Tom Ince

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Tom Ince

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2014, 23:14

Torstein Norevik skrev:TV2's blogg refererer til Skysport, som skal ha meldt at Ince er klar for lån hos Crystal Palace. Men det er ennå ikke offisielt bekreftet.... :?

Pulis har vel signert fem spillere i dag?
Jeg begynner å helle mer og mer mot at 21. Mai 2013 blir stående som en av de mest skjebnesvangre dagene i klubbens historie... :?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tom Ince

Innlegg Torstein Norevik » 31 Jan 2014, 23:18

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:TV2's blogg refererer til Skysport, som skal ha meldt at Ince er klar for lån hos Crystal Palace. Men det er ennå ikke offisielt bekreftet.... :?

Pulis har vel signert fem spillere i dag?
Jeg begynner å helle mer og mer mot at 21. Mai 2013 blir stående som en av de mest skjebnesvangre dagene i klubbens historie... :?

Jeg håper du tar feil, Morten, men innrømmer at jeg er skuffet over dette vinduet så langt, selv om Jonathan fra Burkina Faso virker som en spennende spiller. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Tom Ince

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2014, 23:26

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:TV2's blogg refererer til Skysport, som skal ha meldt at Ince er klar for lån hos Crystal Palace. Men det er ennå ikke offisielt bekreftet.... :?

Pulis har vel signert fem spillere i dag?
Jeg begynner å helle mer og mer mot at 21. Mai 2013 blir stående som en av de mest skjebnesvangre dagene i klubbens historie... :?

Jeg håper du tar feil, Morten, men innrømmer at jeg er skuffet over dette vinduet så langt, selv om Jonathan fra Burkina Faso virker som en spennende spiller. :?

Jeg håper jeg tar feil selv jeg, Torstein. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tom Ince

Innlegg Per Magne » 01 Feb 2014, 00:01

Dersom det stemmer, er jeg ganske sikker på at han ikke hadde klart det som Stoke manager. Til det er nok London mange hakk mer tiltrekkende på godt (over) betalte fotballspillere enn Stoke on Trent dessverre.
Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

Re: Tom Ince

Innlegg Morten T. » 13 Jun 2014, 09:44

Tom Ince nevnes igjen som en mulig signering:
http://www.eastgrinsteadcourier.co.uk/H ... story.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tom Ince

Innlegg Torstein Norevik » 13 Jun 2014, 09:53

Morten T. skrev:Tom Ince nevnes igjen som en mulig signering:
http://www.eastgrinsteadcourier.co.uk/H ... story.html

Tom Ince ville absolutt ha vært en spennende signering. Selv om han ikke slo helt til i Crystal Palace, så har han lenge vært ansett som en av de største talentene i engelsk fotball, med en haug av "beilere" som har ønsket å sikre seg hans tjenester. Hvis prisen er riktig synes jeg så absolutt at vi skulle prøve å signere han. Han er absolutt en spiller for fremtiden, og ville vel faktisk allerede nå ha vært aktuell for en plass i startelleveren, eller i det minste på benken. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Tom Ince

Innlegg Torstein Norevik » 04 Jul 2014, 13:52

Skal vi tro bookmakerne, har sjansen for at Tom Ince kan bli Stoke-spiller økt betraktelig i det siste. Oddsen hos SkyBet er nå 2/1 mot 16/1 tidligere. Hull er likevel fortsatt favoritter til å signere unggutten, med odds 6/4.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Jeg tror Tom Ince ville ha vært en meget bra signering. Han er (fortsatt) ung og lovende, selv om låneoppholdet i Crystal Palace i vår ikke ble noen stor suksess.

Ser også at det spekuleres i at Blackpool vil kreve 8m pund for han, men jeg for min del trodde han var free agent :? Det er vel riktig nok noen regler om kompensasjon for unge spillere - selv om de er free agents - men jeg trodde ikke det var snakk om slike beløp da. Eller er han kanskje ikke "free agent" ? :?

Litt forvirret.... :shock:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Tom Ince

Innlegg JonC » 19 Jul 2018, 11:07

På nytt svirrer det rykter om denne karen.
https://www.examiner.co.uk/sport/footba ... d-14924964
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Tom Ince

Innlegg vegar56 » 23 Jul 2018, 07:41

BREAKING NEWS

Sky sources understand Huddersfield forward Tom Ince has had a medical at Stoke after the clubs agreed a £10m fee.

It’s hoped the move will be finalised in the next 24-48 hours.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Tom Ince

Innlegg Knut Ole » 23 Jul 2018, 08:48

Interessant! Tipper at denne går gjennom.
Mer midtbane enn spiss ? Han skåret 2 mål i løpet av 33 kamper i fjor. Mulig han ble brukt feil i Huddersfield?
Rowett, vi må ha en sulten målskårer der framme. Det er pri 1.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron