Tuncay

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Tuncay

Innlegg pål - lillehammer » 06 Aug 2010, 18:57

Wigan vil kjøpe Tuncay for latterlige 3 mill pund som vi selvfølgelig har avslått. Tuncay blir bra i år han tror jeg
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Tuncay

Innlegg Lilledino » 06 Aug 2010, 21:17

Tunc vil herje i år!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Tuncay

Innlegg JonC » 07 Aug 2010, 16:33

Pulis er villig til å la Tuncay gå til Blackburn for £4 mill - for å skaffe cash til kjøp av Remy. Trodde vi hadde de pengene som skulle til jeg -og mer enn det ??? Nei, vi trenger BEGGE disse hvis vi skal ha noe håp om bedre tabellplassering når vi skriver mai 11. Ikke selg for pokker ! :?
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -Remy.html
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Tuncay

Innlegg pål - lillehammer » 23 Aug 2010, 12:59

Stoke boss Pulis admits Tuncay could be sold

Dette er en overskrift i dag og ikke spesielt overraskende. Selvom han spilte bra og scora brukbart før sesongen bar det rett på benken når serien begynte. Når Jones ble skada satte vi inn Walters som nettopp var kommet til klubben. Det gjør noe med selvtilliten til en spiller så det er ikke spesielt overraskende hvis han blir solgt.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Tuncay

Innlegg Morten T. » 23 Aug 2010, 13:31

pål - lillehammer skrev:Stoke boss Pulis admits Tuncay could be sold

Dette er en overskrift i dag og ikke spesielt overraskende. Selvom han spilte bra og scora brukbart før sesongen bar det rett på benken når serien begynte. Når Jones ble skada satte vi inn Walters som nettopp var kommet til klubben. Det gjør noe med selvtilliten til en spiller så det er ikke spesielt overraskende hvis han blir solgt.
Det finnes nok et knippe spillere der ute som klør seg i hue og spør seg selv hvorfor i allverden de ble kjøpt av Pulis...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tuncay

Innlegg Stoke - HamKam » 23 Aug 2010, 14:14

pål - lillehammer skrev:Stoke boss Pulis admits Tuncay could be sold

Dette er en overskrift i dag og ikke spesielt overraskende. Selvom han spilte bra og scora brukbart før sesongen bar det rett på benken når serien begynte. Når Jones ble skada satte vi inn Walters som nettopp var kommet til klubben. Det gjør noe med selvtilliten til en spiller så det er ikke spesielt overraskende hvis han blir solgt.


Det er helt ubegripelig for meg at det i det hele tatt vurderes salg av denne spilleren :o Sjelden har vel Stoke hatt en bedre spiller enn Tuncay.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Tuncay

Innlegg pål - lillehammer » 30 Aug 2010, 14:22

Tuncay går til Sunderland for 5 mill pund hvis vi greier å få tak i noen av de vi jakter. Vet ikke akkurat om Stoke blir forsterka hvis vi erstatter Tuncay med Eidur Gudhjonson men der er vel bare Pulis og jeg uenig.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Tuncay

Innlegg Stoke - HamKam » 30 Aug 2010, 14:36

Enig med deg der også Pål. Tuncay er etter min mening en av de beste/mest kreative spillerne vi har i Stoke, og en reservelagsspiller på Spurs som ikke engang holder landslagsnivået til Island har jeg vanskelig for å forstå at kan styrke laget vårt ... men for all del, - håper jeg tar feil.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Tuncay

Innlegg Lilledino » 30 Aug 2010, 17:42

Helt enig med begge. Men virker ikke som om TP liker kreativitet, fart og intensivitet !!!

Tunc er en propell, minner litt om myggen til tider, men har fått alt for lite spilletid..

It`s a shame.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Tuncay

Innlegg Simen » 31 Aug 2010, 18:13

Skysports.com understands Blackburn Rovers and West Ham United have made enquiries to sign Tuncay on loan, with Stoke City reportedly prepared to let the Turkey international leave to create room in their own squad.
Simen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 314
Registrert: 06 Aug 2010, 18:29
Bosted: Rakkestad

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 114 gjester