gmel skrev:Ser ut som det går mot et bytte Jones mot Odemwingie , ja .
Ingen penger med i handelen sier kilden.
Noen som er positive?
(LoudnProud )
Jeg er veldig negativ til en slik handel, og synest den virker på grensen til desperat.

Etter mitt syn lyser det lang vei at dette i så fall er en "nødløsning" som følge av at vi ikke har greidd å hanke inn noen av de andre transfermålene vi eventuelt hadde i kikkerten, for jeg har vanskelig for å tro at Odemwingie stod høyt oppe på Hughes ønskeliste i utgangspunktet.
Odemwingie var i sin tid en meget bra spiller, og han var veldig bra i sin første - og til dels andre - sesong i WBA. Men siden har kurven vært sterkt dalende, godt ispedd noen merkelige krumspring rundt en mulig overgang til QPR, som det til slutt virket som om det var bare Odemwingie som ønsket. Og visste om...... ???
Han står vel med ett mål i PL på 15 kamper for Cardiff (11 fra start, 4 som innbytter) og hadde 5 mål på 25 kamper i sin siste sesong for WBA (13 fra start og 12 som innbytter). Legg til at han blir 33 til sommeren, så ser vi en spiller som i sin tid var meget bra, men hvor karrieren som toppspiller er sterkt på hell.
http://espnfc.com/player/_/id/69453/pet ... ie?cc=5739Selv om Jones ikke har vært bra, og mange - inkludert meg selv - har mista troen på at han noensinne kommer til å bli noen "hit" i Stoke-trøya, slik mange av oss trodde, holder jeg han likevel som et vel så bra alternativ som Odemwingie, og jeg kan ikke se at en byttehandel vil forsterke oss.
Det er mulig at det ligger i bakhodet til Hughes at Jones kan/vil forsvinne gratis til sommeren, og ser det slik at vi med en slik byttehandel i alle fall får litt igjen for han.
Jeg synest likevel at dette er en veldig dårlig "deal" for oss. Og Ole Gunnar er en luring....

Han ville aldri gått inn på en slik handel om han ikke mente at det tjente Cardiff. Som betyr at han ikke har den store troen på Odemwingie han heller.....