Erik Pieters...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Erik Pieters...

Innlegg Torstein Norevik » 31 Jan 2019, 22:32

Han passer nok ikke inn i Jones´filosofi og system, og har vært helt ute i kulden etter at Jones overtok. Slik sett er det kanskje ikke så overraskende om han forsvinner.

Men som Gmel er inne på, så er det jo et åpent spørsmål hvem som da skal spille venstreback. Tymon er vel kanskje ikke god nok ennå, ut fra det vi har sett. Indi er først og fremst midtstopper, selv om han også har spilt venstreback. Da står vi vel egentlig igjen med Bauer og Edwards, som begge har spilt i den posisjonen tidligere, men som nok begge er best på høyreback.

Ingen av disse løsningene er vel da helt ideelle, og fremstår vel tvert imot mer som nødløsninger. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Erik Pieters...

Innlegg kjartan » 01 Feb 2019, 00:41

Lån til Amiens ut sesongen bekreftet.
kjartan
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 344
Registrert: 08 Aug 2010, 22:00

Re: Erik Pieters...

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2019, 11:19

Takk for innsatsen og lykke til videre.
En spiller med voldsom innsats og et dugandes skuddbein.
Kunne bare bruke venstrefoten, høyrefoten er fullstendig "død" og det hemmet han i hans spill.
En spiller som er ok ferdighetsmessig, men kompenserer med innsats. I min bok havner man da på plussiden.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Erik Pieters...

Innlegg gmel » 01 Feb 2019, 22:22

Morten T. skrev:Takk for innsatsen og lykke til videre.
En spiller med voldsom innsats og et dugandes skuddbein.
Kunne bare bruke venstrefoten, høyrefoten er fullstendig "død" og det hemmet han i hans spill.
En spiller som er ok ferdighetsmessig, men kompenserer med innsats. I min bok havner man da på plussiden.

Hadde han hatt en større treffprosent på innleggene, da...
Ellers er det en del som har hevdet at når han er feilplassert og tatt med buksene nede, så er det fordi han dekker feilene til Shawcross. Ikke vet jeg, men det er utrolig mye lettere for våre motstandere å komme seg rundt på kantene, det er jo ingen Stoke-karer der, enn hva det er for oss i den andre enden.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Erik Pieters...

Innlegg onside » 01 Feb 2019, 23:03

Dette skrev jeg når januarvinduet startet:
Så dere Liverpools Robertson og Alexander-Arnold mot Manchester City? Til tider fantastisk offensivt back-spill - selv om de tapte kampen....) Når jeg ser på Pieters sine prestasjoner, så kunne han ha vært på dette nivået. Han har styrken, hurtigheten, høyden, håret på kassa, litt manglende teknikk, og så spiller han ballen så fantastisk dårlig til medspillerne.... Gutten burde hatt juling. Eller det er vel psykolog han burde hatt...... Ellers er det vanskelig å kjøpe noe ny back i dette vinduet vil jeg tro.

Både Arnautovic og Choupo-Moting ble vel rimelig lei av elendige medspill og pasninger som enten ikke kom, eller gikk til motspiller, eller kom i 100 i knehøyde. Pieters gjør ikke det lett for medspillerne. Crosspasninger vet han ikke hva er, selv,om han har det tilslaget. Merkelig nok fikk han dratt av ett par skudd som gikk inn i høstsesongen.....

Jeg mener han med noen justeringer burde vært en av bærebjelkene i Stoke, men på en eller annen måte ble dette skuslet bort..... Håper han får en coach i Amiens som får det beste ut av ham...... goooooood luck 8-)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Erik Pieters...

Innlegg Morten T. » 23 Apr 2019, 13:53

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Erik Pieters...

Innlegg onside » 20 Mai 2019, 12:25

Som Torstein skrev over her: Pieters ble fort et fjerdevalg på venstrebakcken og inngikk ikke i planene til Jones, nesten fra dag en...
Virker som om han var rimelig bitter på at han ble så til de grader degradert, forståelig nok fra hans side, men for sin egen del har har i alle fall gjort en bra figur hos Amiens.
Såpass bra at vi kan håpe dette gir en slump penger dersom han nå drar videre til Kina....

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ty-2886317
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Erik Pieters...

Innlegg onside » 19 Jun 2019, 22:34

Amiens er så fornøyd med Pieters at be vil legge penger på bordet for signaturen, forståelig nok.....
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... rs-2997395
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Erik Pieters...

Innlegg Morten T. » 21 Jun 2019, 12:58

PSV har meldt seg på i kampen om Pieters.:
http://www.football-oranje.com/psv-open ... g-pieters/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Erik Pieters...

Innlegg Lilledino » 08 Jul 2019, 10:54

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron