Ricardo Fuller...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg gunny » 16 Jul 2011, 19:42

Fuller ønsker å forlenge kontrakten med Stoke. Han er 31 år og bør ha flere år igjen. Blir han helt frisk etter akilles-skaden og finner sitt gamle jeg, er ingenting bedre. Fuller på sitt beste er en styrke for Stoke!
http://www.thisisstaffordshire.co.uk/St ... story.html
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Morten T. » 16 Jul 2011, 20:03

gunny skrev:Fuller ønsker å forlenge kontrakten med Stoke. Han er 31 år og bør ha flere år igjen. Blir han helt frisk etter akilles-skaden og finner sitt gamle jeg, er ingenting bedre. Fuller på sitt beste er en styrke for Stoke!
http://www.thisisstaffordshire.co.uk/St ... story.html

Enig!
Får vi Fuller opp å stå igjen, så blir det plutselig ikke SÅ prekært å hente inn en annen kvalitetsspiss. Hvis han derimot forsvinner, så MÅ klubben få inn noe som er atskillig bedre enn de andre spissene vi har og med helt andre egenskaper.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Richard Prestegård » 07 Sep 2011, 13:44

Pulis har i dag gått ut og fortalt at det ikke er altfor lenge til vi får se Ricardo Fuller tilbake på banen for Stoke. Fuller driver fortsatt egen trening sammen med fysiotereaputen til Stoke, men skal være tilbake i spill i løpet av høsten. Og når han er tilbake i full form, er han en av de beste spissene i Premier League, en som kan gjøre det lille ekstra på egenhånd.

http://www.teamtalk.com/stoke-city/7155 ... ler-return
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg potterhead » 07 Sep 2011, 20:36

Det blir kult,Ricardo i form,i Stoke drakt,det har gitt meg de feteste Stoke opplevelser,og hvert et stort savn,etter han ble skadet.
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Josef » 02 Jan 2012, 11:33

Tynne rykter på oatcake sier det kan være en sjangs for at Fuller forsvinner i Januar
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Torstein Norevik » 02 Jan 2012, 15:47

Josef skrev:Tynne rykter på oatcake sier det kan være en sjangs for at Fuller forsvinner i Januar

Er ikke motstander av det, dersom det kan oppnås en akseptabel pris, dvs. 2-3m pund. Fuller er en legende, og var på sitt beste en strålende spiss, men det begynner å bli lenger og lenger mellom hver gang han stråler, noe som selvsagt også må ses i lys av hans betydelige skadeproblemer de siste par sesongene. Jeg tror dessverre at Fuller er "over the top", på vei ned, og han har heller ikke imponert nevneverdig i come-backet etter skadene. Jeg tror derfor at det vil være riktig, for klubben, å selge han nå mens det ennå er mulig å få litt for han. Han er 32 år, og om ett år, eller to, er det nok ingenting å hente ved et salg. Da blir det en nytte/kostnad vurdering, og jeg tror ikke at hans bidrag i mellomtiden vil stå i forhold til det klubben eventuelt vil tape økonomisk - i form av tapt salgssum - ved å gi han ett eller to ekstra år i Stoke-trøya. Det er mulig det kan virke litt kynisk, men så er det noe med det at ingen spiller er større enn klubben, og som noen her inne så treffende sa det.....spillerne er bare på gjennomreise, mens klubben stadig består.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2012, 16:04

Torstein Norevik skrev:
Josef skrev:Tynne rykter på oatcake sier det kan være en sjangs for at Fuller forsvinner i Januar

Er ikke motstander av det, dersom det kan oppnås en akseptabel pris, dvs. 2-3m pund. Fuller er en legende, og var på sitt beste en strålende spiss, men det begynner å bli lenger og lenger mellom hver gang han stråler, noe som selvsagt også må ses i lys av hans betydelige skadeproblemer de siste par sesongene. Jeg tror dessverre at Fuller er "over the top", på vei ned, og han har heller ikke imponert nevneverdig i come-backet etter skadene. Jeg tror derfor at det vil være riktig, for klubben, å selge han nå mens det ennå er mulig å få litt for han. Han er 32 år, og om ett år, eller to, er det nok ingenting å hente ved et salg. Da blir det en nytte/kostnad vurdering, og jeg tror ikke at hans bidrag i mellomtiden vil stå i forhold til det klubben eventuelt vil tape økonomisk - i form av tapt salgssum - ved å gi han ett eller to ekstra år i Stoke-trøya. Det er mulig det kan virke litt kynisk, men så er det noe med det at ingen spiller er større enn klubben, og som noen her inne så treffende sa det.....spillerne er bare på gjennomreise, mens klubben stadig består.... ;)

Enig. Alt har sin pris og spillerne er bare på gjennomreise.

MEN...

et betimelig spørsmål må være: Hvorfor ikke kvitte seg med spillere som er BETYDELIG dårligere først? Jeg tenker da på fyrer som f.eks. Sidibe, Jones, Soares, Collins og en god del andre, faktisk.

