Norge U-21

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Norge U-21

Innlegg Richard Prestegård » 10 Sep 2012, 22:05

Nettopp sett Norge U-21 mot England nå, og jeg må si at Norges unge spillere imponerer meg stort. De norske ungguttene rundspilte til tider spillere med mange års erfaring fra Premier League, og de viser et vakkert pasningsspill med gode kombinasjoner. Særlig Håvard Nielsen viser et stort potensial, og store spissferdigheter. Også De Lanley, Valon Berisha, Thomas Rogne og Vegard Hedenstad viser store ferdigheter. Hva sier folket? Er noen av disse gode nok på sikt for Stoke City?

At mange av disse etter hvert bør gå inn å danke ut de gamle traverne på a-landslaget, er det liten tvil om. Hvert fall slik Norge spiller for tiden :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Norge U-21

Innlegg Morten T. » 10 Sep 2012, 22:16

Richard Prestegård skrev:Nettopp sett Norge U-21 mot England nå, og jeg må si at Norges unge spillere imponerer meg stort. De norske ungguttene rundspilte til tider spillere med mange års erfaring fra Premier League, og de viser et vakkert pasningsspill med gode kombinasjoner. Særlig Håvard Nielsen viser et stort potensial, og store spissferdigheter. Også De Lanley, Valon Berisha, Thomas Rogne og Vegard Hedenstad viser store ferdigheter. Hva sier folket? Er noen av disse gode nok på sikt for Stoke City?

At mange av disse etter hvert bør gå inn å danke ut de gamle traverne på a-landslaget, er det liten tvil om. Hvert fall slik Norge spiller for tiden :mrgreen:

Så den samme kampen og ikke pokker om Bjørn Helge Riise & co. hadde vært gode nok for det laget! De spilte feiende flott fotball rett og slett.
Så også at ex-Stokie Ben Marshall var med for England. Han gjorde en grei innsats og spørsmålet må jo bli om det var rett av Stoke å slippe han.
Vanskelig å si om disse gutta fortsetter utviklinga eller om de stagnerer, som jo de aller fleste norske spillere gjør. Men jeg mener at Drillo burde ha kjørt inn flere av disse gutta allerede nå. Hva hadde han tapt på å pælme ut fyrer som Bjørn Helge, Ruud, Parr, Wæhler, Ruben osv.? Svar: Svært lite.

Jeg likte best Singh, Nielsen, Rogne og Hedenstad i denne matchen, men mye skal klaffe for at disse skal havne i England eller Stoke.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 138 gjester

cron