Robert Huth

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Robert Huth

Innlegg Lilledino » 16 Jan 2015, 18:48

Ikke så kewlt å låne ut til konkurrenter da...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Robert Huth

Innlegg gmel » 30 Jan 2015, 20:00

På lån til Leicester ut sesongen i følge Stoke LoudnProud
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Robert Huth

Innlegg JonC » 31 Jan 2015, 23:00

har medical hos The Foxes i dag...
http://www.bbc.com/sport/0/football/31077446
...og det trenger han vel...
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Robert Huth

Innlegg gmel » 02 Feb 2015, 11:51

Sky Sports har filmet han på treningsfeltet til Leicester
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 02 Feb 2015, 11:57

gmel skrev:Sky Sports har filmet han på treningsfeltet til Leicester

I VG's "silly season"-blogg omtales han for øvrig som angrepsspiller..... :shock: ;) Godt orientert ? :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Robert Huth

Innlegg gmel » 02 Feb 2015, 14:13

Da er han klar for Leicester og har fått King Power-drakt.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Robert Huth

Innlegg vegar56 » 03 Feb 2015, 11:38

Har ikke noe i mot å få en match-fit Huth tilbake til sommeren. Men han har gått lenge uten fotball nå.....
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Robert Huth

Innlegg Morten T. » 27 Mai 2015, 11:19

Som nevnt etter at Wollscheid signerte permanent så heller det mot at Huth forsvinner i løpet av sommeren:
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

£3 mill. er vel en grei sum, men han er 30 år og bør dermed ha 4-6 år igjen av karrieren. I Leicester var han en av nøkkelspillerne og en meget viktig årsak til at laget holdt seg i PL, men Stoke/Hughes virker ikke å ville ha han med videre....

Helter kommer og helter går....
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Robert Huth

Innlegg Torstein Norevik » 24 Jun 2015, 13:05

The Sentinel skriver i dag at Leicester og Stoke har blitt enige om en overgangssum for Huth på 3m pund, som kan stige til 4m pund, uten at kriteriene for en slik økning er nærmere angitt.

Stoke har mye å takke Huth for, og på det beste dannet han i samarbeid med Shawcross kanskje et av de beste midtstopperparene i Premier League. Etter en alvorlig kneskade i november 2013 har han imidlertid aldri klart å vinne tilbake plassen i midtforsvaret, og det er vel derfor forståelig om han nå drar.

Jeg er litt ambivalent til dette. Jeg ser vel for meg Muniesa som vårt førstevalg som Shawcross' makker i midtforsvaret fremover, etter at Barcelona-importen imponerte stort på den plassen mot slutten av sesongen, og Wollscheid lurer vel også i kulissene. Kan likevel ikke fri meg helt fra at det hadde vært godt å hatt Huth som back-up, med tanke på skader og suspensjoner, ettersom både Shawcross og Muniesa hadde litt kjenning med skader i forrige sesong. Spesielt siden Huth imponerte stort under sitt låneopphold i Leicester og har fått mye av æren for snuoperasjonen som til slutt sikret "revene" PL-plassen med god margin.

Men han blir eldre han også, så kanskje er det greitt at vi slipper han nå mens det ennå er litt pundsedler å hente for han. Det er vel en reell fare for at han ikke ville ha blitt mye brukt i de kommende sesongene, og da kan han bli en relativt kostbar back-up, når også både Wollscheid og Wilson kan brukes på den plassen om Shawcross eller Muniesa er ute. ;)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Robert Huth

Innlegg Morten T. » 24 Jun 2015, 14:31

Torstein Norevik skrev:The Sentinel skriver i dag at Leicester og Stoke har blitt enige om en overgangssum for Huth på 3m pund, som kan stige til 4m pund, uten at kriteriene for en slik økning er nærmere angitt.

Stoke har mye å takke Huth for, og på det beste dannet han i samarbeid med Shawcross kanskje et av de beste midtstopperparene i Premier League. Etter en alvorlig kneskade i november 2013 har han imidlertid aldri klart å vinne tilbake plassen i midtforsvaret, og det er vel derfor forståelig om han nå drar.

Jeg er litt ambivalent til dette. Jeg ser vel for meg Muniesa som vårt førstevalg som Shawcross' makker i midtforsvaret fremover, etter at Barcelona-importen imponerte stort på den plassen mot slutten av sesongen, og Wollscheid lurer vel også i kulissene. Kan likevel ikke fri meg helt fra at det hadde vært godt å hatt Huth som back-up, med tanke på skader og suspensjoner, ettersom både Shawcross og Muniesa hadde litt kjenning med skader i forrige sesong. Spesielt siden Huth imponerte stort under sitt låneopphold i Leicester og har fått mye av æren for snuoperasjonen som til slutt sikret "revene" PL-plassen med god margin.

Men han blir eldre han også, så kanskje er det greitt at vi slipper han nå mens det ennå er litt pundsedler å hente for han. Det er vel en reell fare for at han ikke ville ha blitt mye brukt i de kommende sesongene, og da kan han bli en relativt kostbar back-up, når også både Wollscheid og Wilson kan brukes på den plassen om Shawcross eller Muniesa er ute. ;)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Jeg synes det var merkelig at han ble sluppet forrige sesong og han beviste jo i Leicester, som du skriver Torstein, at han fortsatt holder god kvalitet.
Personlig synes jeg vel at både Wilson, Wollscheid og Muniesa er svakere på den plassen pr. dato, men spesielt Muniesa tror jeg kan ha fremtiden foran seg hvis han unngår skader og blir litt tøffere.

Huth er uansett en legende, en av de bedre spillerne som har vært i klubben, og var et meget godt kjøp av det gamle regimet. Det eneste det gamle regimet gjorde feil i forhold til han var å bruke han som back i perioder. På den plassen var han svak.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 25 gjester

cron