Marko Arnautovic

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Marko Arnautovic

Innlegg vegar56 » 19 Jul 2017, 11:17

Torstein Norevik skrev:Hva som er riktig aner imidlertid ikke jeg... ;)

Det kan jo være så enkelt som at det er en journalist som ikke kan sin prosentregning :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Marko Arnautovic

Innlegg vegar56 » 19 Jul 2017, 11:19

Ser at Konoplyanka og Yarmolenko dukker opp som mulige erstattere, trodde dette var tilbakelagte kapitler.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Marko Arnautovic

Innlegg Kjell Ola » 19 Jul 2017, 13:15

Eg håpar, og trur, Ramadan kan vekse på å få meir tillit når Arnie går. Eg tykte han viste bra takter også i fjor når han fekk prøve seg, men er sjølvsagt ujamn ennå, ung som han er. Nå var vel ikkje stabiliteten styrken til Arnie heller da.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Marko Arnautovic

Innlegg Torstein Norevik » 19 Jul 2017, 13:30

Kjell Ola skrev:Eg håpar, og trur, Ramadan kan vekse på å få meir tillit når Arnie går. Eg tykte han viste bra takter også i fjor når han fekk prøve seg, men er sjølvsagt ujamn ennå, ung som han er. Nå var vel ikkje stabiliteten styrken til Arnie heller da.

Enig, Ramadan viste mye positivt i fjor, og er absolutt en spiller å satse på. Om det ennå er litt for tidlig er vanskelig å si, men unge spillere vokser gjerne på å få tillit, så kanskje blir savnet etter Arnautovic mindre enn vi frykter ?

Vi var jo også skeptiske da Begovic forsvant, men så kom Butland og storspilte, og savnet etter Bego forsvant som dugg for solen.

Og da Butland ble langtidsskadet så kom Grant og gjorde sine saker glimrende, og igjen var savnet etter en av våre nøkkelspillere mindre enn vi hadde fryktet.

Kanskje vi kan håpe det samme når det gjelder Arnie vs Ramadan ? ;) Så kanskje bør pengene fra salget av Arnie derfor heller brukes til å hente inn spiller(e) til å styrke andre posisjoner enn til en ny kantspiller ?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Marko Arnautovic

Innlegg Lilledino » 19 Jul 2017, 21:14

Kjell Ola skrev:Eg håpar, og trur, Ramadan kan vekse på å få meir tillit når Arnie går. Eg tykte han viste bra takter også i fjor når han fekk prøve seg, men er sjølvsagt ujamn ennå, ung som han er. Nå var vel ikkje stabiliteten styrken til Arnie heller da.

Synes ogsp Ramadan viste frekke tendenser... Nå går Arnie leser jeg, så da får vi bare tilpasse oss det
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Marko Arnautovic

Innlegg Lilledino » 23 Jul 2017, 18:24

Nå er han solgt, og drat dit han sikkert vil

Men, jeg liker ikke at han skryter hemningsløst over hvor glad han er av å havne i Hammers, og ikke en setning på hvor takknemlig han er for det Stoke har bidratt med til hans karriere...

Han er en leiesoldat, men dette synes jeg ikke noe om. Nesten slik at jeg håper han mislykkes...

Uansett, 20 Mill pund er bra,,,
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Marko Arnautovic

Innlegg Lilledino » 23 Jul 2017, 18:27

Og alle i Stoke ler hele vei til banken !!!

http://tbrfootball.com/have-west-ham-un ... rnautovic/
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Marko Arnautovic

Innlegg onside » 23 Jul 2017, 21:15

Lilledino skrev:Nå er han solgt, og drat dit han sikkert vil

Men, jeg liker ikke at han skryter hemningsløst over hvor glad han er av å havne i Hammers, og ikke en setning på hvor takknemlig han er for det Stoke har bidratt med til hans karriere...

Han er en leiesoldat, men dette synes jeg ikke noe om. Nesten slik at jeg håper han mislykkes...

Uansett, 20 Mill pund er bra,,,


http://www.talkingbaws.com/2017/07/mark ... -ham-move/
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Marko Arnautovic

Innlegg Knut Ole » 23 Jul 2017, 22:52

Arnie er historie ! Synd han faktisk aktivt ville ut av klubben som løftet han til en meget god spiller. Jeg vil si blandt Stokes beste utespillere de siste par sesongene, kanskje den beste? Hvor mye hans ønske om sorti skyldes MH aner jeg ikke, men jeg vil tro makta i klubben må følge godt med nå så ikke ting raser. Våre forferdelige sesongavslutningen to siste år kan tyde på at den godeste Huges dels har mistet grep om garderoben. Og at en profil som Arnie ikke så fram til en tilsvarende sesong.

Ramadan som stabil erstatter! Selvsagt ville det vært fantastisk. Samtidig er jeg litt urolig for at han enda er litt for uferdig til å kle denne rollen på samme eller bedre nivå enn Arnie. Han har vist flotte egenskaper ved flere anledninger, men samtidig synes jeg han har blitt borte / lite involvert i perioder. Lan forklares med alder og lite erfaring? I tillegg stiller jeg spørsmål til hvor komplett han er mht å jobbe støttende defensivt i tillegg til å være kreativ og hurtig offensiv. Men dette kan antakeligvis drilles inn dersom han gis tillitt til å fylle Arnies sko?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Marko Arnautovic

Innlegg onside » 27 Jul 2017, 17:05

Jepp, Arnie er historie på BET365 stadium, dessverre. Han var vår beste offensive spiller de to-tre siste årene, selv om han hadde dårlige kamper innimellom, men hadde han et veldig høye nivå. Jeg håper personlig han får ut sitt potensiale i West Ham som bygger et fryktelig sterkt lag PÅ PAPIRET, så her skal vi slite med å henge med. Uansett, vil jeg jo takke for han bidrag til Stoke og resten av gjengen, og det skal sies at han er litt "Daniel Braaten", ofrer seg for håpløse baller både offensivt og defensivt, og når Pieters har driti seg fullstendig ut - var han helt tilbake og grisetaklet.... vel , uansett, lykke til i West Ham, du har brakt mange penger i kassa, selv om det nå har blitt litt skittkasting fra Coates og tilbake , så ønsker vi deg hjertelig velkommen16. desember... HJERTELIG VELKOMMEN TILBAKE

https://foreverwestham.com/2017/07/blog ... rnautovic/
http://www.skysports.com/football/news/ ... ter-coates
http://www.stokesentinel.co.uk/marko-ar ... story.html
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron