Valon Berisha

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Valon Berisha

Innlegg Baretor » 27 Mar 2012, 16:13

Fotballagent Jim Solbakken hadde meg seg Stoke, Hannover og franske Valenciennes for å se på Valon Berisha – uten at talentet imponerte.
Dette iht Stavanger Aftenblad. Egersunderen har hatt en fin utvikling i Viking og har etterhvert i meget ung alder også vært del av landslaget. Meget god offensiv MB spiller som kan nå langt. Kanskje Stoke ??
Baretor
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 639
Registrert: 22 Aug 2010, 22:03
Bosted: Ålgård

Re: Valon Berisha

Innlegg Morten T. » 28 Mar 2012, 23:08

Baretor skrev:Fotballagent Jim Solbakken hadde meg seg Stoke, Hannover og franske Valenciennes for å se på Valon Berisha – uten at talentet imponerte.
Dette iht Stavanger Aftenblad. Egersunderen har hatt en fin utvikling i Viking og har etterhvert i meget ung alder også vært del av landslaget. Meget god offensiv MB spiller som kan nå langt. Kanskje Stoke ??

Ja, kanskje. Han er god, men jeg tror det er for tidlig for ham.

De fleste nordmenn( eller spillere med en viss suksess fra Eliteserien i Norge ) som prøver seg i utlandet kommer jo hjem igjen etter noen år som skamslåtte bikkjer med manglende spilletid. Moa er vel den eneste pr. dato som kan sies å ha hatt en viss suksess de siste sesongene( og alle vet vel pr. nå hvor han fikk lov til å finslipe talentet sitt en gang i tida? ). Det er litt av en kneik man skal bestige ved å gå fra å kronisk sleivsparke fotballer på norsk jord og videre til en bra liga i utlandet, tydeligvis...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Valon Berisha

Innlegg O2Stokie » 01 Apr 2012, 09:32

Morten T. skrev:
Baretor skrev:Fotballagent Jim Solbakken hadde meg seg Stoke, Hannover og franske Valenciennes for å se på Valon Berisha – uten at talentet imponerte.
Dette iht Stavanger Aftenblad. Egersunderen har hatt en fin utvikling i Viking og har etterhvert i meget ung alder også vært del av landslaget. Meget god offensiv MB spiller som kan nå langt. Kanskje Stoke ??

Ja, kanskje. Han er god, men jeg tror det er for tidlig for ham.

De fleste nordmenn( eller spillere med en viss suksess fra Eliteserien i Norge ) som prøver seg i utlandet kommer jo hjem igjen etter noen år som skamslåtte bikkjer med manglende spilletid. Moa er vel den eneste pr. dato som kan sies å ha hatt en viss suksess de siste sesongene( og alle vet vel pr. nå hvor han fikk lov til å finslipe talentet sitt en gang i tida? ). Det er litt av en kneik man skal bestige ved å gå fra å kronisk sleivsparke fotballer på norsk jord og videre til en bra liga i utlandet, tydeligvis...

Det handler om treningskultur og vilje. Gutta som dro ut før, bet tenna sammen, stod på å trente og så det ikke som et mål i seg selv bare å komme til en utenlandsk klubb. Nå tror de fleste at de er stjerner bare de havner i utlandet, se f.eks. Huseklepp, B.H. Riise og han spissen som er i Vålerenga nå, Pettersen?... latterlige greier.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55


Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 106 gjester

cron