Marko Arnautovic

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Marko Arnautovic

Innlegg O2Stokie » 01 Sep 2013, 21:14

Østerrisk spiss/ ving fra Werder Bremen, med fortid i Nederland, tilgjengelig for 2 mill £. Rykter på facebook.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Marko Arnautovic

Innlegg mahoney » 01 Sep 2013, 21:16

mahoney
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 130
Registrert: 12 Aug 2010, 22:22

Re: Marko Arnautovic

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2013, 21:24

O2Stokie skrev:Østerrisk spiss/ ving fra Werder Bremen, med fortid i Nederland, tilgjengelig for 2 mill £. Rykter på facebook.

Skal være en bråkmaker ryktes det( og det har jeg definitivt ikke lest på Facebook ), men pytt pytt.

Nå er det bare å gjøre seg klar til morradagen og jeg( og Richard etter hvert også ) kjører som vanlig en oppdatering på sidene fra morran av. Jeg er jo ikke akkurat en ivrig leser av Se&Hør og den type hjernedød svada, men vi trenger alle å bli matet, eller mate andre, med litt slarv og sladder innimellom. Og sånn sett er Silly Season og Deadline Day et fint substitutt for å få behovet dekka.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Marko Arnautovic

Innlegg Torstein Norevik » 01 Sep 2013, 22:15

Morten T. skrev:
O2Stokie skrev:Østerrisk spiss/ ving fra Werder Bremen, med fortid i Nederland, tilgjengelig for 2 mill £. Rykter på facebook.

Skal være en bråkmaker ryktes det( og det har jeg definitivt ikke lest på Facebook ), men pytt pytt.

Nå er det bare å gjøre seg klar til morradagen og jeg( og Richard etter hvert også ) kjører som vanlig en oppdatering på sidene fra morran av. Jeg er jo ikke akkurat en ivrig leser av Se&Hør og den type hjernedød svada, men vi trenger alle å bli matet, eller mate andre, med litt slarv og sladder innimellom. Og sånn sett er Silly Season og Deadline Day et fint substitutt for å få behovet dekka.

Gleder meg til morgendagen :D . Supert at du og Richard oppdaterer, og veldig hyggelig å se deg tilbake på forumet, Morten :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Marko Arnautovic

Innlegg TrondG » 02 Sep 2013, 00:15

Nå popper det opp bilder fra diverse trær utenfor Clayton Wood der det påstås at Marko har signert. Han skal visstnok ha fått bildet sitt tatt med drakten på. Svært spennende om denne signeringen fullføres! Hughes har så langt imponert meg.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Marko Arnautovic

Innlegg TrondG » 02 Sep 2013, 01:12

UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Marko Arnautovic

Innlegg Torleif » 02 Sep 2013, 01:21

Spennende dette her. Er det noen som vet hva han står for ? Leste også at han var en bråkmaker, mens andre sier at det er " a bargain". for 2 mil pund. I skrivende stund er det offisielt på twitter, men er ikke kommet på hjemmesiden.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Marko Arnautovic

Innlegg JonC » 02 Sep 2013, 10:11

Torleif skrev:Spennende dette her. Er det noen som vet hva han står for ? Leste også at han var en bråkmaker, mens andre sier at det er " a bargain". for 2 mil pund. I skrivende stund er det offisielt på twitter, men er ikke kommet på hjemmesiden.

BBC er til å stole på vel....
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23925792
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Marko Arnautovic

Innlegg Svein Nilsen » 02 Sep 2013, 11:07

Dette begynner å ligne noe! Plutselig har vi fart og teknikk på kantene med Marko og gutten fra Liverpool. Og enda 13 timer igjen av overgangsvinduet! Så en You Tube video med Marko, en gedigen oppgradering av Walters 8-) . Vi er på topp 6 for å bli der!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Marko Arnautovic

Innlegg torage » 02 Sep 2013, 13:03

Dette er som musikk i mine ører :) :) Fantastisk!!!! Mark Hughes har fått kvittet seg med flere spillere som ikke holder nivået i PL og erstattet dem med nye og spennende spillere. Med den gode starten vi har fått, nye spillere inn og ny spillestil så er entusiasmen igjen for fullt tilbake og jeg gleder meg vilt til hva dette fører hen :D Og som jeg savnet med Pulis, nå ligger det plutselig et voldsomt utviklingspotensiale med nye spennende spillere som skal bruke litt tid til å bli kjent med hverandre og igjen utvikle et samspill som jeg nå virkelig har tro på :roll: :roll:

Er det lov til å håpe på en skikkelig midtspiss også.... :)
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron