Geoff Cameron

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Geoff Cameron

Innlegg gmel » 19 Aug 2014, 11:47

Helt enig!
Etter min mening var han en av våre beste og mest anvendelige spillere i fjor.
Agenten hans sier at han ikke har bedt om transfer, men hvorfor var han ikke å se på lørdag??
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Geoff Cameron

Innlegg Torstein Norevik » 19 Aug 2014, 14:14

gmel skrev:Helt enig!
Etter min mening var han en av våre beste og mest anvendelige spillere i fjor.
Agenten hans sier at han ikke har bedt om transfer, men hvorfor var han ikke å se på lørdag??

Jeg mener også det er flere andre spillere som vi heller bør kvitte oss med enn Cameron. (Shotton, Palacios, Shea, Jerome, Walters og Wilkinson....selv om han nettopp har tegnet ny kontrakt).

Cameron var veldig bra første del av sesongen i fjor, selv om han ikke spilte i sin foretrukne posisjon, og han er meget anvendelig. Vi bør beholde han !

At han ikke spilte mot Villa tror jeg skyldes sen ankomst etter VM, og mindre pre-season tid sammen med de andre. Det same gjaldt jo også for Odemwingie selv om han var en av våre absolutt beste spillere i vårsesongen. Tror derfor ikke vi skal legge så alftor mye nettopp i det poenget.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Geoff Cameron

Innlegg gmel » 19 Aug 2014, 15:59

Håper du har rett, Men det begynner å bli en stund siden VM, så Odemwingie, Cameron og resten bør vel være klare...
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Geoff Cameron

Innlegg Torstein Norevik » 19 Aug 2014, 17:07

gmel skrev:Håper du har rett, Men det begynner å bli en stund siden VM, så Odemwingie, Cameron og resten bør vel være klare...

Det er en stund siden, men de to begynte vel likevel pre-season et par-tre uker etter de andre. Synest også å huske at jeg leste et sted at Hughes begrunnet fraværet av de to med dette.

Hvis ikke dette var grunnen ville det også - etter mitt syn - være ulogisk å holde Odemwingie utenfor, ettersom han ble gitt mye av æren for de gode taktene vi viste i vår.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Geoff Cameron

Innlegg Morten T. » 20 Aug 2014, 09:02

Torstein Norevik skrev:
gmel skrev:Håper du har rett, Men det begynner å bli en stund siden VM, så Odemwingie, Cameron og resten bør vel være klare...

Det er en stund siden, men de to begynte vel likevel pre-season et par-tre uker etter de andre. Synest også å huske at jeg leste et sted at Hughes begrunnet fraværet av de to med dette.

Hvis ikke dette var grunnen ville det også - etter mitt syn - være ulogisk å holde Odemwingie utenfor, ettersom han ble gitt mye av æren for de gode taktene vi viste i vår.... ;)

Det er riktig, Torstein og Hughes har også uttalt at dette er grunnen, og etter mitt syn er det helt greit.

Jeg er usikker på om spillere som Cameron og Wilson bør selges. På den ene siden så liker jeg såkalte "all-roundere" som kan bekle flere posisjoner hvis det kniper, men på den andre siden så blir som regel disse spillerne aldri skikkelig gode fordi de ikke får anledning til å utvikle en spisskompetanse.

Fra Norge er kroneksemplet Freddy dos Santos. Han var et rått talent da han spilte i Skeid som ung og ble spådd en lysende karriere, men endte opp som en passe god fotballspiller uten å utmerke seg spesielt( bortsett fra å være en veldig hyggelig person ). Jeg mener mye av den utviklingen skyldes manglende "spissing" av egenskaper. Nederlenderene er eksperter der og begynner å rendyrke en høyreback eller venstre ving i veldig ung alder.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Geoff Cameron

Innlegg gmel » 21 Aug 2014, 20:51

I følge LoudnProud er ryktene om at Cameron har passert medical hos Villa rent oppspinn.
Håper det.....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Geoff Cameron

Innlegg Morten T. » 26 Aug 2014, 09:35

Flytter Geoff C. til verdens beste matland?:
http://www.sportsmole.co.uk/football/st ... 73141.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Geoff Cameron

Innlegg Torstein Norevik » 26 Aug 2014, 09:49

Morten T. skrev:Flytter Geoff C. til verdens beste matland?:
http://www.sportsmole.co.uk/football/st ... 73141.html

Cameron er en spiller jeg virkelig håper ikke forsvinner. Selv om han i øyeblikket holdes ute av laget av Bardsley, så er han en meget god back-up (bokstavelig talt ;) ), og jeg er heller ikke overbevist om at Bardsley er et bedre alternativ på back-plassen.

Amerikaneren var meget godt i første halvdel av sesongen i fjor, da jeg faktisk syntes han var en av våre beste spillere. Falt litt av etter nyttår, men likevel en meget anvendelig og bra spiller som jeg gjerne ser at vi beholder.

Skulle han likevel forsvinne, håper jeg i alle fall at vi ikke selger han for noe under 5m pund..... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Geoff Cameron

Innlegg Torstein Norevik » 27 Aug 2014, 15:06

Til tross for uttalelser fra Mark Hughes om at Cameron ikke er til salgs, linkes han stadig til nye klubber. I går var han linket til italienske Lazio - en link Hughes for øvrig har benektet - mens han i dagens "Sentinel" linkes til Sunderland.

I følge avisen er han tiltenkt en rolle som kreativ midtbanespiller der, en posisjon han knapt har fått prøve seg i under sitt opphold i Stoke.....

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

For egen del tror jeg ikke Cameron kommer til å bli solgt nå. Hughes har benektet at et salg er aktuelt, og Cameron er også såpass anvendelig - og har spilt såpass bra i sin tid i Stoke - at jeg tror nok Hughes ser stor verdi i å beholde han, i det minste som back-up..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Geoff Cameron

Innlegg RedFalcon » 28 Aug 2014, 16:49

"Hughes says Geoff will be out for a couple of weeks" -Stoke Loud & Proud
Brukerens avatar
RedFalcon
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 334
Registrert: 03 Nov 2013, 12:48

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron