O2Stokie skrev:Østerrisk spiss/ ving fra Werder Bremen, med fortid i Nederland, tilgjengelig for 2 mill £. Rykter på facebook.
Morten T. skrev:O2Stokie skrev:Østerrisk spiss/ ving fra Werder Bremen, med fortid i Nederland, tilgjengelig for 2 mill £. Rykter på facebook.
Skal være en bråkmaker ryktes det( og det har jeg definitivt ikke lest på Facebook ), men pytt pytt.
Nå er det bare å gjøre seg klar til morradagen og jeg( og Richard etter hvert også ) kjører som vanlig en oppdatering på sidene fra morran av. Jeg er jo ikke akkurat en ivrig leser av Se&Hør og den type hjernedød svada, men vi trenger alle å bli matet, eller mate andre, med litt slarv og sladder innimellom. Og sånn sett er Silly Season og Deadline Day et fint substitutt for å få behovet dekka.
Torleif skrev:Spennende dette her. Er det noen som vet hva han står for ? Leste også at han var en bråkmaker, mens andre sier at det er " a bargain". for 2 mil pund. I skrivende stund er det offisielt på twitter, men er ikke kommet på hjemmesiden.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 67 gjester