Tony Pulis

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Tony Pulis

Innlegg Morten T. » 21 Mai 2019, 16:26

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Jeg stilte et spørsmål, som du forøvrig fortsatt ikke har besvart, og det er helt greit.
Dette med å ofte skrive "å etterlate et inntrykk" og andre måter å spekulere på i forhold til hva jeg skriver, virker å være et felt som du behersker godt. Dette kan du... ;) :P

Det skal du få lov å mene... ;)

Tusen, tusen takk.
Setter veldig stor pris på rausheten jeg innvilges.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tony Pulis

Innlegg vegar56 » 21 Mai 2019, 16:55

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Han har sluttet i Middlesbrough, ja:
https://www.mfc.co.uk/news/club-statement-tony-pulis

Steve Gibson, en lokal eier ikke ulik Peter Coates i Stoke, er full av lovord, ja han sier beint ut at han er trist for at Pulis forlater klubben.

Vel, vel...

Jeg har bevisst ikke kommentert Pulis´ avgang fra Boro, og var heller ikke tenkt å gjøre det, fordi jeg vet mange setter han høyt. Og det er ok. Men det må heller ikke bli slik at mannen blir nesten hellig, og skal høste lovord nesten uansett hvordan han utfører jobben ?

At klubben takker Pulis for innsatsen og den jobben han har gjort, før han sendes ut dørene, er vel slik det er i de fleste klubber, uansett hvordan man har utført jobben ? Hughes og Rowett fikk vel også noen takkens ord før de forsvant fra Stoke, selv om de færreste vel sørget så veldig over deres avganger.

For uansett hvor godt man liker Pulis som manager, og hvor flink man synest han er, så er vel summa summarum att han ikke har hatt særlig suksess hverken i WBA (som han forlot da de var nr 17 i PL, og senere rykket ned) eller i Boro, som var blant opprykksfavorittene denne sesongen. Spillerstallen til Boro var vel også rangert som den fjerde sterkeste i Championship (målt ut fra markedsverdien til spillerne), og Boro har vel slik sett underprestert denne sesongen sett i forhold til hva som var forventet på forhånd.

Og hvis Gibson og Boro virkelig mener at Pulis har gjort slik en flott jobb, hvorfor valgte de da å ikke fornye kontrakten hans ? 8-)

Men i Stoke City gjorde han en fremragende jobb, og jeg var veldig trist den dagen han mistet jobben. Han er selvsagt ingen løsning på alle problemer (men i motsetning til MH, som var opphavet til alle problemer), men skulle NJ mislykkes skal jeg være den første til å ønske Tony tilbake <3
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Tony Pulis

Innlegg Morten T. » 21 Mai 2019, 16:58

vegar56 skrev:
Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Han har sluttet i Middlesbrough, ja:
https://www.mfc.co.uk/news/club-statement-tony-pulis

Steve Gibson, en lokal eier ikke ulik Peter Coates i Stoke, er full av lovord, ja han sier beint ut at han er trist for at Pulis forlater klubben.

Vel, vel...

Jeg har bevisst ikke kommentert Pulis´ avgang fra Boro, og var heller ikke tenkt å gjøre det, fordi jeg vet mange setter han høyt. Og det er ok. Men det må heller ikke bli slik at mannen blir nesten hellig, og skal høste lovord nesten uansett hvordan han utfører jobben ?

At klubben takker Pulis for innsatsen og den jobben han har gjort, før han sendes ut dørene, er vel slik det er i de fleste klubber, uansett hvordan man har utført jobben ? Hughes og Rowett fikk vel også noen takkens ord før de forsvant fra Stoke, selv om de færreste vel sørget så veldig over deres avganger.

For uansett hvor godt man liker Pulis som manager, og hvor flink man synest han er, så er vel summa summarum att han ikke har hatt særlig suksess hverken i WBA (som han forlot da de var nr 17 i PL, og senere rykket ned) eller i Boro, som var blant opprykksfavorittene denne sesongen. Spillerstallen til Boro var vel også rangert som den fjerde sterkeste i Championship (målt ut fra markedsverdien til spillerne), og Boro har vel slik sett underprestert denne sesongen sett i forhold til hva som var forventet på forhånd.

Og hvis Gibson og Boro virkelig mener at Pulis har gjort slik en flott jobb, hvorfor valgte de da å ikke fornye kontrakten hans ? 8-)

Men i Stoke City gjorde han en fremragende jobb, og jeg var veldig trist den dagen han mistet jobben. Han er selvsagt ingen løsning på alle problemer (men i motsetning til MH, som var opphavet til alle problemer), men skulle NJ mislykkes skal jeg være den første til å ønske Tony tilbake <3

Enig med deg, Vegar.
Et veldig godt innlegg.
Om ikke Pulis, så en kar med tilnærmet samme filosofi og litt mer ekspansivt angrepsspill.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tony Pulis

Innlegg Morten T. » 21 Mai 2019, 20:53

vegar56 skrev:
Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Han har sluttet i Middlesbrough, ja:
https://www.mfc.co.uk/news/club-statement-tony-pulis

Steve Gibson, en lokal eier ikke ulik Peter Coates i Stoke, er full av lovord, ja han sier beint ut at han er trist for at Pulis forlater klubben.

Vel, vel...

Jeg har bevisst ikke kommentert Pulis´ avgang fra Boro, og var heller ikke tenkt å gjøre det, fordi jeg vet mange setter han høyt. Og det er ok. Men det må heller ikke bli slik at mannen blir nesten hellig, og skal høste lovord nesten uansett hvordan han utfører jobben ?

At klubben takker Pulis for innsatsen og den jobben han har gjort, før han sendes ut dørene, er vel slik det er i de fleste klubber, uansett hvordan man har utført jobben ? Hughes og Rowett fikk vel også noen takkens ord før de forsvant fra Stoke, selv om de færreste vel sørget så veldig over deres avganger.

For uansett hvor godt man liker Pulis som manager, og hvor flink man synest han er, så er vel summa summarum att han ikke har hatt særlig suksess hverken i WBA (som han forlot da de var nr 17 i PL, og senere rykket ned) eller i Boro, som var blant opprykksfavorittene denne sesongen. Spillerstallen til Boro var vel også rangert som den fjerde sterkeste i Championship (målt ut fra markedsverdien til spillerne), og Boro har vel slik sett underprestert denne sesongen sett i forhold til hva som var forventet på forhånd.

Og hvis Gibson og Boro virkelig mener at Pulis har gjort slik en flott jobb, hvorfor valgte de da å ikke fornye kontrakten hans ? 8-)

Men i Stoke City gjorde han en fremragende jobb, og jeg var veldig trist den dagen han mistet jobben. Han er selvsagt ingen løsning på alle problemer (men i motsetning til MH, som var opphavet til alle problemer), men skulle NJ mislykkes skal jeg være den første til å ønske Tony tilbake <3

Som du ser, Vegar56, så måtte Pulis og Middlesbrough selge spillere for å gå i balanse:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ay-2768185
Jeg har lest at de måtte selge for rundt 50 mill. pund. Jeg leser også at deres eier( Gibson ) mener at noen andre klubber omgår det økonomiske fair play-regelverket og at det gir dem konkurransefortrinn.
Nå er ikke jeg, Vegar, en som vanligvis liker å bringe den slags opplysninger til torgs for å kaste nytt lys over en diskusjon, nei jeg er mye mer komfortabel med å synse i øst og vest på sviktende grunnlag.
Men uansett, at Pulis gjorde en fremragende jobb i Stoke er vi to helt enig om Vegar, men det er, hvis vi er så dristige at vi ser relativt på det hele, legger noen forutsetninger til grunn og velger å tro på noen( høyst sannsynlig lite troverdige ) kilder, ikke helt hakkandes umulig at han gjorde en fin-fin jobb i klubber som f.eks. WBA, Crystal Palace og Middlesbrough også. Eller kva? 8-) ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester

cron