Joshua King

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Joshua King

Innlegg Torstein Norevik » 09 Okt 2012, 22:04

Ikke noe rykte, mer noen tanker... ;) Kunne Joshua King ha vært en aktuell fremtidig spiller for Stoke ? Han gjør det veldig bra for Man.U's reserver, og i følge VG sier han at han gir seg selv frist til nyttår med å spille seg inn på Man U' s A-lag, hvis ikke er han åpen for å flytte på seg. Newcastle har følere ute i så måte, fortsatt i følge VG. Nå vet jeg at man skal ta slike rykter med en god klype salt, men samtidig er det jo ikke så uvanlig at spillere velger å flytte på seg dersom de ikke har utsikter til å spille seg inn på førstelaget, og det kan vel bli tøft nok for Joshua. Jeg synest det jeg har sett av han har vært meget lovende. Rask, frekk, spiller med selvtillit, og virker målfarlig. Og han er jo ennå veldig ung med potensial for videre utvikling. Synest han virker som en meget spennende spiller dersom han skulle velge å flytte på seg. Og en annen type spiss enn de vi har, ved at han også kan true bakrom. Kanskje en ypperlig spissmakker for Crouch ? Og kanskje ikke nødvendigvis fryktelig kostbar... Bare tanker dette her for min del, men jeg må si at jeg liker tanken.... 8-) Hva tenker dere andre ? :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Joshua King

Innlegg Reidar a stokie » 29 Okt 2012, 17:17

Hadde vært supert
:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 69
Registrert: 22 Sep 2012, 20:50

Re: Joshua King

Innlegg Reidar a stokie » 29 Okt 2012, 17:18

Hadde vært supert
:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 69
Registrert: 22 Sep 2012, 20:50

Re: Joshua King

Innlegg onside » 01 Feb 2021, 23:03

Måtte bare ta med denne "nyheten" på Deadline day (ikke alltid man rekker å signere noe samme kveld.....) selv om Stoke ikke er involvert..... fhttps://www.skysports.com/transfer-centre

BREAKING NEWS

Bournemouth have verbally agreed a deal with both Everton and Fulham for striker Joshua King
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Joshua King

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2021, 10:31

onside skrev:Måtte bare ta med denne "nyheten" på Deadline day (ikke alltid man rekker å signere noe samme kveld.....) selv om Stoke ikke er involvert..... fhttps://www.skysports.com/transfer-centre

BREAKING NEWS

Bournemouth have verbally agreed a deal with both Everton and Fulham for striker Joshua King

Han hadde det vært gull å få inn i Stoke( eller en tilsvarende fyr ).
Veldig kjapp, god til å løpe i bakrom, flink til å plassere seg og scorer bra med mål også. Jeg synes han er veldig god.

For min egen del så liker jeg at han i tillegg er sånn passe cocky, blåser i janteloven og selvfølgelig at han er fra "denne forunderlige by som ingen forlater før han har fått merker av den".... 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron