Jermain Defoe

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Jermain Defoe

Innlegg Simen » 15 Jul 2012, 14:30

Stoke, Reading og Sunderland skal være ute etter Tottenham spilleren Jermain Defoe.

http://www.tribalfootball.com/articles/ ... nding_page
Simen
Ivrig Stokie

Re: Jermain Defoe

Innlegg TrondG » 15 Jul 2012, 14:37

Ryktes om at Stoke og Sunderland kjører i gang en budkrig nå. Med tanke på at Crouch og Palacios spiller hos oss, holder jeg en knapp på at han velger å gjenforenes med "gamlegutta". Hadde vært gull å få den mannen hit!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 15 Jul 2012, 21:21

Absolutt ett av de hyggeligste ryktene om spillere vi er linket til. En annen type spiss enn de vi har fra før, med hurtighet til å kunne true bakrom. Og han har vist tidligere at han vet hvor målet står. En slags ny Cameron Jerome, men av langt høyere kvalitet ? 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 16 Jul 2012, 07:44

Defoe hadde vært et veldig bra tilskudd for Stoke. Da hadde det blitt to klassespillere på topp, og dermed fått løst noe av problemet med at det scores for lite mål. Like viktig som gode spisser, er jo at det finnes spillere som kan tilrettelegge målsjangser for de som har jobben med å score. Først og fremst gode vinger og en ballsikker playmaker på midten.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 14 Aug 2012, 22:22

gunny
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 15 Aug 2012, 01:19

Har vært mye rykter rundt en overgang de siste to ukene, og jeg har en god magefølelse. I fjor var det mye rykter rundt Crouch før vi endelig hentet han, og jeg tror ikke vi skal se bort fra at han blir den siste som kommer - gjerne minutter før alt stenger på Deadline Day! Kommer Martin Olsson i tillegg ville det vært helt kanon. Jeg har forhåpninger, i alle fall.. ;)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 15 Aug 2012, 11:12

Jaaaaaa....

Ikke Owen ... Med mindre vi får en meget godt "pay_as_U_Play".. Men det virker som om ikke Owen vil, eller tør...Mon tro hvorfor ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 16 Aug 2012, 20:58

Andre Villas-Boas høres ikke overivrig ut på å slippe Defoe. Ny manager kan jo også bety at Defoe kommer inn igjen varmen, så det virker vel mer enn tvilsomt at Defoe skulle komme til Stoke.... :?

http://www.teamtalk.com/news/2483/79963 ... e-to-Defoe
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 30 Aug 2012, 17:37

Defoe skal ha underskrevet 3 nye år hos Tottenham.
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 08 Jul 2013, 00:29

Hughes skal være interessert i å hente Defoe til Stoke og gjenforene han med Crouch.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490

Hvis dette stemmer er det vel exit Jones, og ikke exit Crouch, slik jeg - og en del med meg - kanskje heller hadde trodd, etter at det ble kjent at QPR har meldt sin interesse for "langemann". Så spørs det om det her ligger an til en potensiell tautrekking internt, selv om Coates har uttalt at Hughes har siste ordet på transferfronten. Hvis det stemmer at Redknapp er villig til å gi 5m pund for Crouch, kan det vel være fristende for Coates å minimere tapet på Crouch, som altså fyller 33 i løpet av den kommende sesongen. ;)

Så spørs det også om det blant Coates & co. faller i god jord å spandere 6m pund på en spiller som snart fyller 31, vi vet jo at han var svært skeptisk til å spandere 10m pund på den gang 30 år gamle Crouch.

Jeg var veldig positiv til en signering av Defoe da vi ble linket til han i fjor sommer. Og han er fortsatt en meget bra spiller. Ankepunktet nå er alderen. Han er blitt ett år eldre og fyller 31 i oktober. Personlig hadde jeg vel helst sett 6m pund- eller deler av disse - spandert på en yngre spiller, f.eks. Rhodes, Bony eller Austin. Sistnevnte ser imidlertid ut til å være tapt for oss, ettersom det ryktes at han bare er en "medical" mandag fra en 4,5m pund overgang til Hull..... :?

Jeg er ingen tilhenger av å signere høyt profilerte "has been's" på høye lønninger, som er "over the top" og mot slutten av sine karrierer, og knapt nok får spilletid. Disse blir fryktelig dyre målt i kostnader per kamp de spiller, og der har vi feilet gang på gang...Gudjohnsson, Woodgate, Owen, Upson.....for å nevne noen.... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest