Erik Huseklepp...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Erik Huseklepp...

Innlegg Ovis » 07 Jan 2011, 17:43

Huseklepp er i hvert fall mer enn god nok for ein plass på Stoke sitt lag. Han kan spille både som spiss og ute på kanten. Han har mye og tillføre dette Stoke laget. Det er greit å ha et alternativ til Pennant. Som Brann fan så håper eg jo at han ikkje drar, men tror jo at han drar en eller annen plass. Hadde vært gøy hvis han hadde havna i mitt Stoke. :D :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Erik Huseklepp...

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2011, 10:44

Det ble bånnlaget i Italia på Huseklepp.:
http://www.dagbladet.no/2011/01/31/spor ... /15258280/

Tror det er greit for han og en bra liga også.
Jeg digger Italia, men området Bari ligger i er ikke særlig fint sammenligna med Umbria og Toscana. Ned mot støvelhælen i sør. Men Huseklepp får i hvertfall sjansen til å legge på seg noen sårt tiltrengte kilo. Italia har nemlig i særklasse verdens beste mat. :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Erik Huseklepp...

Innlegg JonC » 31 Jan 2011, 11:14

Og han sier fra seg bonus (sign-on-fee) i Brann på 1,9 mill. Det betyr at Brann sitter igjen med 16 mill etter salget. Er han desperat etter å komme seg ut siden han gjør det, eller burde flere fulgt hans eksempel ? Vel, han har også en klausul i kontrakten visstnok: Rykker Bari ned kan han forlate klubben.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article191499.ece
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Erik Huseklepp...

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2011, 18:12

JonC skrev:Og han sier fra seg bonus (sign-on-fee) i Brann på 1,9 mill. Det betyr at Brann sitter igjen med 16 mill etter salget. Er han desperat etter å komme seg ut siden han gjør det, eller burde flere fulgt hans eksempel ? Vel, han har også en klausul i kontrakten visstnok: Rykker Bari ned kan han forlate klubben.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article191499.ece

Italiensk liga er en av de fire store i Europa( England, Spania, Italia, Tyskland ), så det lukter ikke mye desperasjon av den overgangen. Hadde det vært Østerrike eller Belgia f.eks., så hadde det stilt seg annerledes. En bra liga for han å fortsette utviklinga i tror jeg.
Tror neppe at så mange andre i norsk Eliteserie vill ha havna i Italia. Resten av bulkegjengen i Norge er rett og slett for dårlige.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Erik Huseklepp...

Innlegg bjørn123 » 31 Jan 2011, 20:27

Morten T. skrev:
JonC skrev:Og han sier fra seg bonus (sign-on-fee) i Brann på 1,9 mill. Det betyr at Brann sitter igjen med 16 mill etter salget. Er han desperat etter å komme seg ut siden han gjør det, eller burde flere fulgt hans eksempel ? Vel, han har også en klausul i kontrakten visstnok: Rykker Bari ned kan han forlate klubben.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article191499.ece

Italiensk liga er en av de fire store i Europa( England, Spania, Italia, Tyskland ), så det lukter ikke mye desperasjon av den overgangen. Hadde det vært Østerrike eller Belgia f.eks., så hadde det stilt seg annerledes. En bra liga for han å fortsette utviklinga i tror jeg.
Tror neppe at så mange andre i norsk Eliteserie vill ha havna i Italia. Resten av bulkegjengen i Norge er rett og slett for dårlige.

Det forteller vel litt om kvaliteten til Huseklepp, spør du meg
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Erik Huseklepp...

Innlegg jørgen » 19 Mai 2011, 19:42

Vi er fortsatt linket til nordmannen...

http://tribalfootball.com/articles/stok ... pp-1640281

Håper dette aldri skjer!!! Man kjøper ikke en spiller som sliter benken hos tabelljumboen i Italia!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Erik Huseklepp...

Innlegg Morten T. » 19 Mai 2011, 22:50

Leser at han kan gå fra Bari for 1,75 millioner Euro( ca. 12-15 mill. NOK ). Prisen er ikke helt avskrekkende og vi kjøpte jo Walters fra bakgårdsklubben Ipswich for 25-30 mill. NOK, Soares fra Crystal Palace for ca. 12 mill. NOK og Collins fra Sunderland for nær 40 mill. NOK. I tillegg går f.eks Carew rundt og hever ukentlige sjekker tilsvarende drøye 500 000 NOK.

Jeg er fortsatt usikker på om han er god nok, men om pris og lønnsforlangende er i nedre klasse så kunne det kanskje være verdt et forsøk? Selv om jeg er overbevist om at det finnes alternativer til han også.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Erik Huseklepp...

Innlegg pål - lillehammer » 20 Mai 2011, 11:03

Prisen er grei det er jeg enig i men beklager alle Brann fans men jeg tror vi bør se oss om på et litt høyere nivå enn Huseklepp.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Erik Huseklepp...

Innlegg JonC » 21 Mai 2011, 12:41

pål - lillehammer skrev:Prisen er grei det er jeg enig i men beklager alle Brann fans men jeg tror vi bør se oss om på et litt høyere nivå enn Huseklepp.

...hm.. han spiller vel for Bari, og da er det vel Barifansen du må beklage til. ;)
Når det er sagt har jo denne mannen vist en god del på internasjonalt nivå, senest reddet han Norge mot Danmark. Han har også terrorisert Irland, Frankrike og Portugal sine backer. Vel verdt å prøve med tanke på pris og lønn. Denne karen er vel ikke kravstor, siden han gikk uten lønn i Bari i 3 måneder. Jeg er enig at Stoke bør satse høyt, men det har vist seg at vi ikke når de store til knærne en gang, når det gjelder å snappe opp spillere som f.eks Scott Parker.
Å satse på Huseklepp er ingen stor økonomisk risiko, så da er det bare å ta frem sjekkheftet Coates.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Erik Huseklepp...

Innlegg TrondG » 22 Mai 2011, 14:06

Jeg ønsker Huseklepp til Stoke, ikke bare fordi jeg er Brann-fan (og ja, det ville være en drøm å se han i Stoke-drakten), men fordi jeg tror han hadde passet inn i klubben. Fysikken til Pinnedyret vil alltid være litt svak, men han har den fordel at han er rask og flink til å komme seg forbi og få lagt inn både tidlige innlegg og lure stikkere. Skuddfoten er heller ikke så verst. Har man en våken Jones ventende i boksen kan disse to skape mye moro.

Men jeg tror nok at hvis Stoke ønsker Huseklepp, så får de han. Pulis sitter nok med mange alternativer han veier opp mot hverandre, og jeg forstår at det ikke er "to aim at the stars" å hente denne spilleren..
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 138 gjester

cron