Jack Butland

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Jack Butland

Innlegg Kjell Ola » 22 Aug 2020, 16:39

Davies i mål mot Burton i dag, Butland ikkje på benken heller.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Jack Butland

Innlegg Lilledino » 23 Aug 2020, 15:35

Kjell Ola skrev:Davies i mål mot Burton i dag, Butland ikkje på benken heller.

Davies er en bra mann..

Butland har gjort sitt tror jeg, men han har vært trofast, og ikke løpt avgårde etter nedrykk. Jeg synes vi kan la ham fly avgårde nå, like mye for hans del...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Jack Butland

Innlegg Kjell Ola » 07 Okt 2020, 15:12

Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Jack Butland

Innlegg Morten T. » 07 Okt 2020, 15:41


Det der leser jeg mer som et forslag fra den tidligere keeperen Paul Robinson om hva Liverpool bør gjøre, men kanskje likevel?
Mye tyder vel på at Butland forsvinner snart uansett.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Jack Butland

Innlegg Torstein Norevik » 11 Okt 2020, 16:31

Det har den siste tiden gått en del rykter om at Liverpool skal ønske å sikre seg Jack Butlands signatur, og at han kan komme til å forsvinne til Beatles-byen i løpet av uken.

Ifølge avisen Liverpool Echo er imidlertid Klopp & co ikke interessert i å signere hverken Butland eller noen annen keeper nå. De signerte vel for øvrig nylig Brasils U-17 keeper, og skal altså - fortsatt ifølge Liverpool Echo - ikke ha planer om ytterligere signeringer på den plassen.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-19085459
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jack Butland

Innlegg Torstein Norevik » 15 Okt 2020, 23:34

Ny vri i sagaen om Butland, der det nå er rykter om at Crystal Palace kan komme til å gjøre et fremstøt på selveste Deadline Day, altså i morgen.

En mulig overgang skal ha blitt aktualisert av at Palace-keeper Wayne Hennessey ble skadet på landslagsoppdrag for Wales i går, i Nation League-møtet mot Bulgaria, der han - ironisk nok - ble erstattet av en annen Stoke-keeper, Adam Davies.

Så får vi vel svaret i morgen om det er noe sannhetsgehalt i dette ryktet, eller om det bare er avis-spekulasjoner som følge av Hennesseys skade...

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... nd-4611321
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jack Butland

Innlegg Torstein Norevik » 16 Okt 2020, 12:39

Nettstedet Stoke Loud & Proud, og en rekke andre nettsteder, melder nå at det er mye som tyder på at Butland kommer til å bli Crystal Palace-spiller i løpet av dagen. Slik sett virker det som om ryktene om en mulig overgang har forsterket seg siste døgnet. Om det er snakk om lån eller en permanent overgang fremgår imidlertid ikke de stedene jeg har lest om dette.

Samtidig figurerer det også rykter på Twitter om at Angus Gunn fortsatt kan komme til Stoke, selv om dette ikke blir i form av noen byttehandel med Butland, snarere skal det være snakk om et eventuelt lån av Gunn.

Det gir i og for seg mening, fordi Gunn per idag bare er tredjekeeper hos Soton, som allerede har to gode keepere i Alex McCarthy og Fraser Forster. Behovet for Butland, som ikke har imponert de siste par sesongene, er nok derfor ikke det aller største hos sydkyst-klubben, så for Southampton er det nok derfor trolig viktigere å få Gunn ut enn Butland inn.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jack Butland

Innlegg Lilledino » 16 Okt 2020, 17:08

Snakket med tannlegen min i dag og han mente at Liverpool er interessert..

hihi...Rykter ? hvem vet
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Jack Butland

Innlegg Torstein Norevik » 16 Okt 2020, 18:49

The Bear Pit TV melder på sin Facebook-side at både Butland og Gunn visstnok skal ha gjennomgått «medicals» idag. Det snakkes om en overgangssum på en halv million pund for Butland, pluss noen klausuler om ekstra betaling når/hvis noen spesifiserte situasjoner oppnås, altså en slags bonusbetaling til Stoke dersom Butland gjør det bra.

Også Gunn skal ha vært gjennom en «medical», men her er det vel snakk om et lån.

Men for all del, dette er høyst ubekreftede rykter. 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Jack Butland

Innlegg Torstein Norevik » 16 Okt 2020, 22:33

Butland til Crystal Palace er nettopp bekreftet på Stokes offisielle nettside. Et ørlite forbehold tas riktig nok, om at overgangen godkjennes av Premier League og EFL (ligaen utenfor PL), men jeg antar at det er en ren formalitet.

https://www.stokecityfc.com/news/2020/o ... to-Palace/

Overgangssummen holdes hemmelig, men har tidligere i dag sett rykter om at overgangssummen er på en halv million pund, men kan stige gitt at ulike kriterier inntreffer. Har også sett summen 1m pund nevnt. Så skal vel Birmingham ha sin andel av overgangssummen, i henhold til en klausul som ble avtalt da Butland kom fra Birmingham til Stoke for 7 år siden.

Det er sjelden å se en karriere havarere så til de grader som tilfellet Butland, som for bare et par år siden var verdsatt til 25m pund. Husker jeg ikke helt feil avslo Stoke et bud på 23m pund for et par sesonger siden. Var det Aston Villa ?

Butland var en strålende keeper frem til han ble skadet, men ble aldri den samme etter at han kom tilbake, og en rekke tabber medførte at han til slutt mistet keeperplassen til Davies.

Jeg tror derfor dette var riktig for både Butland og Stoke, slik dette har utviklet seg. Butland trenger nye impulser i en ny klubb, i et forsøk på å restarte karrieren. Potensialet er der utvilsomt, men det virket som at han den siste tiden i Stoke ikke fikk dette ut.

Selv om de siste sesongene ikke har vært så bra som vi hadde ønsket, så har han stått utrolig mange bra kamper i Stoke-målet opp gjennom årene, og vært en matchvinner for oss ved en rekke anledninger. Jeg håper at han nå finner tilbake til gamle takter, og kan bli den keeperen han for noen år siden så ut til å bli.

Det er bare å takke for innsatsen og ønske lykke til videre.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 33 gjester

cron