Det er liksom ikke NOE fornuft i å beholde Sidibe og Jones, og selge Fuller. :roll:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Josef » 02 Jan 2012, 16:19

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:
Josef skrev:Tynne rykter på oatcake sier det kan være en sjangs for at Fuller forsvinner i Januar

Er ikke motstander av det, dersom det kan oppnås en akseptabel pris, dvs. 2-3m pund. Fuller er en legende, og var på sitt beste en strålende spiss, men det begynner å bli lenger og lenger mellom hver gang han stråler, noe som selvsagt også må ses i lys av hans betydelige skadeproblemer de siste par sesongene. Jeg tror dessverre at Fuller er "over the top", på vei ned, og han har heller ikke imponert nevneverdig i come-backet etter skadene. Jeg tror derfor at det vil være riktig, for klubben, å selge han nå mens det ennå er mulig å få litt for han. Han er 32 år, og om ett år, eller to, er det nok ingenting å hente ved et salg. Da blir det en nytte/kostnad vurdering, og jeg tror ikke at hans bidrag i mellomtiden vil stå i forhold til det klubben eventuelt vil tape økonomisk - i form av tapt salgssum - ved å gi han ett eller to ekstra år i Stoke-trøya. Det er mulig det kan virke litt kynisk, men så er det noe med det at ingen spiller er større enn klubben, og som noen her inne så treffende sa det.....spillerne er bare på gjennomreise, mens klubben stadig består.... ;)

Enig. Alt har sin pris og spillerne er bare på gjennomreise.

MEN...

et betimelig spørsmål må være: Hvorfor ikke kvitte seg med spillere som er BETYDELIG dårligere først? Jeg tenker da på fyrer som f.eks. Sidibe, Jones, Soares, Collins og en god del andre, faktisk.

Det er liksom ikke NOE fornuft i å beholde Sidibe og Jones, og selge Fuller. :roll:


Det samme tenker jeg, synes vi burde beholde Fuller fortsatt i håp om å få til kansje en toårskontrakt.
Få ut di som virkelig aldri bidrar..Fuller har vel skoret i den eneste kampen han har spilt ifra Start også i E.L

Han har definitivt noe å tilføre laget, men såklart må han jo få spille
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Torstein Norevik » 02 Jan 2012, 16:24

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:
Josef skrev:Tynne rykter på oatcake sier det kan være en sjangs for at Fuller forsvinner i Januar

Er ikke motstander av det, dersom det kan oppnås en akseptabel pris, dvs. 2-3m pund. Fuller er en legende, og var på sitt beste en strålende spiss, men det begynner å bli lenger og lenger mellom hver gang han stråler, noe som selvsagt også må ses i lys av hans betydelige skadeproblemer de siste par sesongene. Jeg tror dessverre at Fuller er "over the top", på vei ned, og han har heller ikke imponert nevneverdig i come-backet etter skadene. Jeg tror derfor at det vil være riktig, for klubben, å selge han nå mens det ennå er mulig å få litt for han. Han er 32 år, og om ett år, eller to, er det nok ingenting å hente ved et salg. Da blir det en nytte/kostnad vurdering, og jeg tror ikke at hans bidrag i mellomtiden vil stå i forhold til det klubben eventuelt vil tape økonomisk - i form av tapt salgssum - ved å gi han ett eller to ekstra år i Stoke-trøya. Det er mulig det kan virke litt kynisk, men så er det noe med det at ingen spiller er større enn klubben, og som noen her inne så treffende sa det.....spillerne er bare på gjennomreise, mens klubben stadig består.... ;)

Enig. Alt har sin pris og spillerne er bare på gjennomreise.

MEN...

et betimelig spørsmål må være: Hvorfor ikke kvitte seg med spillere som er BETYDELIG dårligere først? Jeg tenker da på fyrer som f.eks. Sidibe, Jones, Soares, Collins og en god del andre, faktisk.

Det er liksom ikke NOE fornuft i å beholde Sidibe og Jones, og selge Fuller. :roll:


Jeg er overhodet ikke uenig i at de du nevner også bør selges, så det er ikke slik at jeg ønsker Fuller av gårde og ønsker at de andre skal bli. Jeg vil ikke å beholde noen av de, med unntak av Jones (din favoritt, hmpff...he-he.... ;)), som jeg vil gi et halvt år til før han eventuelt selges til sommeren om han ikke skjerper seg betraktelig. Men jeg tror vel at Fuller (med unntak av Jones) er den som per i dag har høyest markedsverdi av disse (han har fortsatt et godt navn) og derfor er mulig å få en slump pundsedler for. Samtidig tror jeg at dette vil endre seg ganske raskt, og at Fullers markedsverdi i løpet av ett år vil være betydelig redusert i forhold til i dag. Han vil da være 33 år, og med mindre han skulle få mye spilletid i Stoke og imponere - noe jeg ikke tror vil skje fordi TP kommer til å sverge til Walters/Crouch som duo på topp - så vil han være langt mindre verdt om ett år, hvor han også er kommet enda et steg nærmere slutten på karrieren. Når jeg også tror at han vil få begrenset spilletid, vil det kanskje være riktig å selge han nå, mens det ennå er mulig for å få litt for han, under det synspunkt at det vil koste mer enn det smaker å beholde han. Men som sagt, alle de du nevner - minus Jones - kunne godt forsvinne i januar, uten at jeg ville bli lei meg for det.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Ricardo Fuller...

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2012, 16:56

Jeg ville ikke blitt spesielt lei meg hvis Jones dro og vi fylte på med noe bedre. Og det skal - når sant skal sies - ikke så veldig mye til. Han er en okei spiss på sitt beste. Jeg vil ha inn noe som gir mer valuta for pengene. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron