Robert Huth

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Robert Huth

Innlegg TrondG » 13 Jun 2012, 12:27

Utrolig viktig! Herlig!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Robert Huth

Innlegg Josef » 13 Jun 2012, 22:07

Helt fantastisk...Rett å slett herlig, trodde han skulle løpe av gårde til større lag. Virkelig en viktig og god spiller! Huuuuuuth!
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Robert Huth

Innlegg gmel » 20 Feb 2014, 15:49

Huth har vært skadet en tid nå, mange savner han, på veien tilbake ble han skadet igjen, og man fryktet at det bar mot ny operasjon. Nå har visst hevelsen gått ned, og han trener med førstelaget igjen.


Stoke LoudnProud
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Robert Huth

Innlegg Josef » 11 Mar 2014, 10:08

Huth ser ut til å miste resten av sesongen
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 11 Mar 2014, 14:07

Josef skrev:Huth ser ut til å miste resten av sesongen

Det var skikkelig dårlig nytt :( Hvem er det som melder dette ? Han var jo tilbake i full trening... :?

Wilson begynte bra som erstatter for Huth, men har vel etter hvert gjort litt for mange personlige feil til å fremstå som en fullgod erstatter, så det at Huth er ute svekker oss utvilsomt.

Vi får håpe at denne skaden er et engangstilfelle og ikke er et signal om at Huth - etter hvert som han nå næmer seg de 30 - er blitt mer utsatt for skader.

En annen sak er at det er rart at Huth - med sin oppofrende spillestil - ikke har vært mer skadeplaget tidligere. :? Men det er vel ikke for ingenting at han har fått tilnavn som "granittblokken" og "The Berliner Wall".... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 13 Jan 2015, 23:03

The Sentinel melder i dag at Huth skal ha fått grønt lys til å gå på lån.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Det kan nok være noe i dette, ettersom Huth ikke en gang var på benken i kampen mot Arsenal i helgen. Det virker i øyeblikket som han stiller bak både Wollscheid, Muniesa og Wilson - og kanskje også Cameron - på Hughes prioriteringsliste på stopperplass, og da er vel kanskje ikke et låneopphold så dumt for å få kamptrening ? ;)

Slik situasjonen er nå er vel kanskje også et imponerende låneopphold Huths eneste sjanse til å spille seg inn igjen i førsteelleveren, for så lenge han ikke får spille er det lite som tyder på at Huth greier å komme tilbake til gammelt nivå.

For egen del tviler jeg på at han greier det uansett. Langt skadeavbrekk, kombinert med å ha bikket de 30, er sjelden en god kombinasjon. Det er vel mye som tyder på at vi har sett det beste av Huth, og skal jeg være helt ærlig syntes jeg kanskje at han ikke var like god heller i tiden før han ble skadet som det vi har vært vant til fra den kanten.

Huth har vært en klippe og en av våre viktigste spillere etter opprykket. Men ingenting varer evig, ikke en gang "The Berliner Wall". Historien har allerede vist oss det.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Robert Huth

Innlegg Morten T. » 13 Jan 2015, 23:47

Torstein Norevik skrev:The Sentinel melder i dag at Huth skal ha fått grønt lys til å gå på lån.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Det kan nok være noe i dette, ettersom Huth ikke en gang var på benken i kampen mot Arsenal i helgen. Det virker i øyeblikket som han stiller bak både Wollscheid, Muniesa og Wilson - og kanskje også Cameron - på Hughes prioriteringsliste på stopperplass, og da er vel kanskje ikke et låneopphold så dumt for å få kamptrening ? ;)

Slik situasjonen er nå er vel kanskje også et imponerende låneopphold Huths eneste sjanse til å spille seg inn igjen i førsteelleveren, for så lenge han ikke får spille er det lite som tyder på at Huth greier å komme tilbake til gammelt nivå.

For egen del tviler jeg på at han greier det uansett. Langt skadeavbrekk, kombinert med å ha bikket de 30, er sjelden en god kombinasjon. Det er vel mye som tyder på at vi har sett det beste av Huth, og skal jeg være helt ærlig syntes jeg kanskje at han ikke var like god heller i tiden før han ble skadet som det vi har vært vant til fra den kanten.

Huth har vært en klippe og en av våre viktigste spillere etter opprykket. Men ingenting varer evig, ikke en gang "The Berliner Wall". Historien har allerede vist oss det.... ;)
I utgangspunktet enig med deg Torstein. Jeg trodde at Huth skulle komme tilbake etter skade og er overrasket over at Hughes har prioritert både Wilson og Muniesa foran, men sånn er fotballen....
Hva betreffer å bikke 30, så mener jeg jo at midtstoppere og keepere holder noen år lenger enn de andre spillerne på laget. I tillegg holder spillere lenger i dag fordi de er bedre trent( Hei Fransesco Totti! :) ), men for all del det beste for Huth nå er å få spille og jeg tipper han går på lån til en av 10 nederste klubbene i PL eller 10 øverste i Championship.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 14 Jan 2015, 14:00

Watford, Reading og Norwich skal alle være interesserte i å hente Huth på lån ifølge The Sentinel.... :?

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Robert Huth

Innlegg Morten T. » 15 Jan 2015, 15:58

Ingen stor bombe at Huth linkes opp mot WBA og Pulis...:
http://www.birminghammail.co.uk/sport/f ... gn-8449900
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 15 Jan 2015, 21:26

Morten T. skrev:Ingen stor bombe at Huth linkes opp mot WBA og Pulis...:
http://www.birminghammail.co.uk/sport/f ... gn-8449900

Tror det kan være et smart trekk av Pulis. ;) Huth vil nok forsterke midtforsvaret til WBA.

Det står ingenting om opsjon på kjøp, og det virker som utlån av Huth foreløpig er mer aktuelt enn salg. Det kan jo indikere at Hughes holder døra på gløtt, i tilfelle Huth skulle spille seg i form og vise gamle takter under et eventuelt låneopphold. Hvis ikke han greier å imponere vesentlig, så tror jeg derimot at Huth selges til sommeren, i alle fall hvis Wollscheid signeres permanent. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron