WBA vil uansett få opp mot £8mil i compenasjon for ung spiller under "utdanning" og diverse utgifter til rehab i Frankrike etc. etc. Da holder det ikke med £6mil Coates!

Hmmm...onside skrev:WBA trenger vel mer enn de £6mil som det snakkes om Stoke har tilbudt. Jeg merer Stoke bør by £10mil hvis de mener noe hvis ikke så burde de aldri ha startet dette jage igjen nå.
WBA vil uansett få opp mot £8mil i compenasjon for ung spiller under "utdanning" og diverse utgifter til rehab i Frankrike etc. etc. Da holder det ikke med £6mil Coates!
Morten T. skrev:Hmmm...onside skrev:WBA trenger vel mer enn de £6mil som det snakkes om Stoke har tilbudt. Jeg merer Stoke bør by £10mil hvis de mener noe hvis ikke så burde de aldri ha startet dette jage igjen nå.
Snodige greier, jeg trodde at alt dette var Pulis sin skyld og et resultat av en snedig og ondskapsfull plan som den capskledde har sydd sammen i årevis, og så kommer du rekende med slike fakta som utdanningskompensasjon og det som verre er.
Tilbake til tegnebordet...![]()
,
onside skrev:Halleluja ! £10mil - Initielt, med økning til £15 med alle add-ons. Det var det vi måtte ut med ja.... Kanskje ikke så rart nei.
http://www.stokesentinel.co.uk/halleluj ... story.html
Morten T. skrev:De gode vant til slutt...
Absolutt!onside skrev:skal vi ikke krysse fingrene Morten og Torstein ?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest